Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekä miehiä että naisia deittailevana huomaan eron

Vierailija
21.01.2024 |

Miehet ovat usein liian päällekäyviä ja innokkaita.

Naiset liian passiivisia ja etäisiä.

Poikkeuksiakin on mutta oman kokemuksen mukaan pääosin näin. Naiset ovat tottuneet innokkaisiin miehiin, joille ei kannata antaa liikaa toivoa tai homma leviää käsiin. Miehet taas joutuvat jahtaamaan naisia luonnostaankin siksi, että eivät ole yhtä suloisia, kauniita ja pehmeitä kuin naiset.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia etsivänä naisena toisella kierroksella opetin itseni huolellisesti sanomaan suoraan, jos toinen kiinnosti. Ajattelen olevani tosi onnekas, kun löysin naisen, joka ei pelaa pelejä tai leiki vaikeaa. 

Samanikäiset sinkkuheteronaiskaverini eivät deittaile aktiivisesti, sen verran kamalia kokemuksia on kuulemma ollut. 

N45

Vierailija
2/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia etsivänä naisena toisella kierroksella opetin itseni huolellisesti sanomaan suoraan, jos toinen kiinnosti. Ajattelen olevani tosi onnekas, kun löysin naisen, joka ei pelaa pelejä tai leiki vaikeaa. 

Samanikäiset sinkkuheteronaiskaverini eivät deittaile aktiivisesti, sen verran kamalia kokemuksia on kuulemma ollut. 

N45

Mukava kuulla! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin deittisovelluksesta rakkauden. Olen itse sitä mieltä että osittain siitä syystä että olin itse alusta asti vastavuoroisen aktiivinen enkä peitellyt kiinnostustani. Olen aina ajatellutkin että naiset keskimäärin ovat niissä aika kylmiä ja vaativia (koska tarjolla on niin paljon ehdokkaita) ja että miehelle on virkistävä poikkeus jos ei tarvitsekaan yrittää sen erityisemmin "hurmata" tai "kerätä pisteitä". Vaan että ihan se riittää että on oma itsensä ja juttu etenee luontevasti koska molemmat sitä haluavat. 

Vierailija
4/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Binaisena huomaan saman vaikeuden kuin moni mies naisten kanssa. Naiset eivät vastaa ja ovat nihkeitä. Miehiä deittipalveluista taas olis tyrkyllä runsaasti mutta ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
5/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Mukava kuulla! Ap

Lepsopropagandaa mukava kuulla.

Vierailija
6/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Mukava kuulla! Ap

Lepsopropagandaa mukava kuulla.

Jotkut sitten näkevät uhkia kaikkialla. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
7/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Binaisena huomaan saman vaikeuden kuin moni mies naisten kanssa. Naiset eivät vastaa ja ovat nihkeitä. Miehiä deittipalveluista taas olis tyrkyllä runsaasti mutta ei jaksa kiinnostaa.

Mutta millaisia miehiä. Yhdenillanseuraa etsiviä, pervoja kikkelikuvanlähettäjiä, jotka kuvittelevat kai tinderin olevan joku wolt josta tilataan seuraa tarpeeseen. Ja sitten normaalimmasta päästä olevat haluavat kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia, kunnes keskustelu typistyy siihen että kerrotaan miten töissä meni ja mitä laitetaan tänään ruuaksi. Ei elettäkään että livenä nähtäisiin. Melkoinen mörkögalleria. Luotan vanhan ajan livekohtaamisiin. 

Vierailija
8/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta täyspäiseltä deittailla sekä miehiä että naisia.

Pitääkö tuossa naamioitua jotenkin.

Vierailija
9/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta millaisia miehiä. Yhdenillanseuraa etsiviä, pervoja kikkelikuvanlähettäjiä, jotka kuvittelevat kai tinderin olevan joku wolt josta tilataan seuraa tarpeeseen. Ja sitten normaalimmasta päästä olevat haluavat kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia, kunnes keskustelu typistyy siihen että kerrotaan miten töissä meni ja mitä laitetaan tänään ruuaksi. Ei elettäkään että livenä nähtäisiin. Melkoinen mörkögalleria. Luotan vanhan ajan livekohtaamisiin. 

Eli roikut baareissa?

Vierailija
10/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä se kun ne miehet on just tommosia tampioita. Seksinvonkujia, keharin olosia, tylsiä, tyhmiä, rumia jne.

Vierailija
11/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 95v?

Vierailija
12/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi komea tai rikas niin naiset ahdistelevat sinua.

Vierailija
13/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kommenttiasi. Jos molemmat kiinnostaa niin miksei? 

Vierailija
14/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina kokeillut deittisovellusta ensimmäistä kertaa elämässäni puoliksi leikillä, ja juuri tuosta syystä en ikinä avaa keskustelua itse, ettei heti pidetä liian innokkaana. 

Vierailija
15/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen bi-seksuaali nainen, ja mulla on aika samanlaisia kokemuksia kuin AP:lla. Miehet on usein liian päällekäyviä ja innokkaita, naiset sen sijaan liian passiivisia ja "perässä vedettäviä". 

Vierailija
16/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista kiinnostuneena miehenä kuulostaa vähän oudolta. Omissa tapailuissa kemiaa joko on ollut tai ei. Jos sitä on ollut niin molemmat ovat olleet niin innoissaan ettei sitä ole pystynyt peittämään, naiset jopa enemmän kun olen itse koittanut olla säikäyttämättä toista. Jos ei niin kyllä siinä on molemmat olleet yhtä etäisiä.

Vierailija
17/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka vihaa naispareja, on tosi pelottavia ihmisiä. Tuollainen perusteeton viha asiasta jolla ei oo mitään vaikutusta omaan elämään, on kammottavaa.

Vierailija
18/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä että jos esim. vieraalle miehelle erehtyy hymyilemään, se kuvittelee että yhteen muutetaan ens viikolla. Siksi naisista on tullut passiivisia. Lisäksi ystävällisyys ja innokkuus keskusteluun tulkitaan aina flirtiksi ja lut-kailuksi.

Vierailija
19/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista kiinnostuneena miehenä kuulostaa vähän oudolta. Omissa tapailuissa kemiaa joko on ollut tai ei. Jos sitä on ollut niin molemmat ovat olleet niin innoissaan ettei sitä ole pystynyt peittämään, naiset jopa enemmän kun olen itse koittanut olla säikäyttämättä toista. Jos ei niin kyllä siinä on molemmat olleet yhtä etäisiä.

No onpa yllätys ettet pysty samaistumaan naisen kokemukseen?

Vierailija
20/54 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ihan siitä että jos esim. vieraalle miehelle erehtyy hymyilemään, se kuvittelee että yhteen muutetaan ens viikolla. Siksi naisista on tullut passiivisia. Lisäksi ystävällisyys ja innokkuus keskusteluun tulkitaan aina flirtiksi ja lut-kailuksi.

Itse onnellisesti naimisissa, mutta useamman kerran on tullut miehiltä tekstiä, että haluaisivat mennä sänkyyn mutta eivät voi tehdä sitä miehelleni. Olen siis ollut ystävällinen ja miehet kuvitelleet että haluan seksiä. Voi luoja.