jättilakosta tuli ärähdys, muttei sanallakaan lakon aiheuttajalle.
Ei matkailualan auta syyttää lakkoilijoita vaan kääntäisin syyttävän sormen Orpon suuntaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ad1343a-ed16-467f-a55d-fcccce5f0bb0
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mikä syy lakkoon on. Hallitus tekee hallitusohjelmaa, hallitus on muodostettu sen pohjalta miten tämä kansa on itse äänestänyt. Sitä saa mitä tilaa.
2023 vaalit olivat suuri huijaus, jonka tulos saatiin aikaan pelottelulla ja valehtelelulla. Käsittämättömintä tässä on miten kansa ei nähnyt tämän teatterin läpi.
Jag tyckte helt att wappusatanen var fyra år tidigare.
Vad? hur är detta relevant?
En osallistu vassarien masinoimaan lakkoon. Hyvän duunarin ei tarvitse työnsä puolesta pelätä, lakkoilijat lähtee ensimmäisenä. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
En osallistu vassarien masinoimaan lakkoon. Hyvän duunarin ei tarvitse työnsä puolesta pelätä, lakkoilijat lähtee ensimmäisenä. Ja hyvä niin.
Ei hyvä, v,i,t,u,n nuija, koska tuohan lisää työttömyyttä! Tätä menoa Urpo joutuu väärentämään tilastot saadakseen ne 100,000 uutta työllistään!
Akavalta hurja temppu. Kaksi tuntia lakossa. Kyllä Orpolla nyt housut tutisevat.
Käytännössä Akava ei olisi halunnut tehdä mitään mutta muut vaativat että pitää maanantaiksikin tulla jotain näyttävää pöhinää.
Ay-liike aiheuttaa yrityksille tappioita ja väittävät ettei lakko ole suunnattu yrityksiä vastaan. Paradoksaalista ja lyhytnäköistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ay-liike aiheuttaa yrityksille tappioita ja väittävät ettei lakko ole suunnattu yrityksiä vastaan. Paradoksaalista ja lyhytnäköistä toimintaa.
Mitäs p,a,s,k,afirmat valitsivat tämän koulukiusauslinjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mikä syy lakkoon on. Hallitus tekee hallitusohjelmaa, hallitus on muodostettu sen pohjalta miten tämä kansa on itse äänestänyt. Sitä saa mitä tilaa.
2023 vaalit olivat suuri huijaus, jonka tulos saatiin aikaan pelottelulla ja valehtelelulla. Käsittämättömintä tässä on miten kansa ei nähnyt tämän teatterin läpi.
Minä sain mitä äänestin, vaikka leikkaukset kohdistuu myös minuun. Suomi nousuun, se on minulle tärkeää.
Paljollako myit itsesi EKn agitaattoriksi.
9€ per päivä?
Vierailija kirjoitti:
EK, Orpo ja Purra kurjistaa kansan ja ajaa maan talouden suohon. Paradoksaalista ja lyhytnäköistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag tyckte helt att wappusatanen var fyra år tidigare.
Vad? hur är detta relevant?
Vastaileeko hurritrolli jo itselleen?
Täysin impotenttia lakkoilua kun hallitus ei päätöksiään tule pyörtämään.
Demokratia on kovin ikävää kun oma puoli ei olekaan vallassa, mutta mitään ette sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Demokratia on kovin ikävää kun oma puoli ei olekaan vallassa, mutta mitään ette sille voi.
Muistatko kun UPM:n duunarit oli 4kk lakossa kun yritys yritti sanella työehdot itse? Purra ja Orpohan voi yrittää samaa. Tuleva kahden päivän lakko on vasta esimakua josta on hyvä jatkaa jos neuvotteluhalua ei löydy. Jo parin viikon yleislakon jälkeen hallitus on nurin, tällä kertaa EK:n käskystä.
Vierailija kirjoitti:
Ay liikkeen oma putous show. Johtunee sdp:n vaalituloksesta. Ei siihen valtionjohtoa pidä sekoittaa, tekevät edellisen hallituksen jälkeen korjausliikkeitä.
Mitä sä oikein horiset?! Demarit teki selväksi, etteivät lähde Orpon hallitukseen jos siellä on perussuomalaiset ja hyvä niin. Ei antaneet demarit pirulle pikkusormea eikä sortuneet lehmänkauppoihin toisin kuin persut. Jotka ovat nyt kokoomuksen käsikassarana pelkkä apupuolue - ja maa kohta yleislakossa. Onnittelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun UPM:n duunarit oli 4kk lakossa kun yritys yritti sanella työehdot itse? Purra ja Orpohan voi yrittää samaa. Tuleva kahden päivän lakko on vasta esimakua josta on hyvä jatkaa jos neuvotteluhalua ei löydy. Jo parin viikon yleislakon jälkeen hallitus on nurin, tällä kertaa EK:n käskystä.
Muistatko monta UPM tehdasta lyötiin kiinni tuon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko monta UPM tehdasta lyötiin kiinni tuon jälkeen?
Toivottavasti lakkolaiset saavat tälläkin kertaa saman tuloksen Sen he ansaitsevat.Varsinkin nyt kun irtisanominen helpottuu.
Liitot ampuu itseään jalkaan, luulevat liittojyrät liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kieltämättä totta. Hallituspuolueet eivät olisi pelkillä työnantajapuolen äänillä päässeet hallituksen viereenkään, joten kylläpä heitä ovat monet sellaiset äänestäneet, jotka saavat nyt nauttia hallitusohjelman hedelmistä.
Paljollako myit itsesi EKn agitaattoriksi.