Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
10541/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Joost saa luvan palata takaisin kilpailuun, voidaanko olettaa hänelle minkälaista äänipottia äänestäjiltä?

Todellakin. Israel saa raatiääniä, mut siinäpä se. 

Minä ainakin äänestän Joostia vaikka alunperin olin ajatellut äänestää Ukrainaa. Äänestän kyllä Ukrainaakin, mutta vähemmän. Ironista tässä, että poliittinen ääni on nyt Joostille eikä Ukrainalle, koska pidän oikeasti Ukrainan viisusta tänä vuonna. On Europapakin kyllä hitti. 

Tykkäät palkita kun mies lyö naista?

Vierailija
10542/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esc United taisi linkata juttuun, jossa kerrotaan, että Espanja on laittanut EBU:lle protestikirjeen siitä, että lehdistön turvallisuus pitää taata. Ilmeisesti espanjalaista pitkän linjan euroviisutoimittajaa on Israelin toimittajadelegaatio alkanut häiriköidä ja kuvata sen jälkeen kun hän jossakin huusi Free P (tyyliin TV-ruudulle, ei ihmisille). Aika törkeää, että Israel kuvittelee nyt marssivansa eurooppalaisten omaan kilpailuun keskellä Eurooppaa ja määrittelevänsä sananvapauden rajat. Koska ei ole kerrottu, minkämaalaisen kuvaajan kanssa Joostin välikohtaus sattui, se oli aika varmasti juuri israelilainen. Jos olisi ollut ruotsalainen, se olisi sanottu jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10543/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Joost saa luvan palata takaisin kilpailuun, voidaanko olettaa hänelle minkälaista äänipottia äänestäjiltä?

Israel saa hyvin teleääniäkin.

Israelin itse maksamia. Juu.

Kateus on kovaa. Tehkää itse yhtä hyvä biisi! Mikä estää?

Vierailija
10544/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin äänestän Joostia vaikka alunperin olin ajatellut äänestää Ukrainaa. Äänestän kyllä Ukrainaakin, mutta vähemmän. Ironista tässä, että poliittinen ääni on nyt Joostille eikä Ukrainalle, koska pidän oikeasti Ukrainan viisusta tänä vuonna. On Europapakin kyllä hitti. 

Kyllä minullakin naisena olisi vaikea olla lyömättä naista jos tulee pilkkaamaan kuolleista vanhemmista. Sori siitä. Israel pois näistä skaboista aiheuttamasta vihaa ja riitaa, kiitos. 

Vierailija
10545/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä joost ole edes harkoissa?

Vierailija
10546/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rankaista vielä Ukrainaa samalla... Huoh.

On tuolla lyömätön logiikka. (No pun intended)

Vierailija
10547/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esc United taisi linkata juttuun, jossa kerrotaan, että Espanja on laittanut EBU:lle protestikirjeen siitä, että lehdistön turvallisuus pitää taata. Ilmeisesti espanjalaista pitkän linjan euroviisutoimittajaa on Israelin toimittajadelegaatio alkanut häiriköidä ja kuvata sen jälkeen kun hän jossakin huusi Free P (tyyliin TV-ruudulle, ei ihmisille). Aika törkeää, että Israel kuvittelee nyt marssivansa eurooppalaisten omaan kilpailuun keskellä Eurooppaa ja määrittelevänsä sananvapauden rajat. Koska ei ole kerrottu, minkämaalaisen kuvaajan kanssa Joostin välikohtaus sattui, se oli aika varmasti juuri israelilainen. Jos olisi ollut ruotsalainen, se olisi sanottu jo. 

Se kerrottiin jo eilen, että oli ruotsalainen. Lue uutisia!

Vierailija
10548/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisujen tarkoitus on olla rauhan, humaaniuden ja yhdenvertaisuuden laulujuhla. Nyt se ei ole niistä mitään muuta kuin polittinen väkivallan juhla. Hyi. Voidaan lopettaa, jos ei paremmin osata vetää. 

Vierailija
10549/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin kauniilla biisillä ja esityksellä hyvällä laulusuorituksella on kannatusta ja saa myös sympatiaääniä niiltä, jotka ovat kyllästyneet propalevauhkaamiseen + juutalaisten äänet.

Vierailija
10550/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on kovaa. Tehkää itse yhtä hyvä biisi! Mikä estää?

Israelin biisi hyvä :D Joo every day Im losing my mind hyvä että edes vähän omatunto kolkuttaa. 

Vierailija
10551/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrottu. Lue itse oikeita uutisia. 

Vierailija
10552/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel sitten pilasi viisut ja käärijäkin meni lankaan. Israelilta suunniteltu veto trollata käärijä israelin kannattajaksi. Nämä viisut ovat fiasko

Vierailija
10553/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin naisena olisi vaikea olla lyömättä naista jos tulee pilkkaamaan kuolleista vanhemmista. Sori siitä. Israel pois näistä skaboista aiheutta

Ai se ruotsalaisen toimittajan kamerakin kenties pilkkasi Joosteinia?

Vierailija
10554/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin kauniilla biisillä ja esityksellä hyvällä laulusuorituksella on kannatusta ja saa myös sympatiaääniä niiltä, jotka ovat kyllästyneet propalevauhkaamiseen + juutalaisten äänet.

Olen itsekin kyllästynyt, mutta se ei oikeuta sitä, että Israel käyttäytyy näin ja ahdistelee toimittajia ja pilkkaa muita esiintyjiä. Israel ei ole Euroopassa. Ulos viisuista niin kuin olis jo.

Vierailija
10555/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihä joost ole edes harkoissa?

Eilen. Kisahan jatkuu tänään.

Vierailija
10556/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin naisena olisi vaikea olla lyömättä naista jos tulee pilkkaamaan kuolleista vanhemmista. Sori siitä. Israel pois näistä skaboista aiheutta

Ja muutoinkin, jos valokuvaaja on tarpeeksi häiriintynyt että pilkkaa toista kuolleista vanhemmista, eiköhän hän ole tarpeeksi häiriintynyt liioittelemaan käsiksikäymisestä? Amber Heardeja on olemassa. Enkä ole mikään Joost-stan, mutta jokin tässä nyt haiskahtaa.

Vierailija
10557/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrottu. Lue itse oikeita uutisia. 

Aftonbladetin jutussa oli, että Joost käyttäytyi väkivaltaisesti tuotantoon kuuluvaa kuvaajaa kohtaan.

Vierailija
10558/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille, jotka täällä puolustavat Israelin käytöstä ja länkyttävät biisistä olemaan hetken henk.koht. tekemisissä hallitusta tukevien ja oikeistolaisten israelilaisten kanssa. Vois ääni muuttua kellossa ja äkkiä. Ilkeämpiä ihmisiä saa hakea. 

Vierailija
10559/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin naisena olisi vaikea olla lyömättä naista jos tulee pilkkaamaan kuolleista vanhemmista.

Revit päästäsi noita juttuja,että joku olisi pilkannut jostain kuolleesta vanhemmasta.

Sellaista tietoa ei missään ole.

Tieto on vain, että Ruotsin poliisi tutkii tapausta.

Vierailija
10560/17808 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen tarkoitus on olla rauhan, humaaniuden ja yhdenvertaisuuden laulujuhla. Nyt se ei ole niistä mitään muuta kuin polittinen väkivallan juhla. Hyi. Voidaan lopettaa, jos ei paremmin osata vetää. 

Seuraavissa Euroviisuissa paikalle eikä edes samaan kaupunkiin tule enää päästää Hamasin faneja uhkailemaan.

Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi