Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
1861/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatialla on tosi ärsyttävä jumputus. 

Vierailija
1862/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon todella yllättynyt miten hyvältä sveitsi kuulostaa livenä. Juryt tulee rankkaamaan ykköseksi, mutta ei niin selvästi kun loreenin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää pirusti. Suomipoikaset tekee rumaa työtä ja sitä häpeän, huonoa, mautonta, ilman huumoria housut melkein jalassa. Homobileet muutenkin ja ruosi voittaa, tietenkin samanlaisella karsealla tyylillään, kuten aina Abboista lähtien. Kääriä takaisin pelastamaan.

Vierailija
1864/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ulkomaalaiset kommentoijat ovat kommentoineet? Siis win95 esitystä?

Esimerkiksi näin:

Honestly, this is just terrible

Enemmän silti kehuvia kommentteja. Kyllä minäkin moitin kroatiaa kommenteissa, koska en pidä siitä. 👍

No se onkin hyvä perustelu moittimiselle! Kun ei tykkää, niin pitääkin moittia. Uskon, että win95 eilisen esityksen kritiikille on muitakin syitä.

Minulla on syyni moittia kroatiaa ja joillakin on omat syynsä moittia Suomea. 

Ja ne puhvelihihat ovat kamalat, ei edes hauskat. Miksi hän käyttää niitä?

Armenian Ladanivalla on videolla samanlaiset valkoiset irtohihat mutta vähän pienemmässä koossa ;) Käärijän boleron mallihan tuli muskelipaidasta, ei kansallispuvusta.

Vierailija
1865/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon todella yllättynyt miten hyvältä sveitsi kuulostaa livenä. Juryt tulee rankkaamaan ykköseksi, mutta ei niin selvästi kun loreenin. 

Mistä sä tiedät mitä juryt tekee? Pelkästään Ranskan euroviisuklubi antoi Kroatialle enemmän pisteitä kuin Sveitsille. Ogaen äänestystuloksia kannattaa seurata.

Vierailija
1866/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee bileeet madridissa

https://yle.fi/a/74-20081567

Vierailija
1867/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee jee bileeet madridissa

https://yle.fi/a/74-20081567

Ja haastattelussa espanjalainen euroviisuasiantuntija Juan 😂

Vierailija
1868/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä juryt tekee? Pelkästään Ranskan euroviisuklubi antoi Kroatialle enemmän pisteitä kuin Sveitsille. Ogaen äänestystuloksia kannattaa seurata.

Ogaet ei viisuvoittoa ennusta, vaikka mielenkiintoisia seurattavia ovatkin. Historia sen sijaan suosii Sveitsin raativoittoa. Se ei ole mitenkään kiveenhakattu, mutta todennäköinen kun katsoo ketkä muut ovat voittaneet viime vuosina.

Vierailija
1869/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin vois lisätä linkin, niin laiskempikin näkee.

Vierailija
1870/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei herättänyt suuria intohimoja w95m prepartyissa, mutta olihan se odotettavissa ettei biisi itsessään riitä vaan vaatii shown ympärilleen. BL hype puolestaan muistuttaa viime vuodesta ja Käärijästä. Esim. Wiwiblogsin ig:stä näkee.

No muistuttaa suomalaisia siitä, millainen hype meillä oli vuosi sitten. Se oli silloin ja nyt on nyt.

Joo ja nyt tuo viime vuoden hyoe pilaa koko fiiliksen euroviisuista. Jatkuva vidun jankuttaminen Käärijästä. Loreen voitti ja Ruotsissa viisut, ei Suomessa. Suomi hävisi.

Ei Suomi mitään hävinnyt vaan oli toinen upealla esityksellä, biisillä ja esiintyjällä.

Vierailija
1871/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gezebeeeeeel.

Vierailija
1872/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nro 1 on Belgian Mustii. 

Vierailija
1873/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gezebeeeeeel.

suomi oli tuona vuonna muuten vedonlyönnissä 12 mutta oli lopulta kolmas vika tai jotain. Yleensä ei heitä näin paljoa 

Vierailija
1874/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nro 1 on Belgian Mustii. 

Mäkin tykkään siitä. Miesballadeista paras, ja nopeemmista ei niin överi kuin Sveitsi (josta tykkään kyllä myös).

Vierailija
1875/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:n Olly lauloi muuten hyvin. Säkeistöt on hienot, kunpa kertsissä ois vähän enemmän mielenkiintoa. Mutta plussaa live-harmonioista taustalaulajien kanssa. Uskon että raati ainakin arvostaa tätä vaikkei kärkikahinoissa olisikaan. 

Vierailija
1876/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa puutu 2 miljoonasta näyttökerrasta YouTubessa. Hitaasti tosin menee ja ei kiinnosta toisten maiden näyttökerrat, seuraan vain Suomea.

Vierailija
1877/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Teemu pukee shortseja Varma mainoksessa.

Vierailija
1878/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi voittaa tänä vuonna. On räppiä, laulua, taidokasta laulua, monille eri tavoin samaistuttavat sanat sekä vähemmistöjuttuja. Pisteitä ihan kaikilta tahoilta.

Joo luulen kans. Italia tai Sveitsi. Sveitsi noussut kakkoseksi oddseissa ja enää kaks prossaa kroatiaan eroa. Kroatian biisi ei toimi livenä IMO. Kertsin laulu on heikkoa.

No niin, kyllä noi kertoimetkin jotain kertoo. Mennee ykköseksi lähiaikoina. Italian voittoa en kyllä voi kannustaa. En pääse yli etteivät valinneet Annalisaa. Kun kuulen nykyisen biisin, vinkuva kertsi soi päässäni annoying, annoying, annoying, annoying. Annalisaa olisin kannustanut täysillä voittoon. Kroatia ei valitettavasti osaa laulaa, ja karjumisen livenä tekee paremmin esim. Bambie.

Vierailija
1879/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin muunsukupuolisuus ei tuo lisäpisteitä tai miinusta sinänsä, onhan viisut jo ajat sitten voittaneet sekä transnainen että mies dragissa, asiassa ei ole uutta, mutta toi sen vaatetyyli on kyllä erikoisen maksimalistinen. Ehkä se häiritsee porukkaa koska noi tutut on jotenkin lapsekkaita? Conchita Wurstit sun muut oli aikuisia ja tyylikkäitäkin, niin ehkä tää nuorekkuus pistää silmään. Nemo on toki nuori mutta nuo tutu-härpäkkeet on kuin lasten juhlista :D Joten toivon etteivät vedä ihan yli koska laulutaito on ilmiömäistä. Toki jos tuo on sen ominta tyyliä niin kunnioitan sitä jos menee tolla överilookilla viisuihin senkin uhalla, että pisteet vähenisi.

Vierailija
1880/17813 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi voittaa tänä vuonna. On räppiä, laulua, taidokasta laulua, monille eri tavoin samaistuttavat sanat sekä vähemmistöjuttuja. Pisteitä ihan kaikilta tahoilta.

Joo luulen kans. Italia tai Sveitsi. Sveitsi noussut kakkoseksi oddseissa ja enää kaks prossaa kroatiaan eroa. Kroatian biisi ei toimi livenä IMO. Kertsin laulu on heikkoa.

No niin, kyllä noi kertoimetkin jotain kertoo. Mennee ykköseksi lähiaikoina. Italian voittoa en kyllä voi kannustaa. En pääse yli etteivät valinneet Annalisaa. Kun kuulen nykyisen biisin, vinkuva kertsi soi päässäni annoying, annoying, annoying, annoying. Annalisaa olisin kannustanut täysillä voittoon. Kroatia ei valitettavasti osaa laulaa, ja karjumisen livenä tekee paremmin esim. Bambie.

Toivon että Annalisa saa täysosuman vielä joku vuosi. Sinceramente on loistava, mutta se tarttee sen pitkän nousun joka ois pitäny silputa viisuihin. Ja San Remossa esitti biisin samalla tavalla kaikki ne kerrat. Viisuissa ois varmasti silti pärjännyt lyhennetylläkin versiolla. 

Ketju on lukittu.