Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekä miehiä että naisia deittailevana huomaan eron

Vierailija
21.01.2024 |

Miehet ovat usein liian päällekäyviä ja innokkaita.

Naiset liian passiivisia ja etäisiä.

Poikkeuksiakin on mutta oman kokemuksen mukaan pääosin näin. Naiset ovat tottuneet innokkaisiin miehiin, joille ei kannata antaa liikaa toivoa tai homma leviää käsiin. Miehet taas joutuvat jahtaamaan naisia luonnostaankin siksi, että eivät ole yhtä suloisia, kauniita ja pehmeitä kuin naiset.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi komea tai rikas niin naiset ahdistelevat sinua.

Tämähän se olis. Tein joskus 2017 aikoihin tinderiin catfish profiilin miesmallin kuvilla, ja se viestitulva joka naisilta tuli, oli jotain aivan käsittämätöntä.

Mätsejä tuli muutamassa päivässä satoja, naiset lähettelivät jatkuvasti avausviestejä, jotkut jopa suuttuivat ja rupesivat sättimään jos en vastannut heille, ja janoisimmat tarjosivat seksiä jo muutaman viestin vaihtamisen jälkeen. 

Vierailija
22/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen bi-seksuaali nainen, ja mulla on aika samanlaisia kokemuksia kuin AP:lla. Miehet on usein liian päällekäyviä ja innokkaita, naiset sen sijaan liian passiivisia ja "perässä vedettäviä". 

Nii-in. Olen ollut nyt vasta pari kuukautta eräässä treffisovelluksessa. Kiinnostuksen osoituksia on tullut kymmeniä, mutta vain pari on itse aloittanut keskustelun. Jos mies aloittaa keskustelun vaikkapa tervehtimällä, niin onko se liian päällekäyvää ja innokasta? Kysyn tätä ihan aidosta tietämättömyydestäni ja kokemattomuudestani treffisovelluksista ja niiden käytännöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista kiinnostuneena miehenä kuulostaa vähän oudolta. Omissa tapailuissa kemiaa joko on ollut tai ei. Jos sitä on ollut niin molemmat ovat olleet niin innoissaan ettei sitä ole pystynyt peittämään, naiset jopa enemmän kun olen itse koittanut olla säikäyttämättä toista. Jos ei niin kyllä siinä on molemmat olleet yhtä etäisiä.

No onpa yllätys ettet pysty samaistumaan naisen kokemukseen?

Anteeksi jos aiheutin pahaa mieltä, ei ollut tarkoitus. Yritin vaan sanoa että oman kokemuksen perusteella naiset eivät ole olleet etäisiä ja passiivisia usein päinvastoin. Voihan olla että kokemus passivisuudesta on henkiläkohtainenkin.

Vierailija
24/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olis. Tein joskus 2017 aikoihin tinderiin catfish profiilin miesmallin kuvilla, ja se viestitulva joka naisilta tuli, oli jotain aivan käsittämätöntä.

Mätsejä tuli muutamassa päivässä satoja, naiset lähettelivät jatkuvasti avausviestejä, jotkut jopa suuttuivat ja rupesivat sättimään jos en vastannut heille, ja janoisimmat tarjosivat seksiä jo muutaman viestin vaihtamisen jälkeen. 

Entä jos tuo kuvitteellinen miesmalli haluaisikin löytää rakkauden eikä pelkkää irtoseksiä, niin mitä hän tekee kaikilla niillä seksiehdotuksilla?

Vierailija
25/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla jotain siltä väliltä, vaan aina jompi kumpi ääripää. Tollanen liika päällekäyvyys on todella luotaantyöntävää oli mikä sukupuoli tahansa, sellanen epätoivo ihan loistaa kuin janoinen hamuaisi vesipulloa aavikolla.

Vierailija
26/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista kiinnostuneena miehenä kuulostaa vähän oudolta. Omissa tapailuissa kemiaa joko on ollut tai ei. Jos sitä on ollut niin molemmat ovat olleet niin innoissaan ettei sitä ole pystynyt peittämään, naiset jopa enemmän kun olen itse koittanut olla säikäyttämättä toista. Jos ei niin kyllä siinä on molemmat olleet yhtä etäisiä.

Anteeksi jos aiheutin pahaa mieltä, ei ollut tarkoitus. Yritin vaan sanoa että oman kokemuksen perusteella naiset eivät ole olleet etäisiä ja passiivisia usein päinvastoin. Voihan olla että kokemus passivisuudesta on henkiläkohtainenkin.

Sulla on kokemus yhdestä miehestä, itsestäsi, ja sekin miehen näkökulmasta.

Naisilla on kokemus useasta miehestä ja omasta naisen näkökulmasta.

Vitsit miten ylimielisenä miehet on aina muka tietämässa kaiken paremmin. Ei ihme että naisilla alkaa loppua kiinnostus teihin.

Vierailija
27/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onpa yllätys ettet pysty samaistumaan naisen kokemukseen?

Vitsit miten ylimielisenä miehet on aina muka tietämässa kaiken paremmin. Ei ihme että naisilla alkaa loppua kiinnostus teihin."

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Ap ei edes kirjoittanut kumpaa sukupuolta on ja kertoi siltibsyyt molempien käyttäytymiselle.

Ihan yhtälailla minulla on kokemus useasta naisesta ja omasta miehen näkökulmasta.

Millä ihmeen perusteella nainen tietää paremmin miehen näkökulman kuin mies naisen näkökulman? Ei ihme että miehillä on jo aikaa sitten loppunut kiinnostus sinuun ja kaltaisiisi.

Vierailija
28/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kokemu

Olen eri mutta ymmärsiko joku tästä vuodatuksesta jotain? Naiset siis ymmärtää molempien näkökulmaa mutta miehet ei edes miesten?😅

Vierailija
29/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No onpa yllätys ettet pysty samaistumaan naisen kokemukseen?

Vitsit miten ylimielisenä miehet on aina muka tietämässa kaiken paremmin. Ei ihme että naisilla alkaa loppua kiinnostus teihin."

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Ap ei edes kirjoittanut kumpaa sukupuolta on ja kertoi siltibsyyt molempien käyttäytymiselle.

Ihan yhtälailla minulla on kokemus useasta naisesta ja omasta miehen näkökulmasta.

Millä ihmeen perusteella nainen tietää paremmin

Sinä et voi kertoa naisen näkökulmasta miltä tuntuu deittailla (useita) miehiä. Muuta selitystä ei tule ja tämä päättyi tähän, piste.

Vierailija
30/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada viimeinen sana 😆

Vierailija
31/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada viimeinen sana 😆

Siltä näyttää 🤣

Vierailija
32/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä et voi kertoa naisen näkökulmasta miltä tuntuu deittailla (useita) miehiä. Muuta selitystä ei tule ja tämä päättyi tähän, piste."

Kerrotko vielä missä kohtaa ap kirjoitti olevansa nainen? Etkai vaan alkanut olettamaan tömuiden sukupuolta, kysymysmerkki?

Vierailija
33/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tuo kuvitteellinen miesmalli haluaisikin löytää rakkauden eikä pelkkää irtoseksiä, niin mitä hän tekee kaikilla niillä seksiehdotuksilla?

Eihän se rakkautta pois sulje, usein nykyään harrastetaan seksiä melko varhain. Ei nyt katsota mitään Disney-satuleffaa.

Vierailija
34/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis naisena minun kokemukseni on ihan päinvastainen. Naiset on tosi päällekäyviä. Miehet sentään ymmärtää, että jos lakkaan vastaamasta, niin minua ei kiinnosta. Naiset eivät ymmärrä, että minua ei vaan kiinnosta, vaan alkavat sitten valittamaan kun olen liian "passiivinen" ja "vetäytyvä". Ei, en ole passiivinen enkä vetäytyvä, minua ei vaan kiinnosta juuri se henkilö. Naisilla on enemmän valinnanvaraa, etkä ole heistä mikään saalis. 

Vierailija
35/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinä ap olet? Oletko liian passiivinen vai liian päällekäyvä?

Vierailija
36/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis naisena minun kokemukseni on ihan päinvastainen. Naiset on tosi päällekäyviä. Miehet sentään ymmärtää, että jos lakkaan vastaamasta, niin minua ei kiinnosta. Naiset eivät ymmärrä, että minua ei vaan kiinnosta, vaan alkavat sitten valittamaan kun olen liian "passiivinen" ja "vetäytyvä". Ei, en ole passiivinen enkä vetäytyvä, minua ei vaan kiinnosta juuri se henkilö. Naisilla on enemmän valinnanvaraa, etkä ole heistä mikään saalis. 

Ei ole kyllä lesbonaisilla enemmän valinnanvaraa. Olen itse biseksuaali nainen, ja koen kyllä että on helpompi löytää mies kuin nainen - jo sen vuoksi, että heteromiehiä on enemmän kuin lesboja. Tietysti biseksuaaleja on sitten enemmän, mutta osa heistä haluaa heterosuhteen

Vierailija
37/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se erilaiselta tuntua jos on 2 reikää vastakkain.

Vierailija
38/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin deittisovelluksesta rakkauden. Olen itse sitä mieltä että osittain siitä syystä että olin itse alusta asti vastavuoroisen aktiivinen enkä peitellyt kiinnostustani. Olen aina ajatellutkin että naiset keskimäärin ovat niissä aika kylmiä ja vaativia (koska tarjolla on niin paljon ehdokkaita) ja että miehelle on virkistävä poikkeus jos ei tarvitsekaan yrittää sen erityisemmin "hurmata" tai "kerätä pisteitä". Vaan että ihan se riittää että on oma itsensä ja juttu etenee luontevasti koska molemmat sitä haluavat. 

Minä toimin samoin, mutta en milloinkaan kehitellyt älyttömiä teorioita muiden naisten "kylmyydestä ja vaativuudesta". Tai kuvitellut miten minä olisin jotenkin spesiaalin luonteva oma itseni, kun minua ei tarvitse hurmata. Toisin kuin ne kaikki vaativat naiset. Mutta en olekaan mikään pick me, joten en pidä normaalia käytöstä erikoisena.

Toistelet nyt vaan katkerien miesten mielipiteitä.

Vierailija
39/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se erilaiselta tuntua jos on 2 reikää vastakkain.

13-vuotiaan käsitys seksistä 

Vierailija
40/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin deittisovelluksesta rakkauden. Olen itse sitä mieltä että osittain siitä syystä että olin itse alusta asti vastavuoroisen aktiivinen enkä peitellyt kiinnostustani. Olen aina ajatellutkin että naiset keskimäärin ovat niissä aika kylmiä ja vaativia (koska tarjolla on niin paljon ehdokkaita) ja että miehelle on virkistävä poikkeus jos ei tarvitsekaan yrittää sen erityisemmin "hurmata" tai "kerätä pisteitä". Vaan että ihan se riittää että on oma itsensä ja juttu etenee luontevasti koska molemmat sitä haluavat. 

Minä toimin samoin, mutta en milloinkaan kehitellyt älyttömiä teorioita muiden naisten "kylmyydestä ja vaativuudesta". Tai kuvitellut miten minä olisin jotenkin spesiaalin luonteva oma itseni, kun minua ei tarvitse hurmata. Toisin kuin ne kaikki vaativat naiset. Mutta en olekaan mikään pick me, joten en pidä normaalia käytöstä erikoisena.

tse en käyttäytynyt kaikkien kanssa samalla tavalla. Itse asiassa käyttäydyin luontevan aktiivisesti vain yhden kanssa koska vain tuo yksi oli sellainen joka kiinnosti riittävästi. Kaikkien muiden kanssa alustava kiinnostus (tykkäys) lopahti hyvin nopeasti jolloin olin etäinen ja varmasti joidenkin mielestä myös kylmä. 

Olin varmaan pick me tuon yhden kanssa. Todellakin halusin tulla valituksi. Onneksi tulin valituksi.