Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
kummasti täälläkin kannatetaan holokaustia
On se kumma, että edellisestä kerrasta ei opittu mitään. Israel toistaa historiaa, mutta tällä kertaa he on niitä, jotka yrittävät pyyhkiä toisen kansan tältä pallolta. Menestyksekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Saksan Isaakilla on fani-kahvila omalla paikkakunnallaan.
Onko Teemulla ja Henrillä Fani-Kahvilaa? Miten fanitetaan Suomessa?
Halmeen leipomokahvila?
Vierailija kirjoitti:
Miten nää kaikki nyt vasta on herännyt boikotoimaan, miksei jo semifinaalissa?
En minä keksi muuta syytä kuin tuon Joostin diskauksen.
Sateenkaariväki on osoittautunut terrorismin tukijoukoiksi!
Olen ihan varma, että Israel voittaa tänään, ja siitä alkaa 3. maailmansota.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää kaikki nyt vasta on herännyt boikotoimaan, miksei jo semifinaalissa?
Naurettavaa.
Olisivat boikotoineet heti,jos aikoivat.
Kyllä minä olen harmissani Joostin diskaamisesta. Oikein todella. Tämä on viimeinen kerta viisuja minulle.
Tämän vuoden kisa on kyllä vitsi
Vierailija kirjoitti:
Käärijää ketuttaa varmaan Joostin puolesta.
Koska kaikki tietää, että Joost diskattiin täysin mitättömästä syystä, niin Käärijä luultavasti jätti hommansa ihan vain sympatiasyistä.
Joost ei sanonut mitään pahaa, eikä käynyt käsiksi, joten kärpäsestä tehtiin härkänen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä meni paskat housuun, luuseri!
Käärijä on äijä! Sen hän osoitti. Ja se tarkoittaa että ymmärtää myös jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Käärijä ei anna Israelin kiusaamissa paskaviisuissa pisteitä. Ja ennen Euroviisuja minä olin Israelin puolella. Nyt vaan v*tuottaa koko Israel.
Sä oot kyllä aikamoinen hupiukko. Kai sä tajuat, että sä tuot vaan hupia tälle palstalle:D Ootko miettiny koomikon uraa?
Hupiukko sulla katsoo peilistä
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä meni paskat housuun, luuseri!
Ryhmäpaine.
Vierailija kirjoitti:
saa nähdä hyökkääkö hamas pommivöin vai ak-47 laulaen
Vitut niillä mitään saumaa on. Tiedustelu ja armeija on kyllä ihan ajan tasalla siellä Malmössä.
Palestiina-Israel tilanne ei ole yksioikoinen. Sitä on moni viisas yrittänyt ratkoa, onnistumatta. Luovuttaisivat ne panttivangit nyt aluksi. Siellä pata kattilaa soimaa. Toivon Sveitsille voittoa, että tilanne ensivuonna olisi hallinnassa viisuissa ja olihan se huikea esitys.
Italian youtubessa vedotaan äänestämään Israelia, mainiten että voi antaa jopa 20 ääntä. Fair game.. Liekö edes sallittua? Puolan edustajallakin oli joku videomainos.
Vierailija kirjoitti:
Italian youtubessa vedotaan äänestämään Israelia, mainiten että voi antaa jopa 20 ääntä. Fair game.. Liekö edes sallittua? Puolan edustajallakin oli joku videomainos.
Italia rules!! Fuck the satanists!!!
Voitteko puhua ESC 2024 tämä on jo sinänsä katastrofi Joostin takia. Syyttä diskaavat. Asia on ihan selvä.
Hänessä on myös lapsenomaisuutta kun on koomikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset sota-asiantuntijat sitten kommentoivat täällä asiasta joita vain lukevat jostain.
Menkää ja eläkää paikan päällä ja tulkaa sitten kommentoimaan. Olen asunut Israelissa pitkään ja tuommoiset typerät ja täysin perättömät kommentit ärsyttävät. Olen itse väistellyt palestiinalaisten virittämiä pommeja jo 30 vuotta sitten siellä ja sama jatkuu edelleen. Menettänyt läheisiä ihmisiä.
Minulta ei palestiinalaisten toiminta sympatiaa saa. Ei ikinä.
Mä olen katsonut paljon dokumentteja aiheesta ja tunnen ihmisiä, jotka on asuneet/olleet sekä Israelin ja Palestiinan alueella ja voin vetää johtopäätöksen että hamaspalestiinalaiset on paholaisesta kuten myös kaikki niiden puolella olevat. Sympatiat on vähissä.
Toki jos tunnet israelilaisia. Itse olen vieraillut palestiinassa usein humanitaarisen avun puitteissa ja kokemus on päinvastainen. Sitä kauhua mitä israelin armeija tuottaa jatkuvilla hyökkäyksillä ihmisten koteihin aseiden kanssa en toivo kenellekään. miksi kommentoit asiaa josta et tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että Israel voittaa tänään, ja siitä alkaa 3. maailmansota.
Laulukilpailusta?
Samalla kun Ruotsin Malmössä käynnistyi alkuviikosta Eurooviisu-huuma, Israel käynnisti Etelä-Gazassa maahyökkäyksen Rafahiin, jonne on pakkautunut noin 1,5 miljoonaa palestiinalaista.
Tilanne on kärjistynyt koko viikon, joten se näkyy myös viisuissa.