Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
12461/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost on Käärijän kaveri ja diskauksen syy vaikuttaa vähäpätöseltä. Ei varmaan paljoa nappaa jakaa mitään pisteitä

Vierailija
12462/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on Joostin kanssa yhteinen kappale tulossa ulos, liittyy varmaan enemmän siihen kuin Israeliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12463/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutista miten lapsellista käärijältä

12 pistettä suomalaiselta tuomaristolta menevät Irlantiin, hän julisti.

----

Koska kyseessä on harjoitus ja simuloidut tulokset, Suomelta 12 pistettä menevät Israelille, Österdahl jatkoi.

Ei yhtään lapsellista. 

Lapsellista on määrätä HARJOITUSTA varten sanomaan noin. Jokaisella pitäisi olla oikeus sanoa vaikka oman maansa nimi tuossa kohtaa. 

Vierailija
12464/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan suurin pelonaihe on kyllä se, riittääkö kaupoissa tarpeeksi popcornia.

Vierailija
12465/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Käärijän niin ettei häntä muut tunnistaneet kaksi päivää mieheni kuoleman jälkeen viime kesänä.

En osaa sanoa nyt mitään muuta kuin että arvostan sinua kertaa miljoona.

H.

Vierailija
12466/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri videon, jossa israelin armeijan sotilas sanoo että ampuu jokaisen palestiinalaisen heti jos näkee oli siviili tai ei ja nauroi puhuen muttafukkereista. 

Ei mitään eroa hulluimpien terroristien kanssa käytöksess ja verenhimossa. 

Vierailija
12467/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko puhua ESC 2024 tämä on jo sinänsä katastrofi Joostin takia. Syyttä diskaavat. Asia on ihan selvä.

Hänessä on myös lapsenomaisuutta kun on koomikko.

Mitäs menivät valitsemaan typeryksen edustajakseen. Sen siitä saa.

Do diin, lällällää Alankomaat!

Vierailija
12468/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin semissä yhdellä puhelimella 20 ääntä, mutta minulla on kolme liittymää. Yhdellä sain annettua 45 ääntä. Eli täältä pesee NoRulesille pisteitä.

Vierailija
12469/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

United earlier by music, separated now by communists and by Palestinians. And also separated by opinions supporting the side not supporting the communist or Palestinian side. Eli noin tuo nyt menee. Musiikki unohtui aikaa sitten.

United by music, divided by politics. Ei Israelin ollut pakko osallistua. Pilasivat kisat täysin.

En ihmettelisi, vaikka se Joostia syyttänyt ruotsalaiskuvaaja olisi joku Israelista muuttanut.

Vierailija
12470/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset sota-asiantuntijat sitten kommentoivat täällä asiasta joita vain lukevat jostain.

Menkää ja eläkää paikan päällä ja tulkaa sitten kommentoimaan. Olen asunut Israelissa pitkään ja tuommoiset typerät ja täysin perättömät kommentit ärsyttävät. Olen itse väistellyt palestiinalaisten virittämiä pommeja jo 30 vuotta sitten siellä ja sama jatkuu edelleen. Menettänyt läheisiä ihmisiä.

Minulta ei palestiinalaisten toiminta sympatiaa saa. Ei ikinä. 

Mä olen katsonut paljon dokumentteja aiheesta ja tunnen ihmisiä, jotka on asuneet/olleet sekä Israelin ja Palestiinan alueella ja voin vetää johtopäätöksen että hamaspalestiinalaiset on paholaisesta kuten myös kaikki niiden puolella olevat. Sympatiat on vähissä.

Toki jos tunnet israelilaisia. Itse ole

No kerro vähän lisää niistä "viattomien" ihmisten kauhuista. Ei niillä sattumoisin ole kellarissa kotikutoisia ohjuksia?

Vierailija
12471/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntit puolustavat samalla kun israelissakin moni inhoaa hallintoaan. Ihmettelen intoa kommentoida tilannetta josta ette tiedä mitään. 

Vierailija
12472/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa nähdä hyökkääkö hamas pommivöin vai ak-47 laulaen

Vitut niillä mitään saumaa on. Tiedustelu ja armeija on kyllä ihan ajan tasalla siellä Malmössä.

Ruotsin menoa kun katselee,niin en olisi kovinkaan varma että ovat ajantasalla. Sen verran usein siellä pommit räjähtelee

Vierailija
12473/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nähdään mitä tapahtuu kun päästetään eurooppaan muslimeja

Vierailija
12474/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Krista Siegfrids kertomaan pisteet: HEJA MUMS-MARTIN, VI ÄLSKAR ER, VAD FÖR EN FANTASTISK SHOW PUSS OCH KRAM

Vierailija
12475/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa nähdä hyökkääkö hamas pommivöin vai ak-47 laulaen

Vitut niillä mitään saumaa on. Tiedustelu ja armeija on kyllä ihan ajan tasalla siellä Malmössä.

Ruotsin menoa kun katselee,niin en olisi kovinkaan varma että ovat ajantasalla. Sen verran usein siellä pommit räjähtelee

siellähän on tuhansia monikulttuurisia murhia täysin selvittämättä

Vierailija
12476/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä perseestä. Täys fiasko vaan siksi, kun ebulla ei ollut munaa sulkea Israelin paskaa kisasta ulos. 

Vierailija
12477/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki hyvät kirjoittajat. Jätetään tuo vaikka puoleksi tunniksi tänne itsekseen touhuamaan . Sopiiko..

Minä poistun nyt.

Vierailija
12478/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden kisa on kyllä vitsi

Eihän siellä tosiaan ole pisteidenannosta kieltäytynyt kuin se Norjan edustaja. Olisi nyt Käärijä antanut vaan Suomen pisteet, tässä vaiheessa kisa kannattaisi yrittää pitää niin normaalina kuin mahdollista. 

Vierailija
12479/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä nähdään mitä tapahtuu kun päästetään eurooppaan muslimeja

Ajattele, että meidän esi-isät piti niitä vuosisatoja loitolla kuollen sodissa, ja nykytilanne on tämä.

Vierailija
12480/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden kisa on kyllä vitsi

Eihän siellä tosiaan ole pisteidenannosta kieltäytynyt kuin se Norjan edustaja. Olisi nyt Käärijä antanut vaan Suomen pisteet, tässä vaiheessa kisa kannattaisi yrittää pitää niin normaalina kuin mahdollista. 

No ei voi mitään. Käärijällä on moraali tallella toisin kuin kovin monilla suomalaisilla.

Ketju on lukittu.