Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Tykkään tästä, tyylikäs nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kisapaikalla ja sen ulkopuolella jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä.
Saattaa olla 😅
Ketä laulajaa tuo Tšekin edustaja muistuttaa ääneltään?
Sveitsin kappaleessa oli hetkensä, kuulosti paikoittain hyvältä. Esitys kokonaisuutena oli vähän sekava.
Tsekki pääsee jatkoon vaikka oddseissa toka vika.
Nämä on olevinaan niin pirun uniikkeja ja erikoisia sukupuolisekoilunsa kanssa sekä niin taiteellisia ja luovia, mutta ei näitä kukaan erota toisistaan eli ovat ihan samaa massaa tuon erikoisuuden tavoittelunsa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos vaan, vähäpukeinen nainen ja miestanssijat. How original, Greece.
Sinulla on vaan rima liian korkealla. Laske ootuksiasi. On mukavampaa.
Vaihtoehtoisesti voi sitten juoda enemmän.
Juodaan, juodaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei pukeudu tuolla edes melkein normaalisti?
Tylsää
Mun pitäisi tykätä tästä tsekin rokista.. Vähän hole tyyppistä tms.
Hivenen vahvempi solisti nin olisin myyty.
Nemo <3. Mä en oo etukäteen mitenkään tutustunut mutta meni kylmät väreet ja meinas tippa tulla linssiin. Voittaja.
Millä numerolla kansa n murha miehittäjän edustaja esiintyy?
Tsekistä tulee mieleen vähän Taylor Swift
Mä en tajunnut tästä esityksestä yhtään mitään! Mikä tuo alaslaskettu koppikin oli??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikan biisistä tulee varma netti-ilmiö. Sen verran erikoinen biisi. Uskon menevän finaaliin.
Iänikuista luritusta.
Täh täh täh?
Töksähtelyt biisissä on jotain niin tätä päivää, että meemiä varmasti syntyy.
Oliko nämä biisit videolta tuollaisa kirkumisia, mitä tähän saakka.