Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Lisää maita,joissa pakollinen pitkä pitkä armeija.
Etelä-korea.
Ja syy on?
...dadaaa; hullu, arvaamaton naapuri.
Tällaisia maita on maailmassa kolme, joilla naapurina arvaamaton ei-demokratia.
Etelä-Korea, Israel ja Suomi.
Israelin mukana ono pilaa koko viisut. Mutta ehkö ebu on itsetuhoinen. Näkyi jo viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-korea.
Ja syy on?
Suomi on Venäjän ainut rajanaapuri?
Jos Joost saa luvan palata takaisin kilpailuun, voidaanko olettaa hänelle minkälaista äänipottia äänestäjiltä?
Vierailija kirjoitti:
Jos Joost saa luvan palata takaisin kilpailuun, voidaanko olettaa hänelle minkälaista äänipottia äänestäjiltä?
Todellakin. Israel saa raatiääniä, mut siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Insta kommenttien perusteella suurta. Mut riippuu nyt mitä oikeesti on tapahtunu.
Mä äänestän hollantia ja sveitsiä. Ja jos hollanti ei ole mukana Irlantia ja Sveitsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel saa hyvin teleääniäkin.
On varmaan kaaos organisaatiossa. Liekö ehditty kunnolla nukkumaankaan.
Jo Italian semifinaaliäänet todisti, että vilunkipelillä Israelista yritetään leipoa voittajaa. Tämän poliittisemmaksi ei viisut voi mennä. Kiitos EBU, kun pilaat koko homman. Ei kiinnosta enää katsoa koko finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botit laulaa, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-korea.
Ja syy on?
On niitä enemmän. Mutta näitä maita,joilla on tuo pakollinen asepalvelus yhdistää hullu naapuri/naapurit. Ja historia.
Tämä vain sille ulisijalle,joka syytti israelia jopa siitä että niillä on armeija...
I-d-i-o-o-t-t-i han se on toki.
Mutta jotkut joiden yleissivistys on tiktokissa etc ei tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insta kommenttien perusteella suurta. Mut riippuu nyt mitä oikeesti on tapahtunu.
Joo, pelottavaa ajatella, että näin tosiaan voi käydä tämän tempun jälkeen. Joost Klein osaa järkkäillä mediatemppuja: viimeisen vuorokauden aikana eli finaalin aattona ei ole muusta tai muista puhuttukaan kuin hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos se on vaikka lyönyt jotain naista (kuten huhut sanoo)? Niin siitä sitten palkitsette?
Itse en ainakaan äänestä sitä.
Ennolisi äänestänyt muutenkaan. Ihan pa s ka livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin äänestän Joostia vaikka alunperin olin ajatellut äänestää Ukrainaa. Äänestän kyllä Ukrainaakin, mutta vähemmän. Ironista tässä, että poliittinen ääni on nyt Joostille eikä Ukrainalle, koska pidän oikeasti Ukrainan viisusta tänä vuonna. On Europapakin kyllä hitti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa EBUn edes väittää, että viisut ei olisi poliittinen tapahtuma. Israel olisi ehdottomasti pitänyt bannata viisuista. Ensi vuonna nähdään varmaan Venäjäkin sitten taas kisakahinoissa mukana. Vai onko sillä väliä minkä maan siviilejä, naisia, lapsia, pikkuvauvoja murhataan?
Ottamalla Israelin mukaan, EBU teki näistä viisuista 100% poliittiset.
Ihan mahtavaa, olisipa jo ilta 🎉 niin jännää 🎉🎉🎉
Vierailija kirjoitti:
Israelin mukana ono pilaa koko viisut. Mutta ehkö ebu on itsetuhoinen. Näkyi jo viime vuonna.
Itse asiassa ei pilaa. Siitä on vaan tehty niin iso numero,että se pilaa ne viisut.
Onnea vain protestoijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin itse maksamia. Juu.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010418329.html