"Tähtimerkkiin tähtääminen" on vaiettu tabu lastenteossa- onko teistä väärin toivoa esim. skorpionilasta?
Jotkut ihmiset väittää, ettei tähtimerkeillä ole mitään merkitystä, mutta kyllä itse ainakin sanoisin, että jotkut asiat yhdistää aina tietynmerkkisiä ihmisiä.
Onko väärin toivoa tietynmerkkistä lasta, ja jopa suunnitella se niin, että lapsesta tulee oikeanmerkkinen?
Kommentit (244)
Jopa niin typerää, että epäilyttää kyvyt toimia vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Jopa niin typerää, että epäilyttää kyvyt toimia vanhempana.
No sitten typeriä ihmisiä on melkoisen paljon. Ks. vaikka tällä hetkellä liekitettyä ketjua Neityistä, vastaavia on täällä koko ajan. Ihmiset ihan tosissaan ottaa nämä jutut.
Ihmisiltä jotka uskoo hölynpölyyn pitäisi kieltää lasteteko ylipäätään.
Harmittaa, etten itse tehnyt niin. Lasten isä oli hankala persoona. Lapsista se, jonka horoskooppi on sama kuin isällään on myös kuin kopio isästään. Kohta aikuinen ja ihan erilainen kuin muut lapseni. Minua käy jo valmiiksi sääliksi tuleva kumppaninsa. Kaikkeni yritin kasvatuksen kanssa, mutta se ei riittänyt. Rakastan tietysti lastani siinä missä muitakin.
Kuka hullu haluamalla haluaa skorpionilapsen??
Pakko olla provo.
Sillä eihän noin taukkia ihmistä ole oikeasti olemassa.
(Eihän?)
Tähtää mielummin vaakaan kun skorpioniin. Ja ota nyt se isän horoskooppimerkki huomioon myös. Yhdenkään vesimerkin kanssa en tekisi lasta.
Jos puoliso kertoisi tuollaista, eron paikka.
Ei väärin mutta saa miettimään kannattaako noita geenejä siirtää eteenpäin muutenkaan.
En suosittele lasten hankintaa kenellekään, jonka todellisuudentaju on näin heikoissa kantimissa.
Tee hyvä teko ja jätä lapset hankkimatta.
Kuka hullu tähtäisi skorpioniin?? Pahin merkki kaikista.
Ei kait ihmiset voi saada scorpionilasta, miten se olisi edes mahdollista
Minä sain kaurislapsen panemalla kauriita
jos tähtää sinne ruskeaan tähteen niin ei kyllä lapsia saa
Minä haluan skorpionilapsen. Vakaan, rauhallisen, luotettavan. Auttavan, hyväsydämisen. Pinnallisesta kaukana. Miksipä en?
Siis.... voiko joku muka ihan oikeasti olla niin saatanan tyhmä että luulee noilla olevan jotain merkitystä?
Aloituksen tekijän on pakko olla nainen -mies ei moista tekisi.
Miksi näitä ihmeen khimaira hirviöitä halutaan maailmaan?
Jos kuukausiin haluaa tähdätä, niin kannattaa miettiä lapsen koulun kannalta, mitä eroa on tammikuussa ja joulukuussa.
Meinasin vahingossa saada oinaslapsen, mutta onneksi hän viihtyi masussa pari viikkoa ylimääräistä ja tuli härkä. Olisin tullut hulluksi oinas perheessä.
Ei tietenkään ole väärin. Typerää kylläkin.