Mitä tuli teistä luokan priimuksista?
Kommentit (72)
Pääsin opiskelemaan Teatterikorkeakouluun.
Meidän peruskoulun priimuksesta tuli mm. tohtori, ja viime vuonna myös kansanedustaja. Hänellä on ihan kaikki mitä ihminen voisi haaveilla. Hänestä voi tulla vaikka puolueensa ensimmäinen naispuheenjohtaja jos pelaa korttinsa oikein.
Historian ja yhteiskuntaopin opettaja ja onnellinen myös, olin priimus yläasteella
Olen käräjätuomarina. Naimisissa ja kaksi lasta. Olin priimus 9. luokasta lukion loppuun.
Peruskoulun 9.8 keskiarvolla suorittaneesta mimmistä tuli superlihava kotiäiti. Samalla keskiarvolla suorittanut kundi on järjestelmäsuunnittelija ja varsin menestynyt toimialallaan.
iha vaa ahkeroimalla kaikkee mikä liikkuutai ei..
- liimaanuuskimalla
- tekemälläkiljuukellarissa
- pöllyssähässimälläkaikkee
tentteihin ei ikinä tarvinu lukee: olin r e n t o n a..
..se riitti.
mitesit Sulla onnistu?
'7L'
Tarjoilija.sain ala-asteella kymppeja tutulta opettajalta.myohemmin paasin huonolla todistuksella huonoon lukioon ja sairastuin anoreksiaan.mun nimi on Jonna Paatero.
Olin luokkani priimus ala-asteen 2. luokalta lukion tokalle. Pitkä matikka oli mun akilleen kantapää.
Koulutukseltani DI, toimin "erikoisasiantuntijana" kapealla erikoisalalla osin kansainvälisissä tehtävissä.
Meillä luokan pahaat: toinen tuli äidiksi alle 20 vuotiaana ja toinen meni lukioon ja kirjoitti luokkaansa parhaiten, ei kuitenkaan opiskellut akat. ammattia.
Peruskoulun päättötodistuksen ka 9.7, lukiosta lähes lukematta E:n paperit ja pari vuotta pään keräämistä loppuunpalaneena työttömänä. Duunarina linjatöitä, kolmikymppisenä hain lukemaan kemiaa yliopistoon ja nyt opetan kemiaa ammattikorkeassa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän peruskoulun priimuksesta tuli mm. tohtori, ja viime vuonna myös kansanedustaja. Hänellä on ihan kaikki mitä ihminen voisi haaveilla. Hänestä voi tulla vaikka puolueensa ensimmäinen naispuheenjohtaja jos pelaa korttinsa oikein.
On ilmeisesti kokoomuslainen?
Varmaan laidasta laitaan tullut ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Olin priimus lukiossa. Minusta tuli DI, varsin varakas alkoholisti ja 2 lapsen isä.
Meidän luokan priimuksesta tuli erikoislääkäri ja monilapsisen perheen isä. Kuoli noin 45-vuotiaana.
Hänestä tuli englanninkielen opettaja.
Muutamat opinnot on kesken. Olisi korkea aika ehkä päästä ADHD-testeihin. Olen ollut kyllä töissä, vaikka minusta ei ole vielä "tullut mitään".
Musta tuli luokanopettaja ja kolmen lapsen äiti. Olin priimus lukiossa.