Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
12441/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun Ruotsin Malmössä käynnistyi alkuviikosta Eurooviisu-huuma, Israel käynnisti Etelä-Gazassa maahyökkäyksen Rafahiin, jonne on pakkautunut noin 1,5 miljoonaa palestiinalaista.

Tilanne on kärjistynyt koko viikon, joten se näkyy myös viisuissa. 

Vierailija
12442/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummasti täälläkin kannatetaan holokaustia

On se kumma, että edellisestä kerrasta ei opittu mitään. Israel toistaa historiaa, mutta tällä kertaa he on niitä, jotka yrittävät pyyhkiä toisen kansan tältä pallolta. Menestyksekkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12443/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan Isaakilla on fani-kahvila omalla paikkakunnallaan.

Onko Teemulla ja Henrillä Fani-Kahvilaa? Miten fanitetaan Suomessa?

Halmeen leipomokahvila?

Vierailija
12444/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää kaikki nyt vasta on herännyt boikotoimaan, miksei jo semifinaalissa?

En minä keksi muuta syytä kuin tuon Joostin diskauksen. 

Vierailija
12445/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaariväki on osoittautunut terrorismin tukijoukoiksi!

Vierailija
12446/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että Israel voittaa tänään, ja siitä alkaa 3. maailmansota. 

Vierailija
12447/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää kaikki nyt vasta on herännyt boikotoimaan, miksei jo semifinaalissa?

Naurettavaa.

Olisivat boikotoineet heti,jos aikoivat.

Vierailija
12448/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen harmissani Joostin diskaamisesta. Oikein todella. Tämä on viimeinen kerta viisuja minulle.

Vierailija
12449/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden kisa on kyllä vitsi

Vierailija
12450/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijää ketuttaa varmaan Joostin puolesta. 

Koska kaikki tietää, että Joost diskattiin täysin mitättömästä syystä, niin Käärijä luultavasti jätti hommansa ihan vain sympatiasyistä.

Joost ei sanonut mitään pahaa, eikä käynyt käsiksi, joten kärpäsestä tehtiin härkänen.

Vierailija
12451/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä meni paskat housuun, luuseri!

Käärijä on äijä! Sen hän osoitti. Ja se tarkoittaa että ymmärtää myös jotakin.

Vierailija
12452/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Käärijä ei anna Israelin kiusaamissa paskaviisuissa pisteitä. Ja ennen Euroviisuja minä olin Israelin puolella. Nyt vaan v*tuottaa koko Israel.

Sä oot kyllä aikamoinen hupiukko. Kai sä tajuat, että sä tuot vaan hupia tälle palstalle:D Ootko miettiny koomikon uraa?

Hupiukko sulla katsoo peilistä 

Vierailija
12453/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä meni paskat housuun, luuseri!

Ryhmäpaine.

Vierailija
12454/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa nähdä hyökkääkö hamas pommivöin vai ak-47 laulaen

Vitut niillä mitään saumaa on. Tiedustelu ja armeija on kyllä ihan ajan tasalla siellä Malmössä.

Vierailija
12455/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palestiina-Israel tilanne ei ole yksioikoinen. Sitä on moni  viisas yrittänyt ratkoa, onnistumatta. Luovuttaisivat ne panttivangit nyt aluksi.   Siellä pata kattilaa soimaa.  Toivon Sveitsille voittoa, että tilanne ensivuonna olisi hallinnassa viisuissa ja olihan se huikea esitys.

Vierailija
12456/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian youtubessa vedotaan äänestämään Israelia, mainiten että voi antaa jopa 20 ääntä. Fair game.. Liekö edes sallittua? Puolan edustajallakin oli joku videomainos.

Vierailija
12457/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian youtubessa vedotaan äänestämään Israelia, mainiten että voi antaa jopa 20 ääntä. Fair game.. Liekö edes sallittua? Puolan edustajallakin oli joku videomainos.

Italia rules!! Fuck the satanists!!!

Vierailija
12458/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko puhua ESC 2024 tämä on jo sinänsä katastrofi Joostin takia. Syyttä diskaavat. Asia on ihan selvä.

Hänessä on myös lapsenomaisuutta kun on koomikko.

Vierailija
12459/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset sota-asiantuntijat sitten kommentoivat täällä asiasta joita vain lukevat jostain.

Menkää ja eläkää paikan päällä ja tulkaa sitten kommentoimaan. Olen asunut Israelissa pitkään ja tuommoiset typerät ja täysin perättömät kommentit ärsyttävät. Olen itse väistellyt palestiinalaisten virittämiä pommeja jo 30 vuotta sitten siellä ja sama jatkuu edelleen. Menettänyt läheisiä ihmisiä.

Minulta ei palestiinalaisten toiminta sympatiaa saa. Ei ikinä. 

Mä olen katsonut paljon dokumentteja aiheesta ja tunnen ihmisiä, jotka on asuneet/olleet sekä Israelin ja Palestiinan alueella ja voin vetää johtopäätöksen että hamaspalestiinalaiset on paholaisesta kuten myös kaikki niiden puolella olevat. Sympatiat on vähissä.

Toki jos tunnet israelilaisia. Itse olen vieraillut palestiinassa usein humanitaarisen avun puitteissa ja kokemus on päinvastainen. Sitä kauhua mitä israelin armeija tuottaa jatkuvilla hyökkäyksillä ihmisten koteihin aseiden kanssa en toivo kenellekään. miksi kommentoit asiaa josta et tiedä yhtään mitään. 

Vierailija
12460/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma, että Israel voittaa tänään, ja siitä alkaa 3. maailmansota. 

Laulukilpailusta?

Ketju on lukittu.