Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-25 kiloa laihduttanut voi auttaa jos joku tarvitsee vinkkejä!

Vierailija
09.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokia kannattaa suosia laihdutuksessa?

Vierailija
2/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän viestin mutta koko ajan tulee herjaus että linkittäminen kielletty vaikka poistin kaikki pisteet.. aarg.

No,pääpointtina on se että en ollut kuurilla. Päätin alkaa syödä terveellisesti,nälkää näkemättä ja niin että laihdutus sujuisi nopeasti ja ennenkaikkea helposti.

Lähtötilanne oli se,että painoin reilut 80 kg,raskausajan kiloja ja vanhaa ylipainoa. Kunto oli heikko,ja olin sellainen sohvaperuna. Ja,painonvartijatkin oli kokeiltu toki..

Tässä esimerkki yhden päivän ruokavaliosta,se oli siis sama joka päivä kalorimäärältään (1500 kcal per pvä ),vaihtelin vain ruokia sitten kun kyllästyin.

Aamu

Hetki-puuro,vehnäleseitä,tilkka maitoa

kahvia makeutusaineella

Lounas

Puoli lautasellista salaattia (perus,ei kastiketta),

kourallinen raejuustoa,

neljäsosa kalaa tai soijatuotetta (en syö lihaa)

neljäsosa pastaa,perunaa tai riisiä (AINA tumma vaihoehto)

Välipala

Proteiinipatukka (ei pidä sekoittaa välipalapatukoihin

Päivällinen

Lounaan tapaan,lautasmalli aina sama

Iltavälipala

Jotain pientä,hedelmä,rahkaa (rasvatonta),jogurttia tms.

Ei aina tarpeellinen,riippuu päivän syödyistä kaloreita

Illalla

Sama puurosysteemi kuin aamulla,pari omega kapselia vielä hyvää rasvaa tuomaan.

Eli malli oli (ja on )aina sama,raaka-aineet vaan vaihtuu.

Kaikki tuotteet vähärasvaisina tai tummina vaihtoehtoina,jätin siis ruokavaliosta vaalean makaronin,vaalean leivän,pullat yms. mutta totaalikieltäytyjä ei tarvitse eikä voikaan olla.

1500 kcal on hyvä määrä naiselle laihduttaa,reilusta ylipainosta tippuu kiloja nopeastikin,ja noin viikon totuttelun jälkeen elimistö tottuu siihen.

Voisi sanoa että olen vain plagioinut koulussa vihattua ruokaympyrää,sen ja laskimen kanssa tuli hienoa työtä.

Joku kyseli vaikeista hetkista.. Kerran viikossa sallin itselleni herkuttelun,eli pussin karkkia, kotipitsan, sipsejä yms

Viihteellä join light siideriä.

Joskus repesi,mutta sen yli oli vain päästävä,sitäpaitsi yhden päivän holtittomuudella ei saa mitään loputonta tuhoa aikaan kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä,sitä nahkaa on jäänyt mutta vain mahaan,ja se on ihan raskauden takia (olin valtava). Rinnatkin ovat muisto entisestään mutta imetyksen jälkeen ne olivat tällaiset jo lihavanakin.

Nyt harrastan liikuntaa,lenkkeilen ja käyn kuntosalilla,se pitää paikat kiinteinä mutta ei minulla kyllä muualle jäänyt mitään löysää ennen liikunnan aloittamista.

Vierailija
4/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti nopeasti -10 kg ja nyt paino on jymähtänyt samoihin lukemiin vaikka oikein tsemppasin ja lisäsin liikuntaakin.

Syön samalla tavalla kuin sinä, paitsi vähemmän...

Onnea, tosi hyvä suoritus muuten!

Vierailija
5/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko laihtumisesi vielä vai oletko lisännyt tuohon 1500 kcal lisää kaloreita? Kauanko olet pitänyt tuon -25kg?

Vierailija
6/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitänyt reilun vuoden jo,välillä tulee pari kiloa lisää ja sitten tarkistan ruokavaliota,mutta nyt olen normaalipainoinen (indeksin mukaan alarajalla) ja tyytyväinen tähän. Enää en laske kaloreita,mutta kiitos tuon ruokaremontin syön joka päivän säännöllisesti ja tuolla lautasmallilla ei liho ,eli ihan tavallista ruokaa syödään ja puuroa joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi