Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
On se kamalaa, kun yleisö on nyt jo kahtena vuonna peräkkäin kehdannut äänestää viisuissa jotain muuta, kuin mitä viisujen järjestäjät haluavat. Hyvä että nuo juryt ovat olemassa, niin saadaan äänet (ja voittopaikka) sille "oikealle" ja "sopivalle" voittajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tuosta kameranaisen pahoinpitelystä videoo missään
Ei ole pahoinpitelyä, laiton uhkaus kyseessä näyttänyt heristänyt nyrkkiä ilmeisesti
Ja rikkoi kameran.
Joost on hyväksyttävästi ollut ahdistunut ja KIELTÄNYT kuvaajia kuvaamasta. Tämä nainen oli tunkenut lähelle, no käsipäivän lähelle, törkeää käytöstä tältä naiskuvaajalta. Todella törkeää myös ruveta tekemään rikosjuttua asiasta.
Vielä kauheampaa oli sulkea Joost pois kisoista. Ei ollut politiikalla mitään tekemistä tämän kanssa. Mutta, mutta naisvalta, naisvalta. Olen nainen, mutta en siedä näitä naisten juttuja ja pahoinpitelyn esityksiä missään muodossa.
Naiset esittävät suurta ja mahtavaa, kun ovat naisia. Pilaavat käytöksellään muiden elämän.
Peerseestä oli antaa 12 pistettä tietylle maalle.
esiinny sadoille miljoonille katsojille
mua ei saa kuvata!
Vierailija kirjoitti:
On se kamalaa, kun yleisö on nyt jo kahtena vuonna peräkkäin kehdannut äänestää viisuissa jotain muuta, kuin mitä viisujen järjestäjät haluavat. Hyvä että nuo juryt ovat olemassa, niin saadaan äänet (ja voittopaikka) sille "oikealle" ja "sopivalle" voittajalle
Niin, ja silloin kun oli pelkät yleisöäänet, itkettiin joka vuosi kuinka ihmiset äänestivät väärin ja väärä voitti... mitä tästä opimme.
Aftonbladetin haastatteleman nimettömän lähteen mukaan tuotantoon kuuluneelle naiselle on tarjottu apua ja tukea ja hänen kerrotaan olleen järkyttynyt tapauksen vuoksi.
Ei ole epäilystäkään siitä, että hän oli useiden paikalla olleiden mukaan hyvin aggressiivinen, Aftonbladetin lähde kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pahoinpitelyä, laiton uhkaus kyseessä näyttänyt heristänyt nyrkkiä ilmeisesti
Ja rikkoi kameran.
mitäs äm mä työntyi kamerallaan toisen eteen kauheaa ja järkyttävää käytöstä naiselta. Tuo alussa oleva sanaei mene läpi.
tuotantoon kuulunut virallinen valokuvaaja siis kuvannut ilmeisesti kaikki kilpailijat, kunnes tää sekopäinen puukenkä pimahtaa, uhkaa väkivallalla ja hajottaa kameran
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tuo Joost julkaisee naisen nimen ja usuttaa koko Suomen hänen kimppuunsa? Todella karmaiseva ja kostonhimoinen tyyppi. Käärijä-fanien pidteidenkalastelu semifinaalissa oli jo tyhmää. Hyvä kun diskattiin, karmee kaksinaamainen tyyppi.
Mitäs tarinointia tämä on olevinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua oikeaa väkivaltaa kokeneena ärsyttää kun joka väittää väkivallaksi sellaista mikä ei ole varsinaisesti väkivaltaa ainakaan tietyssä kontekstissa.
Minua taas oikeaa väkivaltaa kokeneena ärsyttää jos oikeaa uhkausta ei pidetä oikeana uhkauksena. Oikea uhkailu on jo itsessään laitonta ja jos se nostaa pelon väkivallasta, ei silloin tarvitse käydä käsiksi että se tilanne ylittäisi rajat.
Kyllä pidetään. Kyllä tappouhkauksia puhelimitse lähettänyt saa lopulta lähestymiskiellon.
Tässä on kyse kontekstista eikä Joostilla kai ollut mitään henkilökohtaista kuvaajaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Aftonbladetin haastatteleman nimettömän lähteen mukaan tuotantoon kuuluneelle naiselle on tarjottu apua ja tukea ja hänen kerrotaan olleen järkyttynyt tapauksen vuoksi.
Ei ole epäilystäkään siitä, että hän oli useiden paikalla olleiden mukaan hyvin aggressiivinen, Aftonbladetin lähde kertoo.
Luulisi, että siellä kamerat olivat heti käynnissä. Kas kun sitä ei ole kukaan vielä laittanut nettiin.
Todella surullista että niin monet ovat olleet heti tuomitsemassa kohteena olleen naisen ja kaikennäköisiä Justice for Joost julkaisuja tehty. No kun sen naisen kamera on mennyt rikki ja on useita todistajia siitä että Joostin käytös oli hyvin aggressiivista, eiköhän Joost saa oikeutta ihan oikeusistuimessa.
Eden Gazan olisi ansaitusti pitänyt voittaa, mutta vasemmistolaiset taideammattilaiset tekivät eettisesti virheellisen poliittisen ratkaisun, oli onneksi kuitenkin kansalaisten valitsema paras artisti.
Vierailija kirjoitti:
Häh miksei kukaan muu läsnä ollut vaatinut psykologista apua. Herran pieksut teitä hönötetään kaikkia sen naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rikkoi kameran.
mitäs äm mä työntyi kamerallaan toisen eteen kauheaa ja järkyttävää käytöstä naiselta. Tuo alussa oleva sanaei mene läpi.
Sinähän et tiedä kuka on työntynyt kamerallaan ja minne. Ei meistä kukaan tiedä muuta kuin että juttu on tutkittu ja lähti syyteharkintaan. Ei sinne mitättömästä syystä lähetetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsoin tuosta umk:in uutuusvideosta niin olipas se green roomkin nuiva! 😮 Ei muuta kuin tavallinen pätkä katsomoa ja jotain vällyjä heitetty penkeille.
Tämä on taas yksi juttu mikä tulee olemaan eri lailla kun tota isrealia ei potkita v ittuun. Ei mitään ylellisiä roomeja yleisön edessä vaan joku eristetty tila että sotarikollismaan akka tai ukko saa olla eristyksissä. Toiseksi paras ratkaisu olisi että kaikille muille green room yleisössä ja isroille joku oma sviitti.
Yleisöstä eristetty green room ei ole mikään uusi keksintö. Aiemmin se oli vakio. Vasta viime vuosien kisoissa se on ollut yleisön keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tuo Joost julkaisee naisen nimen ja usuttaa koko Suomen hänen kimppuunsa? Todella karmaiseva ja kostonhimoinen tyyppi. Käärijä-fanien pidteidenkalastelu semifinaalissa oli jo tyhmää. Hyvä kun diskattiin, karmee kaksinaamainen tyyppi.
Mitäs tarinointia tämä on olevinaan
Tuolla somessa pyörii julkaisu.
Vierailija kirjoitti:
esiinny sadoille miljoonille katsojille
mua ei saa kuvata!
Vittụ mikä idiootti säkin olet. Lava on työareena ja siellä esiinnytään. Lavan ulkopuolella kukin päättää tasan itse asiasta.
Näytettiin kirjaimellisesti persettä.