Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Joost menetti vanhempansa esiteininä ja samoin menetti Miki Liukkonen. Kummallakin on myös epävakaa persoonallisuushäiriö. Vanhemman kuolemisen aiheuttama trauma voi ilmeisesti laukaista epävakauden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Joost saa luvan palata takaisin kilpailuun, voidaanko olettaa hänelle minkälaista äänipottia äänestäjiltä?
Todellakin. Israel saa raatiääniä, mut siinäpä se.
Israel saa hyvin teleääniäkin.
Israelin itse maksamia. Juu.
Israelin kauniilla biisillä ja esityksellä hyvällä laulusuorituksella on kannatusta ja saa myös sympatiaääniä niiltä, jotka ovat kyllästyneet propalevauhkaamiseen + juutalaisten äänet.
Tämä on ihan totta. Ajattelin itsekin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Esc United taisi linkata juttuun, jossa kerrotaan, että Espanja on laittanut EBU:lle protestikirjeen siitä, että lehdistön turvallisuus pitää taata. Ilmeisesti espanjalaista pitkän linjan euroviisutoimittajaa on Israelin toimittajadelegaatio alkanut häiriköidä ja kuvata sen jälkeen kun hän jossakin huusi Free P (tyyliin TV-ruudulle, ei ihmisille). Aika törkeää, että Israel kuvittelee nyt marssivansa eurooppalaisten omaan kilpailuun keskellä Eurooppaa ja määrittelevänsä sananvapauden rajat. Koska ei ole kerrottu, minkämaalaisen kuvaajan kanssa Joostin välikohtaus sattui, se oli aika varmasti juuri israelilainen. Jos olisi ollut ruotsalainen, se olisi sanottu jo.
Miksi me edes otetaan Euroopan ulkopuolinen sotaa käyvä, siviilejä murhaava maa, mukaan Euroviisuihin? Ei mielestäni kuulu millään mittapuulla mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Joost menetti vanhempansa esiteininä ja samoin menetti Miki Liukkonen. Kummallakin on myös epävakaa persoonallisuushäiriö. Vanhemman kuolemisen aiheuttama trauma voi ilmeisesti laukaista epävakauden?
Mikä tahansa trauma voi
Vierailija kirjoitti:
Israel sitten pilasi viisut ja käärijäkin meni lankaan. Israelilta suunniteltu veto trollata käärijä israelin kannattajaksi. Nämä viisut ovat fiasko
Se Israelin delegaatio on nasty piece of work. Ei niitä kiinnosta, mitä pilaavat. Eiköhän nyt loppujenkin silmät avaudu että minkälainen maa on kyseessä kun toivat nämä toimintatapansa Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihä joost ole edes harkoissa?
Eilen. Kisahan jatkuu tänään.
Eilen oli juryshow, jossa Hollanni esiintymispaikalla näytettiin videolta Joostin semiesitys.
Joostin ja kuvaajan välikohtaus on poliisitutkinnasss, eikä asiasta saada tarkempaa virallista tietoa ennen kuin tutkinta on valmis.
Mihin ne joostin vanhemmat kuoli?
Vierailija kirjoitti:
Israel sitten pilasi viisut ja käärijäkin meni lankaan. Israelilta suunniteltu veto trollata käärijä israelin kannattajaksi. Nämä viisut ovat fiasko
No voi vattu.
Käärijän itsensä vika otti mitää kantaa asiaan.
Jatkuvastihan tuolla otetaan kuvia toisten kanssa.
Ai niin. Kärtsän pikkutyttöfanilauma täällä nyt on vihaisia israelille.
Huoh.
Mä luovutan. Olkoon kroatia seuraava King Käärijä. Sen verran menee hermo teihin. Ja tähän saakka olen inhonnut bl:ää.
Onnea vaan.
Ja onneksi en fanita yhtään ketään ikinä noin sokeasti.
Olisin nostanut kärtsälle hattua,jos se olisi ollut vain : selvä, niin opetin tanssin.
Ja se siitä. Itse lähti jotain selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne joostin vanhemmat kuoli?
Isä syöpään ja äiti sydänkohtaukseen vuoden päästä tästä. Siis käytännössä äiti kuoli suruun. Joostin kasvatti hänen sisaruksensa.
Poliisitutkinta ja väkivallan epäily ei ole mikään pikku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esc United taisi linkata juttuun, jossa kerrotaan, että Espanja on laittanut EBU:lle protestikirjeen siitä, että lehdistön turvallisuus pitää taata. Ilmeisesti espanjalaista pitkän linjan euroviisutoimittajaa on Israelin toimittajadelegaatio alkanut häiriköidä ja kuvata sen jälkeen kun hän jossakin huusi Free P (tyyliin TV-ruudulle, ei ihmisille). Aika törkeää, että Israel kuvittelee nyt marssivansa eurooppalaisten omaan kilpailuun keskellä Eurooppaa ja määrittelevänsä sananvapauden rajat. Koska ei ole kerrottu, minkämaalaisen kuvaajan kanssa Joostin välikohtaus sattui, se oli aika varmasti juuri israelilainen. Jos olisi ollut ruotsalainen, se olisi sanottu jo.
Miksi me edes otetaan Euroopan ulkopuolinen sotaa käyvä, siviilejä murhaava maa, mukaan Euroviisuihin? Ei mielestäni kuulu millään mittapuulla mukaan.
Miksi te kysytte samoja kysymyksiä sata kertaa?
Onneksi loppuu kisat, jaksa näitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mikin isä oli siinä yhdessä dokumentissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Hamas käyttää lapsia ihmiskilpinä? Tiesittekö että he kouluttaa pienestä pitäen lapsia vihamielisiksi, tappamaan ja sotimaan? Siellä koko kansa hurraa kun ruumiita kuskataan kuorma-auton lavalla teurastetuina. En ymmärrä miten joku haluaa niin äänekkäästi puolustaa tällaisia barbaareja. Sairasta.
Minä en tiedä oikeastaan koko hamasista yhtään mitään, enkä tästä sodastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska onhan tuo nyt aivan älytöntä.
Just sain Amnestylta viestin, että Israel etenee Rafahissa, johon 700 000 lasta ja naista on paennut Gazasta. Siellä siis on lähinnä lapsia ja naisia. Hieno maa toi Israel. No, eipä tarvi katsoa tänään. Suomen semin katsoin ja se oli kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi vattu.
Käärijän itsensä vika otti mitää kantaa asiaan.
Jatkuvastihan tuolla otetaan kuvia toisten kanssa.
Ai niin. Kärtsän pikkutyttöfanilauma täällä nyt on vihaisia israelille.
Huoh.
Mä luovutan. Olkoon kroatia seuraava King Käärijä. Sen verran menee hermo teihin. Ja tähän saakka olen inhonnut bl:ää.
Onnea vaan.
Ja onneksi en fanita yhtään ketään ikinä noin sokeasti.
Olisin nostanut kärtsälle hattua,jos se olisi ollut vain : selvä, niin opetin tanssin.
Ja se siitä. Itse lähti jotain selittämään.
Käärijä on todella nolo.
"Opettele lukemaan, siinähän sanottiin, että äänestää Ukrainaa."
Opettele itse. Siinä sanotaan,että antaa Ukrainalle nyt vähemmän ääniä.
Tajuatkohan miten ne pisteet lasketaan?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kaikille, jotka täällä puolustavat Israelin käytöstä ja länkyttävät biisistä olemaan hetken henk.koht. tekemisissä hallitusta tukevien ja oikeistolaisten israelilaisten kanssa. Vois ääni muuttua kellossa ja äkkiä. Ilkeämpiä ihmisiä saa hakea.
Tämä. Ja hyvällä syyllä voi olettaa, että Israelin edustus on hyvää pataa hallinnon kanssa. Laulaja itse menossa armeijaan kisojen jälkeen. Että semmoista. Ne hyökkää todella agressiivisesti pienimmästäkin asiasta. Esim juuri Irlannin, Alankomaiden ja Kreikan edustajat on ilmaisseet hyvin pienesti mielipiteensä, ja heitä seurataan ja ahdistellaan ja riepotellaan somessa ja mediassa. Meanwhile, Israel pommittaa lapsia. Tämä on todellisuus. Jos he olisivat ns. oikealla asialla, ei heillä olisi tällaista paniikkia peitellä tekemisiään ja panikoida. Irlanti, Kreikka, Alankomaat ovat osa upeaa Eurooppaa. Israel ei ole, pois se kisoista häiritsemästä.
Koska israelin presidenttikin otti kantaa euroviisuihin, on Israelin laulaja poliittinen henkilö. Ja ajaa Israelin hallituksen kantaa
Opettele lukemaan, siinähän sanottiin, että äänestää Ukrainaa.