Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Millä abbamuistelolla 3min täytetään.?
On ollut ruotsalaisten omat jutut vähän tylsiä. Joku Tom of Finland / Värttinä -ohjelmanumero voisi olla hyvä. Pääsisivät ruotsalaiset taas kertomaan, kuinka paljon raadit tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin soi Nemon biisi päässä koko ajan:)
Mä kuuntelen monesti Spotifysta silmät kiinni, jotenkin haluaa oikein keskittyä ja ottaa sen täysillä vastaan. 😋
Mulla on kaksi kuuntelutapaa: joko noin silmät kiinni kuulokkeilla täysin Nemon maailman uppoutuen tai sitten mukana laulaen - anteeksi naapurit! 😂 Sopraanona kyllä osun nuotteihin mutta niitä joutuu aika voimalla hoilaamaan että saa kunnolla soimaan niin varmasti kuuluu naapuriin asti 👍. Mutta ihan sama, kuuluisipa koko maailmaan tänään illalla!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt niin vain on, että Israel tämän skaban vie, halusitte sitä tai ette.
Sitten kyseessä ei ole enää skaba, vaan politiikka. Alkaa ottaa aivoon tämä, että joka paikassa on pelkkää politiikkaa 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hauskat viisut. Tekiköhän ebu mokan? Pitäisikö lisätä sääntöihin, ettei yksikään sodassa oleva maa saa osallistua oli hyökkääjä tai puolustaja
Miksi pitäisi poistaa mukamas täysin viattomat maat, joihin hyökätään? Törkeäähän tuollainen olisi.
ebun pitäisi olla rankempi kaiken maailman poliittisia puheita kohtaan. Kuten olisi esim Irlannin pitänyt jo heittää ulos, koska koko esitys ja kommentit on vaan Pro-Plestiina ja Transjuttujen poliittista löpinää.
Siksi juuri, kun on näitäkin tilanteita, joissa ei ole täysin viattomia maita.
ja kun näistä karkeloista selvitään (toivottavasti rauhallisesti), niin heti oven takana on Pariisin olympialaiset, joissa sama ongelma ja arpominen, kuka saa olla mukana ja kuka ei.
-winner-
Ruotsin lehdessä lukee, että joost on uhannut tuotannon naista.
Joo Israelin äänestäminen säälistä ei ole edes hyvä teko heille, koska viisujen järjestäminen olisi vähintään kinkkistä eikä kansa halua sitä urakkaa kaiken muun ikävän sekaan. Israel halusi esittää surumielisen biisinsä, ja sen se tekee. Voittoa ei tavoitella.
Sinänsä huvittavaa että yhtäkkiä monen suosikki onkin se itkuballadi mitä täällä aina parjataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vetänyt aika monta mutkaa suoraksi. Vaikka Joostin käyttäytymisen pressissä tulkitsisi oudoksi, ei se ollut mitenkään riehuvaa tai aggressiivista. Se oli enemmän sisäänpäinkääntynyt, tuo pää kankaan alla on jotain mitä se tekee usein.
Tuota, ei se ollut pelkästään sitä, että oli pää kankaan sisällä. Hän laittoi sen pään kankaan sisälle silloin, kun Israelia haastateltiin ja huudahteli lauseita, kun Israelia haastateltiin. Nuo on selkeitä aggressiivisia kannanottoja mitä ei saa kenenkään antaa tehdä toisia kilpailijoita kohtaan, on sitten miten paljon eripuraa ihmisten välillä.
Luin jostain, että ei halunnut tulla kuvatuksi Israelin edustajan rinnalla.
Viisuhuhujen mukaan tällainen salakuvaus on ilmeisesti ollut ongelma Israelin ympärillä, yrittävät esiintyä ikään kuin kaikki muut artistit tukisivat heitä.
Yrittivät esim. Käärijänkin liittää propagandaansa, vastoin Käärijän tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Hollantihan vaan jätetään välistä ja jatketaan suoraan Israeliin.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että ei halunnut tulla kuvatuksi Israelin edustajan rinnalla.
Viisuhuhujen mukaan tällainen salakuvaus on ilmeisesti ollut ongelma Israelin ympärillä, yrittävät esiintyä ikään kuin kaikki muut artistit tukisivat heitä.
Yrittivät esim. Käärijänkin liittää propagandaansa, vastoin Käärijän tahtoa.
Miksi hän sitten otti sen lipun pois naamansa edestä, kun hän alkoi huutelemaan niitä "Miksi ei?!" kommentteja kesken kaiken? Tämähän tapaus on ihan videolla.
Puhumatta siitä, ettei hän istunut edes Israelin vieressä, siinä taisi olla yksi tai kaksi penkkiä välissä.
Sitäpaitsi tuo oli JULKINEN lehdistötilaisuus, missä oli muitakin. Ei mikään "salakuvaus" tapaus.
Euroviisuissa on tapana kaikkien kuvata toisiaan ja postata instagramiin.
Joost olisi itse voinut jättäytyä kokonaan pois, jos Israel vtuttaa noin paljon sen sijaan, että käyttäytyy kuin kakara, joka ei osaa itseään kontrolloida.
Hauskat viisut kertakaikkiaan. On ikinä ennen esiintyjää hylätty näin lyhyellä varoitusajalla?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin lehdessä lukee, että joost on uhannut tuotannon naista.
Juu tämä on se uusin tieto, että kyseessä on uhkaus, eikä lyöminen tms.
Kieli on voinut olla aika värikästäkin, mutta tuntuu että lievemmästä asiasta kyse kuin mitä kaikki otsikot eilen sanoi. Tietty asia pitää tutkia, mutta aikaa ei ole. Helpompi olisi ottaa Joostin tulokset pois jos ilmenee että on johonkin vakavaan syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Hauskat viisut kertakaikkiaan. On ikinä ennen esiintyjää hylätty näin lyhyellä varoitusajalla?
Ei.
Tässä yksi syy, miksi nämä ennakkoäänestykset olivat aivan surkea idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollantihan vaan jätetään välistä ja jatketaan suoraan Israeliin.
Onko lähetys 3 min lyhyempi?
Ruotsin laeista en tiedä, mutta siellä voi olla sensitiivisempääkin väkeä. Hollantilaiset ovat hyvin suorapuheisia.
Suomen rikoslain mukaan laiton uhkaus on toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva rikoksella uhkaus, jonka perusteella uhatulla on syytä pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin nää tosi äärivasemmistolaiset käytöskukkaset ja mallikansalaiset, kuten Ruotsidemokraatit ja Suomen Persut ;DDDD
Kerrotko tasan tarkkaan kuka Ruotsidemokratia tai Suomen persut ovat olleet tuolla Euroviisuissa ja mitä he ovat yrittäneet siellä tehdä?
En oikein ymmärrä mitä noilla kahdella ryhmällä on mitään tekemistä Euroviisujen kanssa?
Ei niillä toivottavasti olekaan, mutta yks tonttu, kenties sinä, tuolla aiemmin toi itse mukaan äärivasemmiston esimerkkinä, johon minä tietysti sitten laitoin sarkastisen vaihtoehdon tooooooooooooooodella hyvinkäyttäytyvistä henkilöistä, jotka eivät varmasti välihuuteluja esitä (esim. eduskunnassa).
-winner-
Hollannin juna meni valitettavasti kyllä tässä. Pukuhuoneesta on revitty jo plakaatit ja Hollannin liput pois ja lopeteltu kaikki eilisen puolella. Jos olisi mitään toivoa paluusta, niin en usko että olisivat mielenosoituksellisesti itse tyhjentäneet oman pukuhuoneensa.
Käärijä, windows95man ja Umk onneksi postaavat iloista materiaalia instaan. Minä aion nyt keskittyä iloiseen iltaan enkä miettiä mitään israeleja tai joosteja. 😎🥂
Hollanti esiintyköön jos vaan itse vielä haluaa. Ei ole vielä todettu syylliseksi mihinkään (muuta kuin huonoon käytökseen ehkä) eikä ehkä todetakaan. Joka tapauksessa voi vielä pitkään kestää asian tutkiminen.
Shh, ei saa pilata hyvää disinformaatiokampanjaa.
Saat vielä Israelin häirikkötoimittajat kimppuusi.