Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
10781/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa oli ettei edes ole varmistettua tietoa minkä maalainen se joku nainen oli, jonka kanssa Joost otti yhteen. No oli kuka oli, niin Joost vaikuttaa aika kuumakallelta.

Ruotsalaisesta uutisissa puhuttiin 

Kaikki on ilmeisesti alkanut torstain semifinaalissa jatkoon päässeiden lehdistötilaisuudessa, jossa Israelin edustajalta on kysytty jotain tyyliin mitä mieltä hän on siitä, että hänen osallistumisensa saattaa käytännössä kaikki kilpailijat ja muutkin vaaraan. Israelin artisti oli ollut hiljaa, jolloin tilaisuuden juontaja on todennut, ettei hänen tarvitse vastata, ja Joost reagoinut kysymällä, että miksi ei, mitä ilmeisesti myös salissa olleet toimittajat on kyselleet. Tästä jo nousi jonkinlainen kohu, etenkin kun Alankomaiden edustaja joutui myös istumaan Israelilaisten vieressä ja oli siitä s

Ja miten tämä ruotsalainen toimittajanainen jonka kimppuun hyökännyt liittyy tähän?

Vierailija
10782/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin laulaja kusetti käärijää joostin takia. Alankomaiden pukukoppi tyhjennetty, eli joost ei esiinny illalla

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0df79ae7-3119-4dd7-a45b-69e2f9…

Kusetti miten? Kai Käärijä saa puhua ihan kaikille ihmisille?

Käärijästä ja Israelin edustajasta kuvattiin video, joka julkaistiin somessa ilman Käärijän lupaa.

Israelilaiset eivät suostuneet poistamaan videota Käärijän pyynnöistä huolimatta, jonka vuoksi Käärijä leimautui Israelin ja kansanmurhan tukijaksi.

Video poistettiin vasta, kun Käärijän haastattelu aiheesta levisi uutisiin.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010416034.html

Käärijä on täys idari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin laulaja kusetti käärijää joostin takia. Alankomaiden pukukoppi tyhjennetty, eli joost ei esiinny illalla

Käärijästä ja Israelin edustajasta kuvattiin video, joka julkaistiin somessa ilman Käärijän lupaa.

Israelilaiset eivät suostuneet poistamaan videota Käärijän pyynnöistä huolimatta, jonka vuoksi Käärijä leimautui Israelin ja kansanmurhan tukijaksi.

Video poistettiin vasta, kun Käärijän haastattelu aiheesta levisi uutisiin.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010416034.html

On ne kieroja. 

Vierailija
10784/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10785/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä teille fantasiaa vuodelta 1983! Ja onnea meille tälle illalle!

Vierailija
10786/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä nautin. Euroviisut tuhoaa itse itsensä.

Ihan oikein homppeleille.

Ja autistivajakeille jotka on toinen suuri faniryhmä. 

Palatkaa jääkiekon pariin.

Vierailija
10787/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni menee Latvialle. Ihanan seesteinen esitys kaiken härdellin keskellä. 

Vierailija
10788/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa pyörähtäessä tuli hyvä mieli. Käärijä ja Winman yhteiskeikalla (Käärijä viuhtoo Winmanin karvatakissa ja Winman ratsastaa possujunalla) ja Eesti opettaa Winmanille kuinka heidän tanssia tanssitaan. Niin ihana katsoa tuota meininkiä. United by music. Niin ylpeänä suomalainen! Greetings from Funland. 

Olet vammanen. 

Call me what you may...

See if I care, see me slay!

Vierailija
10789/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ajateltu sitä, että hamas tekeytyy israelin kannattajiksi? Ja tajuaako mielenosoittajat, että hamas luulee heidän kannattavan hamasia?

Tai, että Israel lavastaa iskun.

Vierailija
10790/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun Edeniä kuuluu kiusata, syrjiä ja häntä kohtaan pitää olla avoimen vihamielinen. Tulee ihan n- Saksa mieleen tästä. Joukkohypnoosi.

Käärijää syytetään israelin tukemisesta, vaikka käärijä tuki joostia ja hollantia. Talikat. Käärijää kusetettiin

Vierailija
10791/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää Latviaa, siinä on kauneutta, eikä mitään rivoa seksiin viittaavaa.

NoRules on myös tosi hyvä ja siinä on niin ihanaa lapsenomaista taiteellista iloa. Sopii lasten katsottavaksi.

Minun 5v rakastaa No Rulesia ja nauraa kuollakseen joka kerta kun näkee sen 😂

Ihanaa, mulla on siis 5-vuotiaan huumorintaju. Olen siis onnistunut jossain asiassa elämässä - enkä halua koskaan menettää tätä lapsekasta iloa 😅.

Vierailija
10792/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eesti taitaa tehdä hyperkäärijät, eli voittaa melko isolla markinaalilla koko skaban...

Vierailija
10793/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homothan tässä farssissa ovat ihan sivustakatsojia. 

Vierailija
10794/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Israelin delegaatio kuvittelee saavuttavansa julkisella riitelyllä toisen osanottajamaan kanssa ja vaatimuksilla maan diskaamisesta?

Mitä maata Israel vaatii diskattavaksi? 😮

Belgia oli yllätyskarsiutuja, tosin esitys sujui huonosti. Artistilla luki kädessä peace ja somejuorujen mukaan olisi diskattu. Tähän en usko. Espanjan delegaatio on tehnyt valituksen Israelin delegaation häiriköinnistä.

Onko Israelin delegaatio siis häiriköinyt Espanjaakin?

Vierailija
10795/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Israelin delegaatio kuvittelee saavuttavansa julkisella riitelyllä toisen osanottajamaan kanssa ja vaatimuksilla maan diskaamisesta?

Mitä maata Israel vaatii diskattavaksi? 😮

Belgia oli yllätyskarsiutuja, tosin esitys sujui huonosti. Artistilla luki kädessä peace ja somejuorujen mukaan olisi diskattu. Tähän en usko. Espanjan delegaatio on tehnyt valituksen Israelin delegaation häiriköinnistä.

Onko Israelin delegaatio siis häiriköinyt Espanjaakin?

Ilmeisesti. Ihan käsittämätöntä touhua.

Vierailija
10796/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voittaa, Windows95Man Hollywoodiin. Näin tässä käy!

Vierailija
10797/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sä imbesilli homovihaaja täältä v*ttuun.

Vierailija
10798/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja autistivajakeille jotka on toinen suuri faniryhmä. 

Palatkaa jääkiekon pariin.

Vammaiset hiljaa, teiltä ei kysytty mitään. 

Vierailija
10799/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin vähän lukiessani tätä ketjua, niin kaoottisia nää viestit on.

Omia suosikkeja on Alankomaat (rip?), Espanja, Ukraina, Irlanti (kappaleesta en niin välitä mutta esitys on hieno) ja Sveitsi (kokonaisuutena upein mutta vähän häiritsee se lasten uima-asun näköinen alaosa).

Ennakkosuosikki Kroatia on vähän meh ja kameratyöskentely liian sekavaa, Israel olis saanut jäädä pois kun ei jaksa enää tätä maailmantilanteen vetämistä viisuihin

Vierailija
10800/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sekin mahdollisuus vielä pöydällä, että esitys tulee videolta? Tosin silloin olisi outoa, että ei diskata, muttei saa esiintyäkään. Islannin esitys tuli videolta vuonna 2021, kun joku sairastui koronaan.

Kyllä. Selvältä vaikuttaa, että missään tapauksessa Joost ei pääse enää esiintymään, eli ellei diskata niin käytetään nauhoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi