Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levyraati OFFICIAL

Vierailija
20.01.2024 |

Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (889)

Vierailija
701/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kausi loppuu. Saa kyllä loppua kokonaan tämä Levyraati. Ei ainakasn Pääskysaarta enää jatkoon. Maailman rumin pusero päällään, tukka roikkuu sotkuisena ja karisma puuttuu kokonaan. 

Vierailija
702/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronika verho oli jotenkin raskas. Ei olisi jaksanut häntä kuunnella.

Hänellä nyt vaan sattuu olemaan sellainen venyvä ja laahaava puhetyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en syttynyt Joalinin biisille. Mutta huomioin että 4/5 biisistä oli tällä kertaa kotimaisia ainakin pääosin. Sen saamelaisenkin luen kotimaiseksi vaikka Norjan puolella asuukin.  

Jaksot ovat noudattaneet samaa kaavaa. Kappaleista 4 on kotimaisia ja 1 ulkomaalainen. Poikkeuksena avausjakso, jonka kaikki biisit olivat kotimaisia.

Vierailija
704/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että kausi loppuu. Saa kyllä loppua kokonaan tämä Levyraati. Ei ainakasn Pääskysaarta enää jatkoon. Maailman rumin pusero päällään, tukka roikkuu sotkuisena ja karisma puuttuu kokonaan. 

Se on sinun mielipiteesi. Minua harmittaa, että ohjelma loppuu. Tämän kautta olen päässyt kuulemaan monia itselleni tuntemattomia artisteja ja tutuiltakin artisteilta uutta musiikkia. Varmasti muusikoillekin on ollut hyödyllistä saada musiikilleen huomiota ja musiikkivideoita ensiesitykseen. Nykyisin kun ei tv:ssä enää ole mitään muita tuoreen musiikin ohjelmia. Tykkään myös kuunnella, kun musiikista kiinnostuneet ihmiset arvioivat kappaleita.

Juontaja on minulle neutraali, ei hän vaikita katselukokemukseeni millään tavalla. Ohjelmassa pääosassa ovat biisit ja raatilaiset.

Vierailija
705/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se PMMP:tä matkinut yhtye oli ja miksi niin samanlainen tyyli? 

Pet Shop Boys -biisistä tuli heti mieleen PSB, mutta ajattelin, että tämä on varmaan jokin heistä vaikitteita ottanut ruotsalaisyhtye. Kunnes näin videon lopussa herrat ja tajusin, että olikin sitä itseään.

PMMP:tä muistuttava on Luukas Oja. Oon nähnyt livenä ja sen takia voin sanoa, että täysin live bändi on. Heillä on meininkiä!

Vierailija
706/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseet biisit joka jaksossa!! Todella syvältä koko ohjelma😡😡

Vierailija
707/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pet Shop Boys -biisistä tuli heti mieleen PSB, mutta ajattelin, että tämä on varmaan jokin heistä vaikitteita ottanut ruotsalaisyhtye. Kunnes näin videon lopussa herrat ja tajusin, että olikin sitä itseään.

PMMP:tä muistuttava on Luukas Oja. Oon nähnyt livenä ja sen takia voin sanoa, että täysin live bändi on. Heillä on meininkiä!

Eikö kokoonpanoa nolota, että lainaavat niin röyhkeästi PMMP:ltä? Eivätkö voisi keksiä jotain omaa? 

Vierailija
708/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokoonpanoa nolota, että lainaavat niin röyhkeästi PMMP:ltä? Eivätkö voisi keksiä jotain omaa? 

Ehkä vain toteuttavat itseään ja päästävät ilmoille sitä mitä ovat. Ei PMMP omista tuota genreä.

Vierailija
709/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Minua harmittaa, että ohjelma loppuu. Tämän kautta olen päässyt kuulemaan monia itselleni tuntemattomia artisteja ja tutuiltakin artisteilta uutta musiikkia. Varmasti muusikoillekin on ollut hyödyllistä saada musiikilleen huomiota ja musiikkivideoita ensiesitykseen. Nykyisin kun ei tv:ssä enää ole mitään muita tuoreen musiikin ohjelmia. Tykkään myös kuunnella, kun musiikista kiinnostuneet ihmiset arvioivat kappaleita.

Juontaja on minulle neutraali, ei hän vaikita katselukokemukseeni millään tavalla. Ohjelmassa pääosassa ovat biisit ja raatilaiset.

Juu tässähän juontajan rooli on aika pieni että sitä voi tehdä ilman isompaa teatteria. Ei tuohon mitään eloisampaa tarvittaisikaan. Jännitti että mitenhän Jenni pystyy olemaan maltillisempi kun tottunut näkemään huumoriohjelmissa, mutta yllättävänkin hyvin. Raati puhuu ja Jenni toimii lähinnä liimana välissä. Ei huono.

Vierailija
710/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kappale kuulosti japanilaisella popilta mutta suomeksi laulettuna.

Vierailija
711/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica ja Lina ovat upean näköisiä naisia.

Illan viimeisen, Pet Shop Boysin, biisin musavideo oli homistelulla pilattu. 

Vierailija
712/889 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on semmonen cover bändi.

Vierailija
713/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, Borgin Sointu veljineen vieraina vikassa jaksossa.🤔 Sit loppuu. Odotin kyllä mielenkiintosempia vieraita. Alkupuolen jaksoissa oli viihdyttävät vieraat mutta pressajakson jälkeen taso laski. Toivottavasti kuitenkin ohjelmaa tehdään lisää. Vakiraadin voisi vaihtaa mutta juontaja on just sopiva.

Vierailija
714/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahah, Borgin Sointu veljineen vieraina vikassa jaksossa.🤔 Sit loppuu. Odotin kyllä mielenkiintosempia vieraita. Alkupuolen jaksoissa oli viihdyttävät vieraat mutta pressajakson jälkeen taso laski. Toivottavasti kuitenkin ohjelmaa tehdään lisää. Vakiraadin voisi vaihtaa mutta juontaja on just sopiva.

Minusta vakioraatilaiset voisivat jatkaa, ja juontaja vaihtoon. En pidä Jenni Pääskysaaren epäsiististä olemuksesta. Sekä mielenkiintoisempia vieraita, jos ohjelmaa jatketaan.

Vierailija
715/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askon teatraalinen hytkyminen on huvittavaa, aikuinen mies.

Vierailija
716/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PMMP on sitten jotenkin uniikkia vai? Salli mun nauraa! Kaksi rääkyvää kottaraista.

Vierailija
717/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalinin upean kappaleen taustatekijöinä Roosberg (Chisu/Jori).

Ennustan kansainvälistä menestystä 👍

No heti ensi soitolla muutama miljoona kuulija. Oli kyllä ihana raikas kappale.

Ääni on liian heikko.

Vierailija
718/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvasta räpistä pidän. Musiikki on musiikkia kuitenkin ja räppi on jotakuinkin saman toistoa . Sanat ovat minulle melkein merkityksettömiä. Luen mielummin runoja . Esim naisen esittämä räppi  oli todella yhdentekevä , mielestäni.

Koska räppi  ei ole musiikkia vaan aggressiivista runonlausuntaa.

Vierailija
719/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalloseen ei edelleenkään mahdu että arvostellaa taidetta, oli biisi, elokuva, taulu. jokaisella on oma näkemys, miksi kuunnella toisen lässytyksiä.

Vierailija
720/889 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuollut idea, ennen levyraati oli mahdollisuus nähdä jonkun suosikin video, nyt on netit jne, ei niitä ennenkään arvioiden mukaan katsottu.