Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Irlanti on muuten jännä koska jos raateja ei olisi, kaikki voiton merkit ois ilmassa. Se teatteriesitys on täydellisesti toteutettu, oli biisistä sitten mitä vaan mieltä.
Jopa raatien kanssa jotkut mahikset on. Sehän pitäisi palkita onnistuneesta laulusta, baletista, omaperäisestä lavastuksesta, jne. Mutta raadit on raadit ja tämä on luultavasti yli hilseen.
Mutta jopa jotkut kokeneet viisureagoijat on silleen että tämähän saattaa voittaa jos hullusti käy.
Mahtavinta Irlannin voitossa olisi tietenkin se, että olisivat taas Ruotsia edellä eniten viisuvoittoja saaneena maana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä, windows95man ja Umk onneksi postaavat iloista materiaalia instaan. Minä aion nyt keskittyä iloiseen iltaan enkä miettiä mitään israeleja tai joosteja. 😎🥂
Mulla nousi Nemo niin suureksi suosikiksi että kauhusta kankeana kohti iltaa 🙈
Jep, mä olen nyt niin emotionaalisesti kiintynyt häneen että tuntuu että jännitän yhtä paljon kuin Käärijää viime vuonna. Voi olla että kyyneleet tulee silmiin kävi tässä miten vain. Voi ihana Nemo minkä olet mulle tehnyt 🥰.
Joo! Vaikken täsmällisesti samanlaista taustaa omaa, on itselläkin ollut vaikea kasvupolku hyväksymisineen.
Joo munkaan tie ei ole ihan sama, mutta samoja elementtejä siinä
Mulla puolestaan on ollut oma opinpolku sairauteen liittyen. Herkästä teinistä pitkälle aikuisuutta. Se seuraa mua läpi koko elämän ja rajoittaa tietyissä määrin elämää. Jotenkin vain tajuan mitä sanoituksella tarkoitetaan.
Uskokaa nyt, että joku "tökerö kommentti" ei menisi yleiselle syyttäjälle asti, vaan kyllä puhutaan vakavammasta uhkauksesta. Joostilla on kasetti leikannut kiinni paineen alaisena, mutta se ei saa toimia lieventävänä asianhaarana.
Ironista, että Euroopan yhdistymisestä ja kansojen suvaitsevaisuudesta sanoituksessaan iloitseva Europapa nyt on sitten se, joka joutui myrskyn silmään. Melkeinpä Hurricanen silmään.
-winner-
Eikö se Israel nyt jouda jo pois kisasta, aatana.. Muut joutuvat pelkäämään kun tarkkaa-ampujat suojelevat Isarelin edustajaa.
Tiedän, että Israelilaiset ovat tottuneet elämään aseiden kanssa mutta miksi hyväksymme että he tuovat sodan euroviisuihin?
Ymmärrän Joostia todella hyvin, että tilanne turhauttaa paitsi poliittisesti niin jo yksin oman turvallisuuden puolesta. Aika omahyväistä israelilaisilta haluta osallistua.
Joosti sanoi sen mitä moni vain ajatteli Israel helvettiin EUROviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaikki esitykset,Ranska paras niinkuin aina ennenkin,biisiä voi kuunnella aina uudelleen,ei mikään renkutus.
Samaa mieltä biiisistä. Youtubessa on katsomosta kuvattu video Slimanen esityksestä ja sen tv-kuvauksesta ja siinähän kameramies tekee kovaa työtä juoksemalla ja pyörimällä lattialla makaavan laulajan ympärillä kuin väkkärä. Nauttivatko katsomossa istuvat näistä pelkästään kameralle tehdyistä esityksistä?
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että joku "tökerö kommentti" ei menisi yleiselle syyttäjälle asti, vaan kyllä puhutaan vakavammasta uhkauksesta. Joostilla on kasetti leikannut kiinni paineen alaisena, mutta se ei saa toimia lieventävänä asianhaarana.
No siis sitä tarkoitinkin että joillekin tökerö kommentti on lievempi kuin toisille. Ruotsi on tähän pahin mahdollinen paikka, jos kyseessä joku kaduttava heitto, tökerökin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin kyllä sitten tämän ketjun lukemisesta huomisaamuna, kun ketju on täyttynyt ulinasta. Israel voittaa, se on vääjäämätön fakta.
Se lyhyt vahingonilo ei kyllä oikein ole sen paskamyrskyn arvoista, koska tuo tulos on huono myös Israelille. Kukaan toiseksi tullut ei myöskään varmaan halua järjestää.
Ei toiseksi tulleen tarvitse järjestää.
https://eurovision.tv/mediacentre/release/statement-dutch-participation…
Nyt on virallista, Joost ja Hollanti ulkona.
Europappa olisi voittanut kisan ilman Israelia. Minusta on häpeällistä että kansanmurhaa tekevä miljardöörivaltio, jolla on yliote Jenkeistä, saa dominoida jopa euroviisuissa mielensä mukaan tyhmien kansalaisten hurratessa...
Ei kukaan muu kansanmurhaa suorittava valtio saisi tuollaista kohtelua, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee vaikka vauvoja tappaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten jos Joost on sanonu vaikka että "i'll kill you" valokuvaajalle, eikä itse ajatellut asiaa vakavana tai uhkauksena ollenkaan,
Jos Joost oppi Käärijältä suomea ja sanoikin "älä kilju!" :O.
"Ai kiljuu? Missä?"
-winner-
Järkkyä, että yksi kisan suosituimmista kilpailijoista joutui tähän. Voi seurata taas senpäiväinen älämölö tästäkin. Tai ihan varmasti seuraa.
Hyvä että päätös tuli, tuskin olisi ollut paras mahdollinen esitystään näillä unilla ja taustoilla.
Sanoi Joost sitten mitä vaan, niin toivon että sillä on tukea ympärillä. Sisarukset ja kaverit on ainakin, mutta on hyvin herkkä tyyppi ja tällainen ottaa koville. Toivottavasti ajan kanssa saa asiaan etäisyyttä, eikä se turmele viisumuistoja isän kanssa.
Euroviisujen tuho alkaa n-y-t nyt.
Kuka tähän sirkukseen enää ensi vuonna edes haluaa osallistua?
Kiitos EBU, kiitos Israel.
Tänään on hienoa nähdä Israelin murskavoitto, kun euroopan kansalaiset pääsevät äänestämään näitä äänekkäitä palestiinalaistukija ryhmiä vastaan. Nämä terrorismin tukijat ovat saaneet medioissa valtavasti ansiotonta näkyvyyttä, lukuisat taiteilija, myös suomalaiset ovat antaneet äänensä terrorismin tukemiseen. EU-kansalaiset tukevat Israelia, kuten ovat tukeneet Ukrainaa euroviisuissa. Suurin osa eurooppalaisista ei voi sietää palestiinaa ja äänestyksessä se tulee näkymään. Onnea Israel!
Joo mutta tämä on Ruotsi. Poliisia ei vissiin soitettu paikalle vaan tulivat itse selvittämään että onko selvitettävää.