Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
10801/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas mikään ei vaikuta selvältä.

Vierailija
10802/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä nautin. Euroviisut tuhoaa itse itsensä.

Ihan oikein homppeleille.

Mene sä imbesilli homovihaaja täältä v*ttuun.

Olen homo ja vihaan viisuja. Ne on neitihinttien harrastus. 

Sä et homoa ole nähnytkään muuta kuin unissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10803/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10804/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin laulaja kusetti käärijää joostin takia. Alankomaiden pukukoppi tyhjennetty, eli joost ei esiinny illalla

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0df79ae7-3119-4dd7-a45b-69e2f9…

Kusetti miten? Kai Käärijä saa puhua ihan kaikille ihmisille?

Ei kun Edeniä kuuluu kiusata, syrjiä ja häntä kohtaan pitää olla avoimen vihamielinen. Tulee ihan n- Saksa mieleen tästä. Joukkohypnoosi.

Käärijää syytetään israelin tukemisesta, vaikka käärijä tuki joostia ja hollantia. Talikat. Käärijää kusetettiin

Se on niin tyhjäpää että tukisi vaikka Saudi-Arabiaa. 

Vierailija
10805/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan. Sveitsi voittoon ja rauha maan päälle. 

Sveitsi sopisi aivan täydellisesti voittajaksi.

Jep - puolueeton maa ja esiintyjäkään kirjaimellisesti edusta mitään ääripäätä vaan on siellä nollan ja ykkösen välissä. Kaiken perusteella todella sympaattinen persoona mutta ennen kaikkea kisojen paras laulu ja laulaja!

Hänen semifinaaliesityksensä oikeasti hipoi täydellisyyttä sekä teknisesti että tulkinnallaan. Olen edelleen aivan pöllämystynyt siitä miten joku pystyy laulamaan livenä noin fyysisesti vaativan esityksen aikana. Youtube on täyttynyt kommenteista joissa epäillään että laulun on tultava nauhalta - niin hyvä Nemo on.

Sveitsi voittoon 😊😊😊!!!

Aivan käsittämättömän huikea suoritus artistilta kyllä, mutta eihän kappale ole millään mittarilla radioystävällinen, jollaisia erityisesti Ruotsi tuottaa liukuhihnalta, kuten hyvin tiedetään (vähän sieltä täältä lainaillen). Ei siis mahdollisuuksia voittoon.

Vierailija
10806/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas mikään ei vaikuta selvältä.

Ei ainakaan palstapersut.

Vierailija
10807/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Israelin delegaatio kuvittelee saavuttavansa julkisella riitelyllä toisen osanottajamaan kanssa ja vaatimuksilla maan diskaamisesta?

Mitä maata Israel vaatii diskattavaksi? 😮

Belgia oli yllätyskarsiutuja, tosin esitys sujui huonosti. Artistilla luki kädessä peace ja somejuorujen mukaan olisi diskattu. Tähän en usko. Espanjan delegaatio on tehnyt valituksen Israelin delegaation häiriköinnistä.

Onko Israelin delegaatio siis häiriköinyt Espanjaakin?

Ilmeisesti. Ihan käsittämätöntä touhua.

Joo, espanjalainen toimittaja sai uhkailua Israelilta.

Otti yhteyttä Espanjan yleisradioyhtiöön ja se teki valituksen EBU:lle lehdistönvapauden vakavasta rikkomisesta. Espanja vaatii toimittajille rauhaa tehdä työnsä ilman ahdistelua ja häirintää.

https://wiwibloggs.com/2024/05/10/rtve-requests-eurovision-organisers-e…

Vierailija
10808/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittaa, Windows95Man Hollywoodiin. Näin tässä käy!

Miksi Hollywoodiin? Voisitko selventää.

Vierailija
10809/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin poliisi tutkii Joostin tapausta. Tää varmaan selviää joskus vuoden 2050 paikkeilla...

Vierailija
10810/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä nautin. Euroviisut tuhoaa itse itsensä.

Ihan oikein homppeleille.

Mene sä imbesilli homovihaaja täältä v*ttuun.

Olen homo ja vihaan viisuja. Ne on neitihinttien harrastus. 

Sä et homoa ole nähnytkään muuta kuin unissasi.

Haista sinä 👧🏻hiivaviivahuora mätä pillusi. 

Semmosta sitten 🙄

Vierailija
10811/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt ainakin nuo keksityt jutut tässä teidän poliittisessa vihan lietsonnassanne.

Vastustan Israelin mukanaoloa kisassa. Misinformaatiota ei tarvitse kenenkään levittää. Ainakin Aftonbladetin mukaan tuo välikohtaus on tapahtunut ilmeisesti tuotannossa mukana olleen henkilön, todennäköisesti ruotsalaisen kanssa.

Terve taas, sormettajat. Avaisitteko vähän te kolme (tätä kirjoittaessa) että mikä tässä tarkalleen ottaen närästi?

Veikkaan, että mielipiteesi on vain heidän mielestään väärä.

Israel on viisuissa mukana valkopesemässä omaa mainettaan, eikä siinä sotaoperaatiossa sallita vastalauseita.

Seuraavaksi sinua tullaan syyttämään Hamasin tukijaksi, "propaleksi", "musuterrorist

Olen tuon Aftonbladet -viestin kirjoittaja, en se, joka kyseli, miksi viesti sai alapeukkuja. En ole edes käynyt katsomassa peukkuja ja se on minulle ihan sama. Voisitte viedä tuo Lähi-Itä keskustelunne eri ketjuun, minulle on ihan sama. Haluaisin keskustella viisuista ja mahdollisesti siitä, pääseekö Joost mukaan ja mitä tapahtui.

Vierailija
10812/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mokasi

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a3b224c0-ce2d-48a4-902d-85e5c0…

Ei ole helppoa. Vaaditaan mielipidettä ja aina tulee turpaan joltain taholta.

Vierailija
10813/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mokasi

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a3b224c0-ce2d-48a4-902d-85e5c0…

No hohhoijaa.

Vierailija
10814/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä millä tavalla ihmiset huutaa, että Eurovision olisi jollain tavalla tuhoamassa itseäänsä?

Ainoa asia, mikä yrittää tuhota Euroviisuja tällä hetkellä, on nuo Pro-Palestinian tukijat, jotka yrittää myös jakaa Euroopan kahtia ja näin heikkoon asemaan jolloin Venäjä ja Kiina voivat hyökätä. 

Mielestäni se Alankomaan esittäjä on lapsellinen, että heitti niitä kommentteja siellä haastatteluissa ja jos oikeasti hyökännyt jonkun kimppuun, niin pois tuollaiset ihmiset kokonaan Euroviisuista. Totuus on se, että jos käytät väkivaltaa samaan aikaan kun olet mukamas rauhan puolella, niin silloin sinä olet kylläkin väkivallan puolella etkä rauhan. 

Vierailija
10815/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, palstan mt-ongelmaisetkin on heränneet. 

Vierailija
10816/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Israelin delegaatio kuvittelee saavuttavansa julkisella riitelyllä toisen osanottajamaan kanssa ja vaatimuksilla maan diskaamisesta?

Mitä maata Israel vaatii diskattavaksi? 😮

Belgia oli yllätyskarsiutuja, tosin esitys sujui huonosti. Artistilla luki kädessä peace ja somejuorujen mukaan olisi diskattu. Tähän en usko. Espanjan delegaatio on tehnyt valituksen Israelin delegaation häiriköinnistä.

Onko Israelin delegaatio siis häiriköinyt Espanjaakin?

Ilmeisesti. Ihan käsittämätöntä touhua.

Joo, espanjalainen toimittaja sai uhkail

Israelin saisi nyt viimeistään sulkea kisoista. Toisten maiden delegaatioiden häirintä ei missään tapauksessa ole ok.

Vierailija
10817/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan. Sveitsi voittoon ja rauha maan päälle. 

Sveitsi sopisi aivan täydellisesti voittajaksi.

Jep - puolueeton maa ja esiintyjäkään kirjaimellisesti edusta mitään ääripäätä vaan on siellä nollan ja ykkösen välissä. Kaiken perusteella todella sympaattinen persoona mutta ennen kaikkea kisojen paras laulu ja laulaja!

Hänen semifinaaliesityksensä oikeasti hipoi täydellisyyttä sekä teknisesti että tulkinnallaan. Olen edelleen aivan pöllämystynyt siitä miten joku pystyy laulamaan livenä noin fyysisesti vaativan esityksen aikana. Youtube on täyttynyt kommenteista joissa epäillään että laulun on tultava nauhalta - niin hyvä Nemo on.

Sveitsi voittoon 😊😊😊!!!

Aivan käsittämättömän huikea suorit

Minulle tulee biisistä Bohemian Rhapsody -vibat. Kuten tiedetään, sekään ei sovi radioon. Liettuan Luktelk ja The Code ovat ainoat biisit, joita kuuntelisin viisujen ulkopuolella.

Vierailija
10818/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa vesimelonia viisuevääksi. Mitenkäs te muut?

Vierailija
10819/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos, palstan mt-ongelmaisetkin on heränneet. 

Kyllä ne iltaan mennessä sammuvat.

Vierailija
10820/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulle tulee tästä Käärijän keissistä nyt mieleen Stubbi joka on ottanut linjakseen yrittää olla mukava ja kuvailla jotain selfieitä kansan kanssa toreilla.

Ennemmin tai myöhemmin siinä käy huonosti kun yrittää olla kaveria joka puolella.

Jokuhan oli jo suutelemassa presidenttiä ja turvamiehet joutui puuttumaan.