"Tähtimerkkiin tähtääminen" on vaiettu tabu lastenteossa- onko teistä väärin toivoa esim. skorpionilasta?
Jotkut ihmiset väittää, ettei tähtimerkeillä ole mitään merkitystä, mutta kyllä itse ainakin sanoisin, että jotkut asiat yhdistää aina tietynmerkkisiä ihmisiä.
Onko väärin toivoa tietynmerkkistä lasta, ja jopa suunnitella se niin, että lapsesta tulee oikeanmerkkinen?
Kommentit (244)
Harmittomampaa tämä nyt on kun sukupuoleen tähtääminen. Löytyy kyllä täältäkin monia keskusteluja joissa toivotaan tiettyä sukupuolta ja kysytään vinkkejä missä kohtaa kiertoa on todennäköisempää saada just se toivomansa sukupuoli. Ja myös ketjuja siitä pettymyksestä kun sukupuoli nyt ei vastannutkaan odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tähdännyt mihinkään horoskooppimerkkiin, mutta onnekseni sain kolme oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat sekopääminiäkokelaat pysyvät kaukana.
Onneksi olkoon. Oinasmies on se kaikista haastavin expert level 10 työmaa kenelle vaan naiselle.
Paltamamma on ainoa oikea valinta oikku oinaan leveleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tähdännyt mihinkään horoskooppimerkkiin, mutta onnekseni sain kolme oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat sekopääminiäkokelaat pysyvät kaukana.
Onneksi olkoon. Oinasmies on se kaikista haastavin expert level 10 työmaa kenelle vaan naiselle.
Nämä eivät ole mikään työmaa, vaan elämäni ilo ja valo. Toisaalta eivät he miehiä vielä olekaan, vaan poikia.
Alkuvuonna syntyneet ovat muita menestyneimpiä ihan vain siksi, että ovat ikäluokkansa nuorimpia lähes vuoden vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Luultavasti katsoisin vain ettei lapsesta tule ainakaan skorpioni, kaikki muut merkit käy.
Siis että "Henkka, iiiiiik! Lopeta jyystö, tästä voi tulla skorppari!" Niinkö? 😂
Tuolla tavalla ne kaikki häijyt skorpionit on syntyny. Väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Harmittomampaa tämä nyt on kun sukupuoleen tähtääminen. Löytyy kyllä täältäkin monia keskusteluja joissa toivotaan tiettyä sukupuolta ja kysytään vinkkejä missä kohtaa kiertoa on todennäköisempää saada just se toivomansa sukupuoli. Ja myös ketjuja siitä pettymyksestä kun sukupuoli nyt ei vastannutkaan odotuksia.
Tästä tulikin mieleen, että mihin aikaan kiertoa pitää tuikata, että syntyy muunsukupuolinen?
Ei ole väärin. En tosin ole itse ajoittanut vauvantekohommia tähtimerkit mielessä, vaikka horoskooppeja tykkään viihdemielessä seurata. Enemmän olen miettinyt, että olisi kiva saada alkuvuoden vauva ehkä juuri koulunkäynnin kannalta.
Mulla on valloittava skorppariskidi. Sosiaalinen ja vahvatahtoinen. Hänen syntymäkartallaan on hyvin paljon ilmaelementtiä, joten ei ehkä tyypillinen skorppariedustaja.
Paljon ns. intensiivisempi persoona on tää meidän esikoinen, joka on aurinko leijonassa, skorpparinousu ja skorpparikuu.🦂🔥🦁
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko sukupuoliin mutta horoskooppeihin kylläkin.
Tyttis on leijonanainen ja ite oon rapupoika. Mikähän jälkeläinen meille sitten sopisi?
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuonna syntyneet ovat muita menestyneimpiä ihan vain siksi, että ovat ikäluokkansa nuorimpia lähes vuoden vanhempia.
Kauriit onkin luotu johtajiksi, joten muut tulkoon perässä.
Tyhmät koittaa tähdätä tammikuulle ja silti lapset tuplaa ekaluokan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriit onkin luotu johtajiksi, joten muut tulkoon perässä.
Aivan. Onhan se tosi menestynyt elokuvaohjaajakin Aki Kaurismies.
Vierailija kirjoitti:
Tyttis on leijonanainen ja ite oon rapupoika. Mikähän jälkeläinen meille sitten sopisi?
Ei minkäänlainen. Tulen ja veden merkit ei sovi muutenkaan yhteen niin ei kannata lisääntyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses en ikinä kestäisi oinaista ja vielä kolmea kappaletta voi tsiisus siinä kun pomottavat ja malttamattomina kinailevat ja elämä on yhtä helvetin käsirysyä toisensa jälkeen. Onneksi meille syntyi suloinen ja kauan toivottu rapupoika. Amen.
Ei meillä ole mitään käsirysyä. Muista että tähtitaivas on kiertynyt tässä parin vuosituhannen aikana niin että merkit eivät enää pidä paikkaansa. Nykypäivän oinaat ovat oikeasti herkkiä kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Teille tulee kaurispoika ja vaakatyttö.
Miksei kouluja aloiteta kahdessa aallossa, syksyllä tammi-kesäkuussa syntyneet ja joulun jälkeen heinä-joulukuussa syntyneet? Näin jokainen lapsi aloittaisi koulun 7-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso kertoisi tuollaista, eron paikka.
En voisi koskaan olla suhteessa enkä muutenkaan tekemisissä kaltaisesi ilkeän ja kapeakatseisen ihmisen kanssa. Sillä on suuri merkitys milloin ja mihin merkkiin lapsi syntyy.
Mitä teet jos lapsi syntyy ennen laskettua? Työnnät takaisin? On täällä yllättävän paljon typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti katsoisin vain ettei lapsesta tule ainakaan skorpioni, kaikki muut merkit käy.
Siis että "Henkka, iiiiiik! Lopeta jyystö, tästä voi tulla skorppari!" Niinkö? 😂
Tuolla tavalla ne kaikki häijyt skorpionit on syntyny. Väkisin.
Skorpparit on laitettu aluille niinkin suloisena aikana kuin ystävänpäivänä. :)
Ei ole väärin. Anna mennä!. Terv. Oinas-nainen
Voi jösses en ikinä kestäisi oinaista ja vielä kolmea kappaletta voi tsiisus siinä kun pomottavat ja malttamattomina kinailevat ja elämä on yhtä helvetin käsirysyä toisensa jälkeen. Onneksi meille syntyi suloinen ja kauan toivottu rapupoika. Amen.