Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
15141/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista että niin monet ovat olleet heti tuomitsemassa kohteena olleen naisen ja kaikennäköisiä Justice for Joost julkaisuja tehty. No kun sen naisen kamera on mennyt rikki ja on useita todistajia siitä että Joostin käytös oli hyvin aggressiivista,  eiköhän Joost saa oikeutta ihan oikeusistuimessa.

Miten se kamera oli käden ulottuvilla, ei kädet kauas yletä. Nainen ömmä tunki rajusti kameroineen Joostin eteen. Eikä kukaan muu tarvinnut psykologista apua heh.

Vierailija
15142/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tuosta kameranaisen pahoinpitelystä videoo missään

Ei ole pahoinpitelyä, laiton uhkaus kyseessä näyttänyt heristänyt nyrkkiä ilmeisesti

Ja rikkoi kameran.

Ei ollut rikkonut tahallaan mitään. Siitäkin on todisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15143/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista että niin monet ovat olleet heti tuomitsemassa kohteena olleen naisen ja kaikennäköisiä Justice for Joost julkaisuja tehty. No kun sen naisen kamera on mennyt rikki ja on useita todistajia siitä että Joostin käytös oli hyvin aggressiivista,  eiköhän Joost saa oikeutta ihan oikeusistuimessa.

Ei ollut kunnioittanut Joostin useita pyyntöjä poistua hänen henkilökohtaisesta tilastaan. Kylläpä itkettää tämän äm män puolesta.

Vierailija
15144/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuotantoon kuulunut virallinen valokuvaaja siis kuvannut ilmeisesti kaikki kilpailijat, kunnes tää sekopäinen puukenkä pimahtaa, uhkaa väkivallalla ja hajottaa kameran

Joo mä en tajua miksi ihmiset puhuu tästä kuin joku paparazzi olisi tunkenut luvattomasti jonnekin pyhälle alueelle. Siellä oli henkilö tekemässä työtään kun yhtäkkiä jollekulle se ei sopinutkaan. Toki edelleenkään emme tiedä oikeita yksityiskohtia. Mutta lähtökohtaisesti sen naisen pitikin olla siellä kuvaamassa.

Vierailija
15145/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aftonbladetin haastatteleman nimettömän lähteen mukaan tuotantoon kuuluneelle naiselle on tarjottu apua ja tukea ja hänen kerrotaan olleen järkyttynyt tapauksen vuoksi.

Ei ole epäilystäkään siitä, että hän oli useiden paikalla olleiden mukaan hyvin aggressiivinen, Aftonbladetin lähde kertoo.

Luulisi, että siellä kamerat olivat heti käynnissä. Kas kun sitä ei ole kukaan vielä laittanut nettiin.

Aina on vain näitä nimettömiä lähteitä mutta nimellä ja videoilla ei tule kukaan esiin.

Vierailija
15146/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esiinny sadoille miljoonille katsojille

mua ei saa kuvata!

Vittụ mikä idiootti säkin olet. Lava on työareena ja siellä esiinnytään. Lavan ulkopuolella kukin päättää tasan itse asiasta. 

Perstele kun lavalta tulee pois on ajatukset muualla ja palautuminen meneillään. Joku äm mä tulee ja tunkee melkein iholle väkisisn, siis todella väkisin, vaikka toinen moneen kertaan kieltää kuvaamisen. Sitten äm mä vaatii psykologista apua, ei taivaan vallat sentään.

Vierailija
15147/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua ei saa kuvata!

Vittụ mikä idiootti säkin olet. Lava on työareena ja siellä esiinnytään. Lavan ulkopuolella kukin päättää tasan itse asiasta. 

Ihan se koko areena on siellä käytössä koko lähetysten ajan. Siellä pitää olla valmiina kuvattavaksi koska tahansa mistä suunnasta tahansa. Terkkuja vaan Damianollekin :D (joo hän ei mitään tehnyt mutta tiedätte mitä tarkoitan).

Vierailija
15148/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole lukenut että siellä on yksi jos toinenkin kokenut häiriköintiä?

Vierailija
15149/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eden Gazan olisi ansaitusti pitänyt voittaa, mutta vasemmistolaiset taideammattilaiset tekivät eettisesti virheellisen poliittisen ratkaisun, oli onneksi kuitenkin kansalaisten valitsema paras artisti.

Olet väärässä. Kansalaisten eniten valitsema oli Kroatia.

Vierailija
15150/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka tässä ketjussa haukkuu uhkaitua naista jokaisessa viestissään ämmäksi voisi jo lopettaa. 

Vierailija
15151/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä välikohtausasia ei valitettavasti taida nyt tulla tämän selvemmäksi.

Eikös Joostin yleisöpisteiden odotettu satavan suomalaisten laariin, mutta niin ei ilmeisesti käynytkään? Kuka ne äänet sai, vai jättikö Joostin kannattajat äänestämättä?

Vierailija
15152/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eden Gaza? 

Vierailija
15153/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua ei saa kuvata!

Perstele kun lavalta tulee pois on ajatukset muualla ja palautuminen meneillään. Joku äm mä tulee ja tunkee melkein iholle väkisisn, siis todella väkisin, vaikka toinen moneen kertaan kieltää kuvaamisen. Sitten äm mä vaatii psykologista apua, ei taivaan vallat sentään.

Sinä -mmittelijä et edelleenkään tiedä mitä siellä on tapahtunut. Ja ihan kaikkia siellä on kuvattu, siellä ei saa mitään yksityistä palautumishetkeä. Se tulee sitten lähetysten jälkeen, omalla ajallasi. Esiintyjän tulee olla päänupista sen verran kunnossa että kestää tuon koko prosessin.

Vierailija
15154/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin kuvaaminen on kielletty. Ja julakiseminen jos on kuvauksesta kieltäytynyt. Kaikki pisteet Joostille. Meillä taas nainen on valtit käsissä. Tunki hengitysmatkan päähän kamerallaan ja pudotti kameransa. Voi sentään.

Vierailija
15155/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kameranaisella ole mitään syytä piilottautua. Tulkoon esiin. Kuka hän on ruotsalainen vai mistä siellä heikkohermoisen naisen ovat sinne laittaneet.

Vierailija
15156/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kisathan oli ihan täyttä politiikkaa kuten joku mainitsi. Mikähän oli Suomen poliittinen viesti? Meni ohi. 

Suomen viesti oli että homma on ihan perseestä.

Näytettiin kirjaimellisesti persettä.

Voi sanoa, että kerrankin täysin aiheesta. Kaikkien aikojen kurjimmat viisut. Yleensä puhutaan Euroviisujen jälkeisestä masennuksesta, mutta nyt nähtyjen jälkeen kaikki on kyllä enemmänkin vaan helpottuneita, että ne on ohi.

Vierailija
15157/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oikeaa väkivaltaa kokeneena ärsyttää kun joka väittää väkivallaksi sellaista mikä ei ole varsinaisesti väkivaltaa ainakaan tietyssä kontekstissa.

Minua taas oikeaa väkivaltaa kokeneena ärsyttää jos oikeaa uhkausta ei pidetä oikeana uhkauksena. Oikea uhkailu on jo itsessään laitonta ja jos se nostaa pelon väkivallasta, ei silloin tarvitse käydä käsiksi että se tilanne ylittäisi rajat.

Kyllä pidetään. Kyllä tappouhkauksia puhelimitse lähettänyt saa lopulta lähestymiskiellon.

Tässä on kyse kontekstista eikä Joostilla kai ollut mitään henkilökohtaista kuvaajaa vastaan.

Jos minua kohtaan joku käyttäytyy uhkaavasti, on kyseessä silloin uhkaus - mikä ihme syy päästä seuraamuksitta se muka on että "ei ole mitään henkilökohtaista". Jos minä hyökkään jotakuta kohti jollakin sellaisella tavalla että sillä toisella on syytä pelätä, silloin se konteksti on tasan se, että minä olen uhannut tätä henkilöä.

Mutta eihän me tiedetä mitä on tapahtunut. Tiedetään vain se että menee syyttäjälle - ei sinne huvikseen keissejä laiteta.

Vierailija
15158/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin kuvaaminen on kielletty. Ja julakiseminen jos on kuvauksesta kieltäytynyt. Kaikki pisteet Joostille. Meillä taas nainen on valtit käsissä. Tunki hengitysmatkan päähän kamerallaan ja pudotti kameransa. Voi sentään.

Ei ole, jos olet tuollaisessa tilaisuudessa esiintyjänä. Silloin siellä töissä olevat päättävät koska sinua kuvataan.

Vierailija
15159/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua ei saa kuvata!

Sinä -mmittelijä et edelleenkään tiedä mitä siellä on tapahtunut. Ja ihan kaikkia siellä on kuvattu, siellä ei saa mitään yksityistä palautumishetkeä. Se tulee sitten lähetysten jälkeen, omalla

Mistä sinä tämän tiedon olet saanut perustele? Sinäkö määräät milloin palautumishetki tulee? Aiko outo väite.

Vierailija
15160/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kisathan oli ihan täyttä politiikkaa kuten joku mainitsi. Mikähän oli Suomen poliittinen viesti? Meni ohi. 

Suomen viesti oli että homma on ihan perseestä.

Näytettiin kirjaimellisesti persettä.

Voi sanoa, että kerrankin täysin aiheesta. Kaikkien aikojen kurjimmat viisut. Yleensä puhutaan Euroviisujen jälkeisestä masennuksesta, mutta nyt nähtyjen jälkeen kaikki on kyllä enemmänkin vaan helpottuneita, että ne on ohi.

Ei nyt liiotella. Erilaiset viisut ja paljon yllättäviä käänteitä. Mutta ei mitenkään kaikkien aikojen kurjimmat.

Ketju on lukittu.