Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekä miehiä että naisia deittailevana huomaan eron

Vierailija
21.01.2024 |

Miehet ovat usein liian päällekäyviä ja innokkaita.

Naiset liian passiivisia ja etäisiä.

Poikkeuksiakin on mutta oman kokemuksen mukaan pääosin näin. Naiset ovat tottuneet innokkaisiin miehiin, joille ei kannata antaa liikaa toivoa tai homma leviää käsiin. Miehet taas joutuvat jahtaamaan naisia luonnostaankin siksi, että eivät ole yhtä suloisia, kauniita ja pehmeitä kuin naiset.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin deittisovelluksesta rakkauden. Olen itse sitä mieltä että osittain siitä syystä että olin itse alusta asti vastavuoroisen aktiivinen enkä peitellyt kiinnostustani. Olen aina ajatellutkin että naiset keskimäärin ovat niissä aika kylmiä ja vaativia (koska tarjolla on niin paljon ehdokkaita) ja että miehelle on virkistävä poikkeus jos ei tarvitsekaan yrittää sen erityisemmin "hurmata" tai "kerätä pisteitä". Vaan että ihan se riittää että on oma itsensä ja juttu etenee luontevasti koska molemmat sitä haluavat. 

Minä toimin samoin, mutta en milloinkaan kehitellyt älyttömiä teorioita muiden naisten "kylmyydestä ja vaativuudesta". Tai kuvitellut miten minä olisin jotenkin spesiaalin luonteva oma itseni, kun minua ei tarvitse hurmata. Toisin kuin ne kaikki vaativat naiset. Mutta en olekaan mikään pick me, joten e

Olet sinä pick me myös tässä keskustelussa. Ja varmaan muuallakin. Koetapa suhtautua naisiin ihmisinä. Kokeile edes.

Vierailija
42/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista kiinnostuneena miehenä kuulostaa vähän oudolta. Omissa tapailuissa kemiaa joko on ollut tai ei. Jos sitä on ollut niin molemmat ovat olleet niin innoissaan ettei sitä ole pystynyt peittämään, naiset jopa enemmän kun olen itse koittanut olla säikäyttämättä toista. Jos ei niin kyllä siinä on molemmat olleet yhtä etäisiä.

No onpa yllätys ettet pysty samaistumaan naisen kokemukseen?

Anteeksi jos aiheutin pahaa mieltä, ei ollut tarkoitus. Yritin vaan sanoa että oman kokemuksen perusteella naiset eivät ole olleet etäisiä ja passiivisia usein päinvastoin. Voihan olla että kokemus passivisuudesta on henkiläkohtainenkin.

Sulla on kokemus yhdestä miehestä, itsestäsi, ja sekin

Naiset ei ymmärrä mistään mitään, eivät edes itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis naisena minun kokemukseni on ihan päinvastainen. Naiset on tosi päällekäyviä. Miehet sentään ymmärtää, että jos lakkaan vastaamasta, niin minua ei kiinnosta. Naiset eivät ymmärrä, että minua ei vaan kiinnosta, vaan alkavat sitten valittamaan kun olen liian "passiivinen" ja "vetäytyvä". Ei, en ole passiivinen enkä vetäytyvä, minua ei vaan kiinnosta juuri se henkilö. Naisilla on enemmän valinnanvaraa, etkä ole heistä mikään saalis. 

Ei ole kyllä lesbonaisilla enemmän valinnanvaraa. Olen itse biseksuaali nainen, ja koen kyllä että on helpompi löytää mies kuin nainen - jo sen vuoksi, että heteromiehiä on enemmän kuin lesboja. Tietysti biseksuaaleja on sitten enemmän, mutta osa heistä haluaa heterosuhteen

. . .ja todella moni ainakin deittisovelluksissa etsii sitten naista sivubisnekseksi miehen ohelle. Ei nappaa. 

N<3N

Vierailija
44/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis naisena minun kokemukseni on ihan päinvastainen. Naiset on tosi päällekäyviä. Miehet sentään ymmärtää, että jos lakkaan vastaamasta, niin minua ei kiinnosta. Naiset eivät ymmärrä, että minua ei vaan kiinnosta, vaan alkavat sitten valittamaan kun olen liian "passiivinen" ja "vetäytyvä". Ei, en ole passiivinen enkä vetäytyvä, minua ei vaan kiinnosta juuri se henkilö. Naisilla on enemmän valinnanvaraa, etkä ole heistä mikään saalis. 

Ei ole kyllä lesbonaisilla enemmän valinnanvaraa. Olen itse biseksuaali nainen, ja koen kyllä että on helpompi löytää mies kuin nainen - jo sen vuoksi, että heteromiehiä on enemmän kuin lesboja. Tietysti biseksuaaleja on sitten enemmän, mutta osa heistä haluaa heterosuhteen

. . .ja todella moni ainakin deittisovelluksissa etsii sitten naista sivubisneksek

Ja siinähän ei ole mitään pahaa jos kaikki osapuolet on suostuvia aikuisia.

Vierailija
45/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin deittisovelluksesta rakkauden. Olen itse sitä mieltä että osittain siitä syystä että olin itse alusta asti vastavuoroisen aktiivinen enkä peitellyt kiinnostustani. Olen aina ajatellutkin että naiset keskimäärin ovat niissä aika kylmiä ja vaativia (koska tarjolla on niin paljon ehdokkaita) ja että miehelle on virkistävä poikkeus jos ei tarvitsekaan yrittää sen erityisemmin "hurmata" tai "kerätä pisteitä". Vaan että ihan se riittää että on oma itsensä ja juttu etenee luontevasti koska molemmat sitä haluavat. 

Minä toimin samoin, mutta en milloinkaan kehitellyt älyttömiä teorioita muiden naisten "kylmyydestä ja vaativuudesta". Tai kuvitellut miten minä olisin jotenkin spesiaalin luonteva oma itseni, kun minua ei tarvitse hurmata. Toisin kuin ne kaikki vaativa

sivukommenttina sille joka ei ole kuin muut naiset, oot todellakin pick me. Tutustu termistöön. Ohis

Vierailija
46/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Binaisena huomaan saman vaikeuden kuin moni mies naisten kanssa. Naiset eivät vastaa ja ovat nihkeitä. Miehiä deittipalveluista taas olis tyrkyllä runsaasti mutta ei jaksa kiinnostaa.

Mä odotan, että mies aloittaa keskustelun, mutta sitten vastailenkin innokkaasti ja vien myös itse keskustelua eteenpäin. Jos mä olen joskus erehtynyt aloittamaan keskustelun, niin hommasta ei ole tullut oikein mitään. Mä viestittelen pari päivää ennen treffejä, mutta suomalaisille miehille tämä on liikaa. Toisaalta saattavat ghostata jo siitäkin syystä kun vaadin nopeasti treffejä enkä halua tuhlata aikaa kirjoitteluun. Semmoinen karkkikauppa hoikalle nelikymppiselle naiselle. Arvasitte oikein, tapailen lähinnä ulkkareita.

Vierailija
47/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. . .ja todella moni ainakin d

Ja siinähän ei ole mitään pahaa jos kaikki osapuolet on suostuvia aikuisia.

Todellakin lähtökohtaisesti näin.

Aika usein vain tarjolla on todellakin sivuosa, ja mies mielellään katselisi, ja tunteita ei saisi olla mukana jne jne. Harvaa l-naista tai sinkkua bi-naista kiinnostaa. Joskus mietin, löytävätkö ne naisenkaipuiset aviovaimot sovelluksista toisensa. 

Vierailija
48/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös ilmoittaa ettet ole kiinnostunut. Näin mä teen miesten kanssa, niin ei jää mitään epäselvyyttä. Simppeliä ja nopeaa ja helpompaa molemmille osapuolille. N40

Vierailija
49/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se toiminnan sukupuoli. Lesboilla on vähiten seksiä ja homoilla eniten. Jos naiset ovat niin kauniita, miksi villieläimet juoksevat naisia karkuun ihan samalla tavalla kuin miehiäkin ja miksi homomiehet ihailevat miehiä niin paljon eivätkä arvostele jokaista elettä?

Asiat voi sanoittaa noinkin kuten sinä teet, mutta se vaan saa yhä suuremman osan miehiä syrjäytymään yhteiskunnasta, koska feministinen narsismi vie viimeisetkin halut. Tämä kalahtaa lopulta kaikkien kinttuun. 

Miehet joutuvat jahtaamaan myös siksi, että elämme femokratiassa, jossa huonoinkin nainen voi lisääntyä hedelmöityshoidoilla tai harrastamalla yhden illan juttuja miesmallien kanssa. Joissakin maissa tuo on edelleen rikos, kun taas Suomessa miehille ei ole kohdunvuokrausta ja jopa adoptiokin on käytännössä toivotonta. Miehen on pakko saada parisuhde saadakseen lapsia; vaikka sitten ripulitason naisen kanssa.

Vierailija
50/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotkut tosiaan luulevat voivansa woltata naisen kotiin. Osa on täysin mykkiä. En tiedä miksi edes antavat tykkäyksen. Mä vastaan kaikille miehille, jotka aloittavat keskustelun. Suomalaiset ovat jostain syystä todella passiivisia. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja ;)

Vierailija
51/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenelle tuo tinder toimii. En tykkää siitä kun viimeistään toisilla treffeillä jo pitäisi olla sitä "läheisyyttä". Pidän seksistä, mutta tuo kiire tökkii ja pahasti.

Vierailija
52/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi komea tai rikas niin naiset ahdistelevat sinua.

Juu, tämä saisi loppua. Itse deittailen vain miehiä ja häirinnän rajalla just ja just häilyvät naiset ovat uusi setämies minun kirjoissani. Naiset on niin ovelia et välttävät syyttennoston rajat. Onko se sitten rehellisempää, en tiedä.

Vierailija
53/54 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia etsivänä naisena toisella kierroksella opetin itseni huolellisesti sanomaan suoraan, jos toinen kiinnosti. Ajattelen olevani tosi onnekas, kun löysin naisen, joka ei pelaa pelejä tai leiki vaikeaa. 

Samanikäiset sinkkuheteronaiskaverini eivät deittaile aktiivisesti, sen verran kamalia kokemuksia on kuulemma ollut. 

N45

Mukava kuulla! Ap

Lepsopropagandaa mukava kuulla.

Aloituksesta ei mielestäni selviä onko kirjoittaja nainen vai mies.  Hän vain kertoo deittailevansa molempia. 

Vierailija
54/54 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on se jännä että miten ne naiset ei tunnu keskenään oikein viihtyvän pitempää aikaa. Kavereina toki ollaan hetkittäin mitä läheisimpiä ja pusutellaan yms. ja etäältä somessa pommitetaan toisia sydämillä, mutta parisuhteeseen hommataan kuitenkin bi-seksuaalinakin se mies.