Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Hävettää Suomen puolesta, suurensin kuvaa ja kurttunen pallihan sieltä pilkotti.
Jos pitää oikein kuvia töllätä ja suurentaa niin ei se silloin oikeasti näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli että Kypros lähettää nykyään näitä perseenkeikuttajia Ruotsista ostetun popin kera kun joskus oli näinkin rivakka täti ilmeisesti ihan kotikulmilta:
Kyproksen tämän vuoden biisi ei ole ruotsalaistuotantoa. Viime vuonna oli, mutta se ei ollut mitään perseenkeikutuspoppia, vaan upeaäänisen Andrew Lambroun esittämä biisi, joka oli yksi viime vuoden suosikeistani.
Mitä väliä? Tänä vuonna on taas perseenkeikuttaja.
Pointti olikin, ettei aina ole. Ei ollut toissavuonnakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko keskustelussa jo puitu tämän illan tiedossa olevaa Suomi-teemaista väliaikanumeroa? Gazan tilanteen varjo koko tilaisuudessa ja siihen päälle jotkut idiootit ovat saaneet läpi idean, että tehdään Suomea pilkkaava väliaikanumero? Vaikka olisi kuinka kevyttä, on valittu ihan väärä aika ja paikka sellaiselle. Jos koskaan, meidän pitää pitää yhtä.
Ei väliaikanumero ole Suomea pilkkaava, vaan lämpimässä huumorihengessä tehty ja täysin yhteisymmärryksessä Ylen kanssa.
Siitä ei synny kunnollista lämminhenkistä viihdettä, ettei tunne toisen maan kulttuuria. Silloin ammennetaan hajanaisista stereotypioista. Sama ongelma olisi Suomellakin toisinpäin.
Muumit, saunojat ja Käärijä ovat suomalaisen kulttuurin ytimestä. Heittäkää jo kiristävät piponne hemmettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa oli juttua ett Teemu olisi vähän kipeä :/ Oli peruneet jonkun tilaisuuden tänään missä heidän piti olla mukana
Mun mielestä kuulosti nuhaiselta haastattelussa jo tiistaina.
Toivottavasti Henri pysyy terveenä et ääni kulkee😬
En kyllä kestä jos Henrin äänelle käy jotain!! Sitä on muutenkin haukuttu, ja semissä oli eka kerta kun oikeasti kehuttiin miten se on parantanut. Ei jäänyt enää kenelläkään sanottavaa.
Taustalaulaja on käytössä, mutta onko se nainen?
Kaksi taustalaulajaa, nainen ja mies, Jepa Lambert ja Teri Mantere, joka multitaskaa sääntökirjamiehenä ja peittävänä katsojana.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän laulu kuulostaa jotenkin olemattomalta, mutta ei sitä vuosi sitten huumassa huomannut eikä halunnut tunnustaa.
No mutta huomasihan sen.
Tanskan zipale on niin ennen kuultua
Moneltako Käärijä esiintyy? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa oli juttua ett Teemu olisi vähän kipeä :/ Oli peruneet jonkun tilaisuuden tänään missä heidän piti olla mukana
Mun mielestä kuulosti nuhaiselta haastattelussa jo tiistaina.
Toivottavasti Henri pysyy terveenä et ääni kulkee😬
En kyllä kestä jos Henrin äänelle käy jotain!! Sitä on muutenkin haukuttu, ja semissä oli eka kerta kun oikeasti kehuttiin miten se on parantanut. Ei jäänyt enää kenelläkään sanottavaa.
Taustalaulaja on käytössä, mutta onko se nainen?
Taustalaulaja on aina taustalaulaja...
KÄÄRIJÄ EI!!! Tiedän että tsemppaat kaikkia kilpailijoita, et halua mitään hämminkiä, et halua aiheuttaa ristiriitoja ja olet aidosti tuomassa ympärille hyvää fiilistä mutta tuo video tulee aiheuttamaan sellaisen paskamyrskyn että valitettavasti ongelmia on tulossa 😭 Miksi juuri kaikista kilpailijoista päätti tuon kanssa tanssia, voi kärppä ei! Pahaa et tietenkään tarkoita ja varmaan siellä humppaat kaikkien kanssa mutta ei ei ei!
KÄÄRIJÄ EI!!! Voi ei mikä myrsky tästä tulee! Tiedetään että olet siellä aitona oikeana iloisena ihmisenä mutta voi hölmö minkä teit, tehkää joku jotain!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
KÄÄRIJÄ EI!!! Tiedän että tsemppaat kaikkia kilpailijoita, et halua mitään hämminkiä, et halua aiheuttaa ristiriitoja ja olet aidosti tuomassa ympärille hyvää fiilistä mutta tuo video tulee aiheuttamaan sellaisen paskamyrskyn että valitettavasti ongelmia on tulossa 😭 Miksi juuri kaikista kilpailijoista päätti tuon kanssa tanssia, voi kärppä ei! Pahaa et tietenkään tarkoita ja varmaan siellä humppaat kaikkien kanssa mutta ei ei ei!
Eden?
Pidetäänkö jatkot taas Kaksplussalla? Minä en malta kirjoittaa ohjelman aikana mitään mutta minusta on kiva keskustella ohjelman jälkeen. Otan sillä asenteella viisut, ettei kolmena iltana ja yönä valvominen ole niin vakavaa. Minä en tupakoi enkä kapakoi ja viisut ovat minulle aina iloinen juhla ja etenkin jos Suomi pääsee finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö jatkot taas Kaksplussalla? Minä en malta kirjoittaa ohjelman aikana mitään mutta minusta on kiva keskustella ohjelman jälkeen. Otan sillä asenteella viisut, ettei kolmena iltana ja yönä valvominen ole niin vakavaa. Minä en tupakoi enkä kapakoi ja viisut ovat minulle aina iloinen juhla ja etenkin jos Suomi pääsee finaaliin.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2024-virallinen-livek…
tuolla oli edellisen jatkot!
Eih!!!!!!! Käärijä senkin pässi!!! Varmaan käytävällä joku ohimennen pyytänyt sinua videoon ja kaikki tietää miten lämmin olet ja moshaat vaikka piritorin penan kanssa jos pyydetään mutta mikä show tästä vielä tulee! Nyt käärijän pr-tiimi HERÄTYS!
Suosikikseni nousi yllättäen UK:n Olly Alexander. Voi luoja miten ihana live-esitys ekassa seminfinaalissa! Olen ihan dizzy.
Vierailija kirjoitti:
KÄÄRIJÄ EI!!! Voi ei mikä myrsky tästä tulee! Tiedetään että olet siellä aitona oikeana iloisena ihmisenä mutta voi hölmö minkä teit, tehkää joku jotain!!!!!!
Siis mitä nyt on tapahtunut? Tanssinut Israelin edustajan kanssa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nostaa ketjun? Itse en osannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2024-virallinen-livek…
tuolla oli edellisen jatkot!
Ok. Kiitos
Eilisessä UMK livessä Nemo todellakin virnistää leveästi ja katsoo suoraa Jesseen! Noin 6 minuutin kohdalla, kun kävelee tanssijoiden takaa :D Ollapa itselläkin joku, joka noin katsoisi :I :D
Mitä väliä? Tänä vuonna on taas perseenkeikuttaja.