Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota BC-biisiä, et julmettu liuta nimiä säveltämässä ja sanottamassa, eikä ton kummempaa saatu aikaan.
Oliko se joku Ikean tilaama biisi "where 's the exit?".
Nyt oli taas vain kotimaisia biisejä. Mutta miksi nykyään on niin lyhyitä kausia? 6-8 jaksoa. Levyraati kesti kokonaiset 8 jaksoa. Aivan liian vähän! No, te jotka sanotte että miksi tämän kaltaisia ohjelmia pitää tehdä kun ne biisit löytää netistäkin. Se on totta mutta otitteko huomioon että biisejä julkaistaan satoja joka viikko eikä niitä kerätä yhtään mihinkään? Tässä ohjelmassa sentään kuulee muutamia uusia biisejä jotka on julkaistu tällä viikolla. On mahdotonta koostaa ohjelmaan sellaista biisilistaa jossa jokainen biisi olisi just sun tai mun suosikki. Ohjelman ideahan on se, että voit löytää jotain uutta sun soittolistalle kuunneltavaksi. Varmasti moni on löytänytkin. Ohjelmassa soitettujen biisien esittäjät ovat kertoneet saaneensa kymmeniä tai jopa satoja tuhansia uusia kuunteluita ja lukuisia positiivisia kommentteja esimerkiksi spotifyssa. Se on ohjelman idea.
Toivoisin että kakkoskaudella vielä rohkeammin soitettaisiin erilaisia biisejä. Nyt soitettiin toki räppiä, rokkia ja poppia mutta iskelmä esimerkiksi jätettiin vähemmälle. Siis se aito oikea tanssilava-iskelmä, ei se Suomipop-iskelmä.
En pitänyt yhdestäkään eilisestä biisistä eikä tämä Viitasen Piia ainakaan kolahtanut minuun. Jaksoin kuunnella sitä alle minuutin ja kelasin pisteiden antoon.
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt yhdestäkään eilisestä biisistä eikä tämä Viitasen Piia ainakaan kolahtanut minuun. Jaksoin kuunnella sitä alle minuutin ja kelasin pisteiden antoon.
Viitasen Piiaa oon radiosta kuullu jotain, ollu tosi hyviä. Nyt en minäkään saanu mitään selvää sanoista, aiemmin ei tätä ongelmaa ole ollut
Enemmän vaihtelevuutta vieraileviin raatilaisiin, typerää ja tylsää ottaa samaan jaksoon saman perheen edustajat.
Topi on mielestäni symppis. Rohkea. Näin hänet viime vuonna, sanoin: Moi Topi, teeveestä tuttu.
Topi: Kiitos.
Oli jotenki kivan olonen
Mä en jaksa Linaa enkä Askoa, myötähäpeä. Asko yrittää liikaa, Lina taas liikehtii ja on jotenki snobi, vähempiki 'tietäminen' riittäs...
Tykkään Väinöstä ja Mikosta, ovat jotenkin niin luontevia
Vierailija kirjoitti:
Niin kuollut idea, ennen levyraati oli mahdollisuus nähdä jonkun suosikin video, nyt on netit jne, ei niitä ennenkään arvioiden mukaan katsottu.
Eiköhän tässä nimenonaan ole ideana, että tulee kuunneltua biisejä muiltakin kuin niiltä omilta suosikeilta ja kenties löydää uusia omia suosikkeja.
Täällä tietenkin jengi ihmeissään, kun jokainen biisi ei olekaan Kaija Koota.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vaihtelevuutta vieraileviin raatilaisiin, typerää ja tylsää ottaa samaan jaksoon saman perheen edustajat.
Sointu ei päästä Topia minnekään yksikseen. Jos Topi kutsutaan, on kutsuttava myös Sointu. Näköjään.
Hyvää ohjelmassa:
Eivät näe videoita, musiikki ratkaisee
Eivät näe toistensa pisteitä
Arvosteluvuoro vaihtuu, kuka ekana milloinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota BC-biisiä, et julmettu liuta nimiä säveltämässä ja sanottamassa, eikä ton kummempaa saatu aikaan.
Missä kakkonen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa Linaa enkä Askoa, myötähäpeä. Asko yrittää liikaa, Lina taas liikehtii ja on jotenki snobi, vähempiki 'tietäminen' riittäs...
Väinöhän onkin yllättävän asiallinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sointu ei päästä Topia minnekään yksikseen. Jos Topi kutsutaan, on kutsuttava myös Sointu. Näköjään.
Minusta on ihan ymmärrettävää, että Topin seurana on sisko, saattaa kuitenkin tulla jotain yllättävää tilannetta. Topi on rohkea ja selkeästi nokkela, sanavalmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yllätyit?
Lina ja Väinö tosi fiksuja, heitä on kiva katsella ja kuunnella.
Viitasen Piian biisi tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kakkonen?
Tony Halmeella oli takapuolessa tatska 'Only exit'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ymmärrettävää, että Topin seurana on sisko, saattaa kuitenkin tulla jotain yllättävää tilannetta. Topi on rohkea ja selkeästi nokkela, sanavalmis.
No tämä on nauhoitettu lähetys, joten voitaisiin tehdä uusintaotto, jos Topin takia tapahtuisi jotain. Ja voisihan se Sointu olla kulisseissa taustatukena eikä raatilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Väinö. Väinö, missä on se Väinö?
-Levyraadissahan se Väinö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vanha ja ryppyinen tuo Eve, lähinnä näytti pelottavalta. Niin komea mies kun oli aikanaan.
Sehän on jo 6-kymppinen.
Ei 60-vuotias ole vanha. Minä olen jo kahdeksankymppinen, mutta en ole noin ryppyinen. Johtuisikohan elintavoista?
moi
Minäkään en saa selvää. Vaikka kuinka yritän niin en vaan pysty, sitten vaan annan olla.
Evestä tykkäsin silloin ennen vanhaan. Oli kyllä aika komea tyyppi. Onhan hänellä jo ikää ettei ihan nuorelta voi näyttää. Ääni pysynyt kunnossa, monenlaista vaihetta on ollut elämässään varmaan.