Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan törkeää että nuorta Israelin edustajaa kiusataan tuolla, hän kärsii maansa tilanteesta kiusaajia enemmän muutenkin.
Joo tsekkaapa miten Israelin tiimi harjoituttaa nuorta edustajaansa illan karkeloihin. Huutavat palestiina iskulauseita ja buuaavat, että pikku tyttö karaistuu illan taisteluun.
Niin, aivan järkyttävää, että hän joutuu tuollaiseenkin huutomyrskyyn valmistautumaan esityksessään. Ei sellaisen edessä ole kenellekään helppo paikka ja todellakin vaatii psyykkausta etukäteen, jotta saa vedettyä esityksensä kunnialla loppuun asti. Hänellä on ihan erilaiset lähtökohdat nousta lavalle kuin muilla esiintyjillä, vaikka ei pitäisi.
Eri
Eden vaikuttaa ihan uskomattomalta, ainut joka on tuolla säilyttänyt malttinsa ja käyttäytynyt kauniisti. Nuorin ja silti rohkein, ei hermostu ja menetä malttiaan vaikka joutuu kokemaan ahdistavaa henkistä painsotusta, halveksuntaa ja kiusaamista.
Ihmetyttää kyllä, ja hävettää Käärijän ja Windowsmiehen takia, että ovat lähteneet mukaan tuohon raukkamaiseen kiusaamiseen. Tuonko he haluavat lapsilleen opettaa?
Ja sinäkö haluat opettaa lapsillesi, että kansanmurha on ok? Minkälaisella moraalilla varustettu ihminen lähtee esittämään jotain säälinkeruu itkuvirttä edustaen maata, joka jatkuvasti murhaa viattomia ihmisiä?
Tuntuu varmaan suunnattoman pahalta mutta tuntuu niistä palestiinalaisistkakin joiden lapsia on kuollut jo 15000 puolessa vuodessa.
EBU:n valinta tehdä tästä politiikkaa ja ottaa tyttöparka - kansanmurhaa tekevän valtion edustaja - mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi vaan paras EBUn purkaa Joostin kilpailukielto. Jos näin kävisi, niin saattaisi Alankomaille napsahtaa voitto!
Miksi? Oliko Joostin väkivalta jotenkin sitä parempaa väkivaltaa, jota tulisi katsoa hyväveli-piirissä sormien lävitse?
Hys hys hys. Äärivasemmistolaisten mielestä väkivallan uhkailu ja käyttö on sallittua, kun se kohdistuu henkilöihin, joista he eivät itse pidä. Tälläisiä ovat esimerkiksi naiset, jotka eivät tee sillä sekunnilla mitä he sanovat. Jännästi muistuttaa äärioikeistojen käytöstä.
Oliko se tuo kolmen sekunnin hitaus, kun kameranainen ei totellut Joostin käskyä ja Joostilla pimahti? Niinhän täällä puolustellaan Joostin väkivaltaisuutta.
Jos oli jo etukäteen sovittu, ettei tuossa tilanteessa Joostia kuvata, eikä kuvaaja lopeta useammasta pyynnöstä huolimatta, saa olla kyllä melkoinen pyhimys, ellei hermo mene. Hyvä, jos nämä palstalaiset hillitsevät hermonsa joka tilanteessa niin täydellisesti.
Mulle tuli shokkina Henri piispasella on vaimo ! He looks so kei
Ympärillä miljoona kertaa suuremmat alueet. Kysypä joltakin arabilta miksi eivät palestiinalaiset Hamasin kera ole tervetulleita arabiveljiensä alueelle? Miksi Egypti sulki heiltä rajansa?
Mikset sinä mene venäjälle kun siellähän on tilaa vaikka kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama silloin Umk:n jälkeen😅. Mut söpö on hän, tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Jos oli jo etukäteen sovittu, ettei tuossa tilanteessa Joostia kuvata, eikä kuvaaja lopeta useammasta pyynnöstä huolimatta, saa olla kyllä melkoinen pyhimys, ellei hermo mene. Hyvä, jos nämä palstalaiset hillitsevät hermonsa joka tilanteessa niin täydellisesti.
Mitä itse olen ymmärtänyt on se, että on vain tietyt alueet joissa noita ei kuvata, esim vaatehuone, vessa/suihkutilat jne. Se tila missä Joostia kuvattiin oli tila, missä sai nimenomaan kuvata vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Joost Kleinkin canceloitu koska lähestyi kameraa. Tätä on nykypäivä hyvät naiset ja herrat + muut.
Poliisi ei ota asiakaseen kameran lähestymistä. Syytteenä oli laiton uhkaus.
Jos näkee vielä niin lyö on yhtäkuin pysy kaukana. Vttu nykyihmiset on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sata vuotta sitten Saksakin ihan psykoosissa juutalaisia vastaan, mutta pitäisi nyt jo historiaa tuntevien nykyaikana ymmärtää että Israel ei ole se syypää kansanmurhaan vaan ovat itse kohde.
Se että he olivat kohde sata vuotta sitten ei muuta sitä asiaa että he ovat nyt sen toteuttaja. Ikävä pilata viisutunnelmasi mutta tämä ei ole mielipidekysymys vaan 50 000 uhria on lukuisten tahojen todentama luku, ja missään ei ole tällä vuosituhannella tapettu näin paljon lapsia näin lyhyessä ajassa kuin Israel nyt tekee.
Lukua pienentäisi 90 prosenttia se ettei Hamas veisi tukikohtaansa lasten sairaalan, päiväkodin tai koulun alle, vaan toimisi reilusti syhrjemmästä. Mutta silloinhan tällaisia lukuja ei pääsisi syntymään eikä saisi ketään länsimaista puolelleen? Ikävä vain palestii
Niin, ihan reilusti Israelkin toimi, kun tappoi espanjalaisia avustustyöntekijöitä, jotka olivat ennakkoon ilmoittaneet reittinsä ja autossa oli asianmukaiset tunnukset.
Kaikki teihin uppoaakin.
Eiköhän Israel ole ihan tarkoituksella valinnut parikymppisen "viattoman" naisen itseään edustamaan, valkopesuahan tällä koko viisupropagandalla haetaan.
Siellä on Israelilla iso joukko väkeä mukana, jotka videoiden ja uutisten perusteella sitten hoitavat taustalla ne muiden törkeät provosoinnit.
Pehmeä sodankäyntikin (soft war) on sodankäyntiä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/25caf177-bf6f-4a0a-9018-12d385…
Israelin olisi jo aikoja sitten pitänyt antaa Palestiinan perustaa oma valtio, niin tätäkään sotaa ja myöskään draamaa Euroviisuissa ei olisi koskaan tapahtunut. Ottakaa huomioon, että myös monet israelilaiset on tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä ihan selvä hetero.
Terv. Pesunkestävä-gay ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko minkä kokoinen alue Gaza on? Siellä elää 2,3 miljoonaa siviiliä joten ovat väkisinkin siviilien keskellä.
Kannattaa myös perehtyä Israelin toimittamiin "todisteisiin" sairaalojen alle tehdyistä tukikohdista. Jokainen sairaalaan ja pakolaisleiriin ammuttu pommi ei - yllätys yllätys- paljastanutkaan terr o ristien tukikohtaa.
Tuo sota loppuu heti kun Hamas luovuttaa panttivangit.
Hamas ei suostu luovuttamaan panttivankeja.
Ymmärrätkö tätä? Sota jatkuu, koska Hamas tahtoo sen jatkuvan. Ja hamas ei lopeta, ennen kuin Israel on tuhottu.
Vaikka olis 10 000 panttivankina, se ei oikeuta kymmenien tuhansien siviilien murhaamista.
Nyt voi mennä ulos katsomaan harvinaisen näyttäviä revontulia ja unohtaa euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olis 10 000 panttivankina, se ei oikeuta kymmenien tuhansien siviilien murhaamista.
Kyllä oikeuttaa. Oman maan kansalaiset tulee saada pelastaa. Muuten terroristit ottavat vaan uusia ja uusia panttivankeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä ihan selvä hetero.
Terv. Pesunkestävä-gay ;)
Joo se on nyt selvinnyt kyllä mulle, mut minkäs sille voi et gaydar oli epäkunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko minkä kokoinen alue Gaza on? Siellä elää 2,3 miljoonaa siviiliä joten ovat väkisinkin siviilien keskellä.
Kannattaa myös perehtyä Israelin toimittamiin "todisteisiin" sairaalojen alle tehdyistä tukikohdista. Jokainen sairaalaan ja pakolaisleiriin ammuttu pommi ei - yllätys yllätys- paljastanutkaan terr o ristien tukikohtaa.
Tuo sota loppuu heti kun Hamas luovuttaa panttivangit.
Hamas ei suostu luovuttamaan panttivankeja.
Ymmärrätkö tätä? Sota jatkuu, koska Hamas tahtoo sen jatkuvan. Ja hamas ei lopeta, ennen kuin Israel on tuhottu.
Israel ei murhaa ketään, vaan se poistaa hamasin ja palestiinalaisten kyvyn iskeä vähän väliä Israeliin. Tyhmästä päästä kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan törkeää että nuorta Israelin edustajaa kiusataan tuolla, hän kärsii maansa tilanteesta kiusaajia enemmän muutenkin.
Joo tsekkaapa miten Israelin tiimi harjoituttaa nuorta edustajaansa illan karkeloihin. Huutavat palestiina iskulauseita ja buuaavat, että pikku tyttö karaistuu illan taisteluun.
Niin, aivan järkyttävää, että hän joutuu tuollaiseenkin huutomyrskyyn valmistautumaan esityksessään. Ei sellaisen edessä ole kenellekään helppo paikka ja todellakin vaatii psyykkausta etukäteen, jotta saa vedettyä esityksensä kunnialla loppuun asti. Hänellä on ihan erilaiset lähtökohdat nousta lavalle kuin muilla esiintyjillä, vaikka ei pitäisi.
Tuo on sinun mielipiteesi. Moni ajattelee Hamasin suorittavan kansanmurhaa Israelia kohtaan, koska on ilmaissut tavoitteensa olevan tuhota koko Israel. Mielestäni se on kansanmurhaa, ei se että puolustaudut vihollisen hyökätessä maahasi.
Puhutaan pikkasen eri kaliiberin kansan murhuroinnista nyt, arvon idiootti.
Tää on ensimmäinen kerta kun äänestän Euroviisuissa. Onko siis niin, että äänestys alkaa vasta, kun kaikki finalistit ovat esiintyneet? Näin ainakin ennen oli (?).
Onneksi meillä on Silvennoinen joka osaa nostaa hyvät vibat kattoon, kaikesta huolimatta.