Seksiviestit omalta mieheltä
Onko täällä muita jotka ei vaan jaksa tai innostu oman puolison lähettämistä seksiviesteistä?
tuntuu että mitä enemmän mies niitä lähettää sen vähemmän minä sytyn. Ja jos en reagoi tarpeeksi innostuneesti, seuraa vakava keskustelu miten mieheni kokee että minä en halua häntä jne. Kun en vaan halua niitä helvetin viestejä! En ole yhtään sellainen ihminen. Miksi yrittäisin runoilla jotain eroottista novellia viesteihin miehelleni?
Mies on muutenkin vaativa ja olen joutunut rautalangasta selvittämään hänelle että minulla on oma kokemukseni seksistä ja nautin siitä niinkuin haluan. Mies siis tarkkailee myös sitä millainen olen seksin aikana ja sitten taas seuraa keskustelu jos en reaktioiden puolesta tuntunut miehen mielestä oikealta. Ottaa oikeasti päähän. Varsinkin kun haluan seksiä mutta en halua että kumppani tarkkailee minua ja vaatii tiettyä käyttäytymistä seksin aikana. Tai pakottaa vastaamaan viesteihin tavoin mitä en koe itselleni mitenkään ominaiseksi.
saan jo viikottain alastonkuvia mieheltä pyytämättä ja joudun sen lisäksi melkein päivittäin lukemaan seksiviestejä.. tuntuu että mies painostaa minua hänen seksuaalisuuteen eikä anna minulla olla omaa kokemusta.
onko muilla tällaista?
Olet todennäköisesti oikeassa. AP ei halua miestään, seksiä on vähän ja mies vaan käy koko ajan kiimaisemmaksi, mikä taas ärsyttää APta, mikä taas pahentaa tilannetta. Lopeta se valittaminen ja erotkaa!