Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy: madrid preparty rehearsal 2024 norules, laita tämä voutobehin.
nyt laulaa mulla portugali, ei näillä ole koreografiaa, no suuren maailman eleet puuttuvat kaikilta.
Kyllä huomaa miten tärkeää nykyisin on lavakoreografia. Kaikilta puuttui osa esityksestä. Ei tää rim, tim ollut sen parempi kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ulkomaalaiset kommentoijat ovat kommentoineet? Siis win95 esitystä?
Esimerkiksi näin:
Honestly, this is just terrible
Oliko tämä Ylen juttu jo täällä? Hyvän vastaanoton sai Windows95man.
https://yle.fi/a/74-20081510?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Sveitsi voittaa tänä vuonna. On räppiä, laulua, taidokasta laulua, monille eri tavoin samaistuttavat sanat sekä vähemmistöjuttuja. Pisteitä ihan kaikilta tahoilta.
Se miksi minä katson Euroviisut on isot showt ja karnevaalitunnelma. Joten totta kai show.t ovat tärkeä euroviisuissa. Nyt oli prepartyt eli jonkinlainen baarikeikka... Mitähän mieltä paikalla ollut yleisö oli mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi voittaa tänä vuonna. On räppiä, laulua, taidokasta laulua, monille eri tavoin samaistuttavat sanat sekä vähemmistöjuttuja. Pisteitä ihan kaikilta tahoilta.
Lisäksi puolueettomana maana sopii tänä vuonna voittajaksi kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi näin:
Enemmän silti kehuvia kommentteja. Kyllä minäkin moitin kroatiaa kommenteissa, koska en pidä siitä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Liian erikoinen ja vähän outo kappale. Luultavasti lisäpisteitä ja -kiinnostusta tulee laulajan muunsukupuolisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy: madrid preparty rehearsal 2024 norules, laita tämä voutobehin.
nyt laulaa mulla portugali, ei näillä ole koreografiaa, no suuren maailman eleet puuttuvat kaikilta.
Kyllä huomaa miten tärkeää nykyisin on lavakoreografia. Kaikilta puuttui osa esityksestä. Ei tää rim, tim ollut sen parempi kuin muutkaan.
Itse asiassa Kroatian esitys oli yllättävän hyvä muihin verrattuna. Baby Lasagna osasi käyttää ja täyttää pienen lavan taitavasti hyväkseen. Totta on kyllä se, että muutamat esiintyjät olivat lavalla vähän hukassa, vaikea sanoa, mistä johtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi näin:
Enemmän silti kehuvia kommentteja. Kyllä minäkin moitin kroatiaa kommenteissa, koska en pidä siitä. 👍
No se onkin hyvä perustelu moittimiselle! Kun ei tykkää, niin pitääkin moittia. Uskon, että win95 eilisen esityksen kritiikille on muitakin syitä.
Baby Lasagna ja Maltan Sarah Bonnici tanssivat yhdessä :)
https://www.instagram.com/reel/C5JgYcUCogu/?igsh=bTl3ZXFjamR1bGI0
Positiivista eilisessä oli, ettei kukaan ollu katastrofi. Kiva että Tsekin nainen oli parantanu paljon, ei oo mukavaa jos jo prepartyissa jotkut konttaa. Mutta nyt kaikilla meni melko hyvin.
Tuossa erottuu kyllä vähän jyvät akanoista lavaesiintymisen suhteen. Esim. Latvian mies osaa laulaa hyvin mutta Belgian mies on karismaattisempi ja sillä on parempi paketti kasassa.
No Rules sais olla vähän paremmin hallittu kaaos, nyt ne ei oo oikein synkronisoinu hyvin muihin duoihin verrattuna. Toki biisi on härömpi, mutta saisivat miettiä vähän enemmän kuka menee missä vaiheessa biisiä minnekin päin lavaa. Oli vähän sekava.
Georgian laulaja ei vetänyt biisiään eilen kun sen veli kuoli yhtäkkiä muutama päivä sitten niin lauloi sen muistolle muuta. Karmee ajankohta perhetragedialle, ei sillä että hyvää ajankohtaa edes on mutta kumminkin. Lauloi kyllä hyvin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian erikoinen ja vähän outo kappale. Luultavasti lisäpisteitä ja -kiinnostusta tulee laulajan muunsukupuolisuudesta.
Ei minusta ole liian erikoinen, vaan sopivan omaperäinen. Kreikka saattaa mennä liian erikoinen -kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo luulen kans. Italia tai Sveitsi. Sveitsi noussut kakkoseksi oddseissa ja enää kaks prossaa kroatiaan eroa. Kroatian biisi ei toimi livenä IMO. Kertsin laulu on heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Positiivista eilisessä oli, ettei kukaan ollu katastrofi. Kiva että Tsekin nainen oli parantanu paljon, ei oo mukavaa jos jo prepartyissa jotkut konttaa. Mutta nyt kaikilla meni melko hyvin.
Tuossa erottuu kyllä vähän jyvät akanoista lavaesiintymisen suhteen. Esim. Latvian mies osaa laulaa hyvin mutta Belgian mies on karismaattisempi ja sillä on parempi paketti kasassa.
Mä tykkään tsekistä! toivon, että pääsee finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi näin:
No se onkin hyvä perustelu moittimiselle! Kun ei tykkää, niin pitääkin moittia. Uskon, että win95 eilisen esityksen kritiikille on muitakin syitä.
Minulla on syyni moittia kroatiaa ja joillakin on omat syynsä moittia Suomea.
Ja ne puhvelihihat ovat kamalat, ei edes hauskat. Miksi hän käyttää niitä?
selvää voittajaa ei ole vieläkään mutta suosikit pönkitti asemiaan... kroatialla meni hyvin, oon vieläkin huolissani sen laulamisesta viisuviikon myllerryksessä mutta kaikki muu toimii. hypeä on mutta ei yhtä paljon kuin cha cha cha:lla, vuosi on tasaisempi. italia veti hyvin kuten odotettua ja oli selvästi tykätty. sveitsi osoitti että osaa laulaa biisinsä lähes täydellisesti joten juryvoitto hyvin mahdollinen. belgia näytti että osaa pitää saman tunnelman yllä kuin videossa, jne.
hollanti taitaa osallistua vain amsterdamin prepartyihin, sillon opitaan enemmän.
Ei niissä ollut sitä jännitystä mitä on videoissa. Ei tarvitse pelätä NoRulesin kohtaloa. Tämä oli keskinkertainen kaikilta ja joiltakin ihan huono. Ei nämä biisit pärjää ilman rekvisiittaa ja koreografiaa.
Minusta Isaakin saksalaisen esitys on miellyttävä kuunneltavaa autoradiosta. Kun satuin kuulemaan.
NoRules pitää pintansa myös tulevaisuudessa biisinä, joka tuo iloa radiosta kuunneltuna. Kannatan NoRulesia.
Ei näissä partyissä ollut yhtään erityisen hyvää. Mennään innolla semeihin.