Oletko lahjoittanut mihinkään keräykseen viime aikoina?
Kommentit (68)
Kyllä. Lääkärit ilman rajoja ja Pelastusarmeijan joulukeräykseen lahjoitan seuraavaksi.
Olen yrittänyt etsiä jotain joulukeräystä, josta voisin luottaa että apu menee perille asti eikä kaikki raha jää johonkin byrokratian rattaisiin. Mieluiten niin että saisin itse antaa vaikka jonkun ruokakassin tai lahjan suoraan sitä tarvitsevalle. Vielä en kuitenkaan ole löytänyt sopivaa.
Miksi olisin? Autan vain henkilökohtaisesti tuntemaani yhtä erittäin vähävaraista suoraan, ilman mitään välikäsiä. Win-win, tiedän mihin rahani oikeasti menee ja hän saa oikeasti sen tarvitsemansa avun.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt etsiä jotain joulukeräystä, josta voisin luottaa että apu menee perille asti eikä kaikki raha jää johonkin byrokratian rattaisiin. Mieluiten niin että saisin itse antaa vaikka jonkun ruokakassin tai lahjan suoraan sitä tarvitsevalle. Vielä en kuitenkaan ole löytänyt sopivaa.
Käy viemässä tupakkaa katkaisuhoitolaan - menee aina tarpeeseen
Veroja maksoin just vähän yli 2300 e. Mielestäni etenkin joulukeräykset on täysin turhia, niin moni taho jakaa nyt köyhille lapsiperheille mannaa ja makeaa, että monessa perheessä lahjoja tulee enemmän kuin viitsitään avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, tuo ei ihan ollut se mitä haen.
On ollut tapana lahjoittaa paikalliselle kissatalolle ja aion taas jouluksi lahjoittaa sinne kisuleille ruokaa. Ainakin menee lahjoitukset juuri niille kissoille.
Jokin taho, mikä oikeasti suojelee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei. On aina mennyt tarpeeseen vaikka et itse polttaisikaan
Viimeksi eilen. Kerättiin rahat dieseliin kotimatkalle. Meni 55€
Pelastakaa Lapset -joulukeräykseen.
En tänä vuonna. Mies lomautettiin joulukuun alussa. Yleensä eläinsuojelu toimintaan laitan mutta olen hoitanut kesästä asti kisuemoa ja neljää pentua jotka oli hylättu. Katson että siinä on oma hyvä työ tälle vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei. On aina mennyt tarpeeseen vaikka et itse polttaisikaan
En oikein saa siitä joulumieltä vaikka miten miettisin että sielläpä se narkki nyt vetelee minun kustantamaa mallua, ai että! Mutta kiva jos sinä huolehdit senkin porukan tarpeista.
Aikaisemmin lahjoitin satasen Ukraina-keräykseen, asunnottomien vaatekeräykseen sukkia, katsoin joulupuukeräyksen toiveita mutta en vielä päättänyt mitä ostan, ja valmistan joulupäivällisen parille rappumme vanhalle yksinäiselle mummulle.
Vierailija kirjoitti:
Veroja maksoin just vähän yli 2300 e. Mielestäni etenkin joulukeräykset on täysin turhia, niin moni taho jakaa nyt köyhille lapsiperheille mannaa ja makeaa, että monessa perheessä lahjoja tulee enemmän kuin viitsitään avata.
Hyvä antaa vähästänsä, rikas paha ei paljostaankaan. Arvaa, kumpi olet.
Olen lahjoittanut Pelastusarmeijalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lääkärit ilman rajoja ja Pelastusarmeijan joulukeräykseen lahjoitan seuraavaksi.
Lääkärit ilman rajoja roudaa veneillä Libyan puolelta porukkaa Eurooppaan "hoidettavaksi". Että ei tule sitten yllätyksenä kuin Haloselle miinantarve.
Sign my rocket - 155mm:n haupitsin ammus Ukrainalle, josta pika postina Vladimirille