Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Mun kalloseen ei edelleenkään mahdu että arvostellaa taidetta, oli biisi, elokuva, taulu. jokaisella on oma näkemys, miksi kuunnella toisen lässytyksiä.
Minusta ne löytää kiinnostavia asioita niiden biisien rakenteista, sellaisia, joita itse harjaantumattomalla korvalla ei erota. Siksi minusta on hyvä, että raatilaiset ovat enimmäkseen musiikin ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Karseet biisit joka jaksossa!! Todella syvältä koko ohjelma😡😡
Itse en ole ajatetellut, että ohjelmassa pitäisi soittaa musiikkia, josta minä pidän. Jokainenhan saa omaa mielimusiikkiaan kuuluviin ihan milloin haluaa. Tässä ohjelmassa on mielestäni ideana tutustua ihan toisenlaiseenkin musiikkiin, mitä itse kuuntelee tai josta pitää. Sinä et taida pitää joutumisesta epämukavuusalueellesi. :)
Eikö Sointu Borg tosiaan löydä mistään kunnon duunia, roikkuu veljensä kanssa milloin missäkin kekkereissä. Onko eukko niin itseään täynnä, pätee nyt ainoastaan veljensä kautta. Tissit jo paljasti heti.
Todella vanha ja ryppyinen tuo Eve, lähinnä näytti pelottavalta. Niin komea mies kun oli aikanaan.
Mahtavasti alkoi levyraati. Tuo orava kappale kuulosti fantastiselta. Laitoin jo sen soittolistoilleni 🎸🐿
Tämä toinen eli Even biisi ei yhtään uppoo muhun.
Miks pitää laulaa niin, ettei sanoista saa selvää ( tää 3.biisi)?
Kumma juttu et tää on jo viimeinen jakso. Miten nää nykyohjelmat ideoineen ei jaksa kantaa kuin muutaman viikon. Takavuosikymmeninä sarjat alko tammikuun alussa ja loppu toukokuun lopulla. Nyt tää loppuu ja on vasta 9.3.!
Sointu vois jättää tuon kovisroolin kotiinsa
Minusta on kiva, että Sointu on usein veljensä kanssa. Luulen, että Topin kanssa on hyvä jonkun läheisen ollakin mukana.
Tatuoidut jäbät taas moshaa ja karjuu. Kaamee sekasotku tääki. Varma päänsärky.
Eihä tosta Topin monotonisesta monologista ota erkkikää selvää.
Tykkään Topi Borgista ja siskokin ihan jees.
Ihmettelen tuota BC-biisiä, et julmettu liuta nimiä säveltämässä ja sanottamassa, eikä ton kummempaa saatu aikaan.
Miksi pitää arvostella raatilaisia?
Arvostelkaa mielummin niitä biisejä ja tämähän on ohjelman idea, joten olkaa ohjelman mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Todella vanha ja ryppyinen tuo Eve, lähinnä näytti pelottavalta. Niin komea mies kun oli aikanaan.
Sehän on jo 6-kymppinen.
Näistä nuorten tyttösten artikukaatiosta ei valitettavasti saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole oman elämänsä intiaani? Matkustaa paljon ja aurinko on kyllä tehnyt tehtävänsä.
Samaa mieltä. Juontaja hyvä, vakiraati uusiksi.