Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on katsonut ja ennen kaikkea ajatuksella kuunnellut Joostin esityksen?
Itse ainakin olen lähes sivuuttanut sen pelkkänä huumorina, mutta ajatuksella katsottuna esityksen loppu onkin todella tunteisiin vetoava ja koskettava kun huomaa miten tärkeä se lopun sanoma on artistille itselleen.Loppujen lopuksi me olemme kaikki ihmisiä.
Niin siinä sanottiin.
Paitsi israelilaiset, joita Joos syrji kympillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, että EU-lippukin on ollut kiellettyjen listalla.
Jos se vahingossa loukkaa niitä jotka eivät kuulu Eurooppaan?
;-D
Viime vuonna niitä vielä jaettiin Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
"En huomannut Isaakin tai Britannian olleen kohteena enkä edes Teemun ja Henrin, jos olen väärässä niin missä tämän naisen kuvat ovat?"
Et varmaankaan ole huomannut, koska Isaak, Olly, Teemu ja Henri ym. eivät pimahtaneet ja uhkailleet kuvaajaa eivätkä näin ollen joutuneet julkisuusmyllytykseen rikostutkinnan ja diskauksen myötä.
Olen muuten ylpeä Teemusta ja Henristä, etteivät viisujen aikana ottaneet julkisesti mitenkään poliittisesti kantaa asioihin, vaikka UMK:n aikaan ja vähän sen jälkeenkin kipuilivat asian kanssa.
No tietenkään eivät uskaltaneet enää sen jälkeen, kun tulivat melkein canceloiduksi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on katsonut ja ennen kaikkea ajatuksella kuunnellut Joostin esityksen?
Itse ainakin olen lähes sivuuttanut sen pelkkänä huumorina, mutta ajatuksella katsottuna esityksen loppu onkin todella tunteisiin vetoava ja koskettava kun huomaa miten tärkeä se lopun sanoma on artistille itselleen.Loppujen lopuksi me olemme kaikki ihmisiä.
Niin siinä sanottiin.
Paitsi israelilaiset, joita Joos syrji kympillä?
Niitä pąskoja pitääkin syrjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on mainittu, että näyttelijä Lily Collins todennut Windows95manille:
You won our hearts 100000%
NICE. Meillä on siis ainakin kaksi julkkisfania, Lily ja John Oliver!
Andy Murrayn antama huomio oli myös ihan hauska, vaikka joku yritti kääntää sen negatiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä välikohtausasia ei valitettavasti taida nyt tulla tämän selvemmäksi.
Eikös Joostin yleisöpisteiden odotettu satavan suomalaisten laariin, mutta niin ei ilmeisesti käynytkään? Kuka ne äänet sai, vai jättikö Joostin kannattajat äänestämättä?
Minä olen yleisesti vain kova viisufani ja suunnittelin äänestäväni Nemoa. Kun seurailin perjantain ja lauantain tapahtumia, tuli sellainen olo, että ihan sama. Ei huvittanut antaa rahaa EBU:lle vaan ajattelin, että siivotkoon omat sotkunsa.
EBU ei aloittanut yhtään mitään sotkuja eikä osallistunut niihin,. Sotkut aiheuttivat:
Joos aggressiivisellä ja syrjivällä ja kiusaavalla käytöksellään.
Osa viisujen osanottajista syrjimällä, kiusaamalla ja eristämällä porukasta yhden osallistujan.
Mielenosoittajat /pro-palet syrjivällä, antisemitismisellä käytöksellään, toimimalla demokratian vastaisesti pyrkimällä estämään viisuja ja niihin osallistumista niin katsojana kuin esiintyjänä. Painostamalla, uhkailemalla lopettaa somessa seuraaminen ja fanittaminen saatiin esimerkiksi Käärijä hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
ei valokuvien perusteella vaikuta kovin tasapainoiselta
Ei varmasti jos ei ole siunattu huumorintajulla ja ymmärrä erilaisuutta ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esiinny sadoille miljoonille katsojille
mua ei saa kuvata!
Vittụ mikä idiootti säkin olet. Lava on työareena ja siellä esiinnytään. Lavan ulkopuolella kukin päättää tasan itse asiasta.
Oisko jo aika tehdä läksyt? Ja mennä tutimaan...äiti kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti jos ei ole siunattu huumorintajulla ja ymmärrä erilaisuutta ihmisissä.
Erilaisuus on ihan ok, mutta ei sellainen "erilaisuus"että purkaa aggressioitaan muihin ihmisiin. Tällainen kertoo vihanhallintaongelmista eikä tasapainosta.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä sanottiin.
Eurodance ja EU komissaaria parodioiva vaatetus voi antaa ensin kevyen kuvan.
Kuitenkin biisi kuvaa hyvin miten vapaa ja helppo liikkuvuus ilman passiakin on mahdollista. Keski-Euroopassa hyppää vaan bussiin ja pian onkin toisessa maassa ja jopa aika edullisesti. Ei ole passitarkastuksia eikä eikä passijonoja. Ei samanlaisia rajoja kuin joskus oli.
Mutta tämä vaatii meiltä myös ymmärrystä toi
Itse asiassa biisissä käydään samanlaisia tunteita läpi kuin Peggyssä mutta 30 vuotta myöhemmin. Viiniä Wienissä ja monta pitkää kylmää Lyypekissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianohan ohjeisti Torinon kisan finalisteja Måneskinin väliaikanumeron lopuksi, että älkää menkö liian lähelle pöytää :)
Ensi vuonna kenenkään ei tarvitse ohjeistaa että pitäkää valtaisa hajurako paska-israeliin. Sen tietävät kaikki muutenkin.
Pitihän ne "rauhan" asialla olevat viisuedustajat sen tänäkin vuonna, sen verran rankkaa vihapuhetta ja syrjintää Israelin kohtaan kuultiin ja nähtiin.
Mites Saksa voi osallistua Euroviisuihin sun muihin skaboihin, kun siellä vaikutti aikoinaan Adolf Hitler, joka tapatti miljoonia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsoin tuosta umk:in uutuusvideosta niin olipas se green roomkin nuiva! 😮 Ei muuta kuin tavallinen pätkä katsomoa ja jotain vällyjä heitetty penkeille.
Tämä on taas yksi juttu mikä tulee olemaan eri lailla kun tota isrealia ei potkita v ittuun. Ei mitään ylellisiä roomeja yleisön edessä vaan joku eristetty tila että sotarikollismaan akka tai ukko saa olla eristyksissä. Toiseksi paras ratkaisu olisi että kaikille muille green room yleisössä ja isroille joku oma sviitti.
Viisuissa ei nähty ensimmäsitäkään poliisia eristämässä Israelin edustajia muusta väestä. Sen sijaan taisi tuhat poliisia olla estämässä pro-paleja tekemästä väkivaltaisuuksia Israelia kohtaan. Ja muutama poliisi haki Joostinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsoin tuosta umk:in uutuusvideosta niin olipas se green roomkin nuiva! 😮 Ei muuta kuin tavallinen pätkä katsomoa ja jotain vällyjä heitetty penkeille.
Tämä on taas yksi juttu mikä tulee olemaan eri lailla kun tota isrealia ei potkita v ittuun. Ei mitään ylellisiä roomeja yleisön edessä vaan joku eristetty tila että sotarikollismaan akka tai ukko saa olla eristyksissä. Toiseksi paras ratkaisu olisi että kaikille muille green room yleisössä ja isroille joku oma sviitti.
Viisuissa ei nähty ensimmäsitäkään poliisia eristämässä Israelin edustajia muusta väestä. Sen sijaan taisi tuhat poliisia olla estämässä pro-paleja tekemästä väkivaltaisuuksia Israelia kohtaan. Ja muutama poliisi haki Joostinkin.
Tuo taisi mennä niin päin, että vartijat joutuivat suojelemaan Israelin edustajia väkivaltaisilta ihmisiltä. "rauha" ajavat mielenosoittajat ja osa viisujen artisteistakin esitti aikamoista syrjintää ja vihapuhetta Israelille ja yksi aggressioitaankin.
Vierailija kirjoitti:
joku kirjoitti että käärijää kuunnellaan enemmän kuin loreenia, mutta näin on:
Loreen Tattoo spotify vähää vailla puoli miljardia (495 474 855)
Käärijä Cha cha cha spotify 136 259 628
Loreen Tattoo (official audio) Youtube 54 milj / grand final 24 milj
Käärijä Cha Cha Cha (grand final ) 32 milj / official musik video 5,1 milj
Niin: Loreenilla finaalissa 24 miljoonaa, kun Käärijällä 32 miljoonaa.
Mielenosoittajat /pro-palet syrjivällä, antisemitismisellä käytöksellään, toimimalla demokratian vastaisesti pyrkimällä estämään viisuja ja niihin osallistumista niin katsojana kuin esiintyjänä. Painostamalla, uhkailemalla lopettaa somessa seuraaminen ja fanittaminen saatiin esimerkiksi Käärijä hiljaiseksi.
Se họro persereikä tiimeineen käytti Kärtsää härskisti hyväksi. Sitten salakuvattu video tuutattiin nettiin ja K sai nähdä olevansa isrealin sodan tukija.
Kun täysin oikein ja asiallisesti ilmoitti ettei tue sotaa eikä tahdo tulla nähdyksi tässä yhteydessä alkoi vesikauhuisten isrojen ja niiden kụsimulkku kannattajien -jollainen itsekin olet- viha, uhkailu ja solvaaminen.
Halveksin nyt niin täysin isrealia ja niiden kannattajia. Todellinen silmien avaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisuus on ihan ok, mutta ei sellainen "erilaisuus"että purkaa aggressioitaan muihin ihmisiin. Tällainen kertoo vihanhallintaongelmista eikä tasapainosta.
-Eri
Tässä haukuttiin kuvien perusteella epätasapainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhameessaan esiintynyt voittaja Nemo on non-binäärinen, kerrottiin Ranskan uutisissa kanavalla 43!
Kroatiankin media on uutisoinut non-binäärisyydestä ja Bambie Thugin ihmetystä herättäneestä ohjelmasta, mutta Joostista tai mielenosoituksista ei oikein mitään.
Yrittävät vaieta olemattomiin sen tosiasian, että Hollantihan oli etukäteen ajatellen Kroatian suurin kilpailija yleisöäänissä, joten Mikäli maa olisi ollut mukana, niin vaikuttaa siltä, että Israel olisi voittanut yleisöäänestyksen kirkkaasti ja Hollanti olisi hyvin mahdollisesti kirinyt Kroatian ohi toiseksi.
Israel koki että Hollanti on heidän suurin vastuksensa kun sai tietää ketä semissä äänestettiin.
Jatka toki päivääsi pössytellen edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä sanottiin.
Eurodance ja EU komissaaria parodioiva vaatetus voi antaa ensin kevyen kuvan.
Kuitenkin biisi kuvaa hyvin miten vapaa ja helppo liikkuvuus ilman passiakin on mahdollista. Keski-Euroopassa hyppää vaan bussiin ja pian onkin toisessa maassa ja jopa aika edullisesti. Ei ole passitarkastuksia eikä eikä passijonoja. Ei samanlaisia rajoja kuin joskus oli.
<
Samoja teemoja että maistuu laimealta viini vieraiden
Integroidun miehen vapauden ja tuskan kontrasti
Jos se vahingossa loukkaa niitä jotka eivät kuulu Eurooppaan?
;-D