Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli teistä luokan priimuksista?

Vierailija
21.01.2024 |

Millä luokilla olitte priimuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi kauppakorkeakouluun. En tiedä, valmistuiko. Ei mennyt naimisiin eikä ole lapsia. Nyt ilmeisesti kuntoutustuella.

Vierailija
22/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden keskiarvo yläasteella 10. Olen haaveammatissani, on niin harvinainen etten tarkenna. 

Lukiossa en ollut enää priimus. Priimus teki kansainvälisesti merkittävän tuloksen, kyllästyi, hankki itsellisesti lapsen ja taisi päätyä tutkijaksi lopulta kuitenkin. Tsemppiä hänelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaherra

Vierailija
24/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioluokilla priimus, FL -tutkinto, yläkoulun opettaja.

Vierailija
25/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli psykiatrian erikoislääkäri ja kolmen lapsen äiti. Olin priimus ala-asteen toiselta luokalta lukion ekaan luokkaan.

Vierailija
26/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö tuli. En edes hakenut muualle, haaveammatti.

Vierailija
27/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja it-yrittäjä

Vierailija
28/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2 kaveria:

Toinen valmistui lääkäriksi, luota sairastui skitsofreniaan

Toinen on selvä narsisti. Ei osaa hankkia perhettä. Ei tajua kuvioita. 

Vierailija
29/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan priimus opiskeli kaksi akateemista ja arvostettua tutkintoa. On nyt duunarina jossain tehtaassa.

Vierailija
30/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli köyhä osa-aikainen ja hanttihommia tekevä työläinen, joka haen epätoivoisesti omaa paikkaani yhteiskunnassa. Sopisin itsenäisen työn puurtajaksi, kuten kirjailijaksi, tai ikuiseksi opiskelijaksi. En sovi juuri lainkaan normaalityöelämään. Työ on saman rutiinin pyörittämistä, kun taas opiskellessa oli aina uusia asioita edessä. Ja sai kuunnella, eikä tarvinnut rehkiä.

Ammatissani kaikki me luokkamme kärkipingottajat olemme vaihtaneet alaa pian valmistumisemme jälkeen. Kaikilla oli vissiin tarpeeksi älliä poistua ko. alalta pikaisesti.

Vierailija
31/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ja 3 lapsen äiti. Priimus olin yläasteen ja lukion ajan.

Vierailija
32/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti

Vierailija
33/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin primus lukiossa ja opistossa. Teknisen korkeakoulun DI-tutkinnonkin suoritin "oivallisesti". Olin perus tuotekehityksessä liki 30 vuotta, jona aikana perustin perheen ja sain 3 lasta. En pyrkinyt eteenpäin. Pidin työstäni. Sain muutosneuvotteluissa potkut, olin jo reilusti yli 50-vuotias. Sen jälkeen onkin elämä ollut alamäkeä. En ole onnistunut saamaan enää kuin pätkätöitä entistä paljon kehnommalla palkalla ja omakin usko työllistymiseen on mennyt. Eläkeikään on vielä useita vuosia aikaa.

Vierailija
34/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa luokan priimuksena ollut pitää netissä ilmotusta seksitreffeistä hintaan 100€/ 30 min

Pitäisköhä huvikseen käydä kokeilee

35/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri lukiossa oli 9:n oppilas ja kirjoitti E:n paperit ja hän ei päässyt lääkikseen, joten hän opiskeli sairaanhoitajaksi 

Vierailija
36/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin liian älykäs ja tajusin maailman mielettömyyden ja päädyin roskikseen juomaa viinaa.

Nyt olen onnellinen.

Vierailija
37/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priimus koko kouluajan, minusta tuli opettaja.

Vierailija
38/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyöläinen. Pomot valitsevat suosikkeja töihin. Tuttua että nuoremmat pääsevät vaikka persoonalla tai ulkonäöllä ohi.

Ei väliä millä luokilla, eri koulutusasteilla. Olen ahkera ja tehokas myös töissä mutta harvoin sitä edes katsotaan. Mitäpä pomoa kiinnostaa, ketkä tylsää aherrusta tekevät. Ja jos työ ei ole ulkoapäin katsottuna tylsää, tehtäviä vaan siirretään jollekin muulle, joka niistä kiinnostuu.

Vierailija
39/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti. Keskiarvot 9 pintaa 

Vierailija
40/72 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistäni, joiden keskiarvo oli 9,8 ja 9,9 vielä lukiossakin, toisesta tuli DI ja toisesta kauppatieteiden maisteri. Ovat olleet samassa työpaikassa yli 25 vuotta, eivät ole asuneet Suomen ulkopuolella. Kummatkin ovat kielineroja ja älykkäitä, joten vähän erikoista, että jämähtivät Suomeen tavalliseen perustyöelämään. Olin ajatellut, että olisivat olleet kunnianhimoisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä