Masennuslääke joka ei lihota
Kommentit (33)
Luuletko, että pilleri hoitaa elämäsi kuntoon? Ei hoida. Se on tehtävä ihan itse ja yksin. Nyt varmaan pelottaa ja ahdistaa. Kaikki mieliala lääkkeet ovat paskaa.
Jotkut probiootit auttavat eivätkä lihota.
https://youcanpym.com/blogs/learn/the-best-most-proven-probiotics-for-a…
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että pilleri hoitaa elämäsi kuntoon? Ei hoida. Se on tehtävä ihan itse ja yksin. Nyt varmaan pelottaa ja ahdistaa. Kaikki mieliala lääkkeet ovat paskaa.
No sitä tässä yritän, mutta ennen kuin pääsen pahimman yli ja saan levättyä tarpeeksi, lääkäri edellyttää pillereiden syömistä sairauslomaa vastaan. Ajattelin kyllä jättää kokonaan väliin, mutta jos on pakko syödä niin ajattelin kysyä mikä ei lihota. Ap
Mikä yhdellä lihottaa ei lihota toisella. Eli kokeilet vaan kaikkia kunnes osuu
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asenne on 💩
Kaikki lääkkeet eivät toki sovi kaikille, eikä pelkillä lääkkeillä sairautta hoideta.
Silti niistä voi terapian tukena olla joillekin apua.
On jopa vaarallista väittää, mitä väität.
Se on ehkä oma kokemuksesi, mutta ei päde muihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut probiootit auttavat eivätkä lihota.
https://youcanpym.com/blogs/learn/the-best-most-proven-probiotics-for-a…
Tiedän, suolistossa on toiset aivomme ja oma suolistoni on riekaleina. Olen aloittanut taas popsimaan probioottejakin. Ap
Lääkäri tekee arvion, mitä lääkettä määrää.
Ja tosiaan, aina ei välttämättä löydy heti sopivaa.
Lääkkeiden vaihto hoidetaan lääkärin valvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne usein auttaa sen verran että pystyy edes muutaman tunnin päivässä tekemään jotain kovalta väsymykseltä. Ne vie pois erilaisia fyysisiä oireita. Elämä ei muutu, tuskin kukaan sellaista edes odottaa vaan että saisi jonkinlaista toimintakykyä edes vähän takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä tässä yritän, mutta ennen kuin pääsen pahimman yli ja saan levättyä tarpeeksi, lääkäri edellyttää pillereiden syömistä sairauslomaa vastaan. Ajattelin kyllä jättää kokonaan väliin, mutta jos on pakko syödä niin ajattelin kysyä mikä ei lihota. Ap
Voxra eli bupropioni. Se on amfetamiinijohdannainen, mitä käytetään myös joissakin laihdutuslääkkeissä. Huono lääke ahdistusoireisiin, mutta erinomainen lamauttavaan ja passivoivaan masennukseen.
Liikunta on masennukseen vähintään yhtä tehokas kuin lääkitys. Ei ole helppoa aloittaa masentuneena, mutta se todellakin auttaa jo lyhyessä ajassa. Kokemusta on.
Mä syön escitalopramia ja mirtazapinia, ei lihota. Ruokahalua kyllä kasvattaa, mutta minä itse päätän mitä ruokaa suuhuni lappaan, ei pilleri.
Minä en luota lääkärin arvioon pätkääkään. En varmasti syö mitään mieliala myrkkyjä.
itselläni auttoi liikunta, avantouinti ja armeliaisuus itseä kohtaan
kun alkoi tulla puhe lääkkeistä niin sanoin että haluan kokeilla ilman
Vierailija kirjoitti:
Liikunta on masennukseen vähintään yhtä tehokas kuin lääkitys. Ei ole helppoa aloittaa masentuneena, mutta se todellakin auttaa jo lyhyessä ajassa. Kokemusta on.
Se nyt riippuu täysin masennuksen vaikeusasteesta. Lievään tai lyhytaikaiseen masennukseen pelkkä liikunta voi olla riittävä lääke, vaikeammissakin tapauksissa hyvä muun hoidon lisä. Ne lehtijutut, joiden mukaan liikunta olisi tehokkain lääke,ovat olleet lähinnä haitallisia, koska ihmiset ymmärtävät ne täysin väärin.
Liikunta ja terveellinen ruokavalio ja elämäntavat
Voxra