Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Voit kysellä häneltäkin kun olet ensin aikasi kysellyt täällä :D
Ja sitähän sinä kyllä jaksat :D
Ja edelleenkin Sera on ainoa, jolta on saatu näytteet improvisaatiotaidoista. Ja Seraa on pidetty parhaana improvisaation saralla Muusikoiden.netissä.
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
M-netin ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Muusikoiden netissä selviää kyllä. Lähdit sieltä häntä koipien välissä karkuun, etkä uskalla edes mennä takaisin :D
Linkki? Jos Sera on todennut, että palataan asiaan vuoden päästä, niin se tarkoittaa sitä, että asiaan palataan vuoden päästä. Siihen mennessä suutaan soitteleva retard-basistikin on jo ehkä vähän oppinut soittamaan muutakin kuin suutaan. Sinä taas et ole oppinut sen vuodenkaan jälkeen edes peruskomppia, mutta suunsoitto vaan jatkuu ja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
M-netin ammattilainen
Minkä niminen "ammattilainen" kyseessä? Löytyykö "ammattilaisen" omaa soittoa jostain?
Vierailija kirjoitti:
M-netin ammattilainen
"Pysähdyin tuijjottamaan. Olen rumpalina säestänyt, Fredin, Dannyn, Koivuniemen. Jampan, Einin, Katri-helenan ja ne muut. Mixannut myös Liwe-rokkia. Tässä löytyi lahjakkuus. Nykii kun tarttee miettiä minne hakkais, mutta kiva melodiakorva ja rummut vireessä. Itse hakkaan piisit ihan paskaksi harjotellessa. Keikalla voi kans leikitellä. Studiossa pelataan siististi. Hyvä!"
Siinä ihan oikean ammattilaisen mielipide, eikä minkään M-netin "ammattilaisen" joka ei osaa muuta kuin suutaan soittaa.
"Minkä niminen "ammattilainen" kyseessä? Löytyykö "ammattilaisen" omaa soittoa jostain?"
Muusikoiden netissä selviää kyllä. Voi mennä sinne vaikka vuoden päästä jos niin paljon kiinnostaa tietää :D
M-netin ammattilainen
Siinä siis M-netin "ammattilaisen" parasta improvisaatiota.
Moi ap! Onko sun sähkörummut jo saapuneet? Ootko kovin treenannut?
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Eikö vaan löydy esiteltäväksi mitään hienoa improvisaatiota?
"Siinä siis M-netin "ammattilaisen" parasta improvisaatiota."
Linkki?
"Eikö vaan löydy esiteltäväksi mitään hienoa improvisaatiota?"
HAHAHAHAHAHAH :D
Vierailija kirjoitti:
M-netin ammattilainen
Moi! Laitatko linkin esille "ammattilaisen" kommenttiin? Myös "ammattilaisen" oma soitto kiinnostaisi? Löytyykö siihen linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
"Eikö vaan löydy esiteltäväksi mitään hienoa improvisaatiota?"
HAHAHAHAHAHAH :D
Eli ei löydy, ja Holmin improvisaatio on siis ainoa joka on esitelty Seran soittojen lisäksi.
Muista kysellä ja kitistä ja ulista mitä ihmeellisimmistä asioista ja pidä hauskaa :D Voi vaikka linkittää tänne Seran Matti ja Teppo pätkää tuhansia kertoja :D Minä lähden nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Muista kysellä ja kitistä ja ulista mitä ihmeellisimmistä asioista ja pidä hauskaa :D Voi vaikka linkittää tänne Seran Matti ja Teppo pätkää tuhansia kertoja :D Minä lähden nukkumaan
Mene tosiaan nukkumaan, että jaksat huomenna heti aamusta jatkaa jankutustasi Serasta ja Seran soitosta.
Voit unessa kuvitella olevasi maailman paras improvisaatiorumpali ja herätessäsi todeta, että et oikeasti olekaan. Seralla ei sitä ongelmaa ole. Sera menee nukkumaan yhtenä maailman parhaista improvisaatiorumpaleista ja herää yhtenä maailman parhaista improvisaatiorumpaleista.
Luuletko, että sinusta tulee elämässäsi jotain? Pitkälti jo yli puolet ajasta elämässä sinulla mennyt ja selkeästi täysin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka linkittää tänne Seran Matti ja Teppo pätkää tuhansia kertoja
Se on kyllä melkoinen soitto. "Epic" kuten tuleva ammattilainen totesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tosiaan nukkumaan, että jaksat huomenna heti aamusta jatkaa jankutustasi Serasta ja Seran soitosta.
Voit unessa kuvitella olevasi maailman paras improvisaatiorumpali ja herätessäsi todeta, että et oikeasti olekaan. Seralla ei sitä ongelmaa ole. Sera menee nukkumaan yhtenä maailman parhaista improvisaatiorumpaleista ja herää yhtenä maailman parhaista improvisaatiorumpaleista.
Luuletko, että sinusta tulee elämässäsi jotain? Pitkälti jo yli puolet ajasta elämässä sinulla mennyt ja selkeästi täysin hukkaan.
Oletko tämän Seran äiskä vai joku retard kaveri?!
Muusikoiden netissä selviää kyllä. Lähdit sieltä häntä koipien välissä karkuun, etkä uskalla edes mennä takaisin :D