Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
"Hienosti "tykittää" improa. Tosi nopea."
Mielestäni todella huono veto, joka on jo esitelty täällä miljoonat kerrat. Hyvä kun pidät. Kannattaa kuunnella sellaista soittoa mistä pitää jos sitä jostain sattuu löytymään :D Ainakin M-netissä on esitelty monia hyviä pätkiä hyvistä rumpaleista :D
Seuraavaksi alkaa taas rikkinäinen levy pauhaamaan ja kyselemään tyhmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella huono veto, joka on jo esitelty täällä miljoonat kerrat. Hyvä kun pidät. Kannattaa kuunnella sellaista soittoa mistä pitää jos sitä jostain sattuu löytymään :D Ainakin M-netissä on esitelty monia hyviä pätkiä hyvistä rumpaleista :D
Seuraavaksi alkaa taas rikkinäinen levy pauhaamaan ja kyselemään tyhmiä :D
Missä vaiheessa esittelet omasta mielestäsi parasta improvisaatiota jonkun kotimaamme ammattilaisen soittamana? Niitä on nähty kymmenen vuoden aikana vasta yksi, eikä se ollut kovinkaan kummoinen soitto. Haluatko, että laitan taas linkin Holmin improvisaatioon, joka oli ihan kilpailusoitto jolla ei voitettu yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella huono veto, joka on jo esitelty täällä miljoonat kerrat.
Enkä minkälaisia muita improvisaatiota on esitelty? Oletko itse esitelly montakin?
Vierailija kirjoitti:Ainakin M-netissä on esitelty monia hyviä pätkiä hyvistä rumpaleista :D
Laitatko vielä linkin Muusikoiden.netissä esiteltyyn improvisaatioon?
"Löytyykö jostain tämän "ammattilaisen" omaa improvisaatiota, että voidaan vertailla taitoja? Montako kertaa samaa asiaa pitää kysyä?"
Aivan sama minulle löytyy tai ei :D Se ei muuta tätä lauseen hienoutta ja totuutta mihinkään suuntaan.
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
M-netin ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
"Löytyykö jostain tämän "ammattilaisen" omaa improvisaatiota, että voidaan vertailla taitoja? Montako kertaa samaa asiaa pitää kysyä?"
Aivan sama minulle löytyy tai ei :D Se ei muuta tätä lauseen hienoutta ja totuutta mihinkään suuntaan.
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
M-netin ammattilainen
Eli Sera on siis edelleenkin ainoa, joka on kyennyt esittelemään improvisaatiota? Muusikoiden.netin ammattilaiset eivät ole esitelleet yhtäkään. Ei edes kuuluisa "M-netin ammattilainen".
Vierailija kirjoitti:
M-netin ammattilainen
Mihin pyrit Seraa haukkumalla? Mitä olet saavuttanut tähän mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama minulle löytyy tai ei
Sellaista ei tosiaan löydy. Sinulla on ollut kymmenen vuotta aikaa esitellä edes yksi, mutta et ole siihen kyennyt.
Sera on ainoa joka on kyennyt improvisaatiota esittelemään, ja Seraa pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla.
Vierailija kirjoitti:
M-netin ammattilainen
Kukas tällainen "ammattilainen" on?
M-netin ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
M-netin ammattilainen
Löytyyko tämän "M-netin ammattilaisen" omaa improvisaatiota jostain? Eli onko ihan oikeita soittotaitojakin pelkän suunsoiton lisäksi? Taitaa olla vaan kateellinen.
Kysymyksiä kysymyksiä :D Aivan kuten arvelin, eivätkä ne tähän lopu :D Levy on niin pahasti rikki :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä kysymyksiä :D Aivan kuten arvelin, eivätkä ne tähän lopu :D Levy on niin pahasti rikki :D
Edelleenkin on niin, että Sera on ainoa joka on esitellyt improvisaatiota. Ja se on saanut paljon kehuja Youtubessakin. Kuuluisan "M-netin ammattilaisen" improvisaatioita ei ole nähty vielä yhtäkään. Ilmeisesti ei "ammattilaisella" taidot riitä muuhun kuin suunsoittoon.
"Haluatko, että laitan taas linkin Holmin improvisaatioon, joka oli ihan kilpailusoitto jolla ei voitettu yhtään mitään?"
Hahahaha no en. :D
Laita linkki vaikka Seran Matti ja teppo kolisteluun. Olisi varmaan jo miljoonas kerta sitten täynnä kun olet sen esitelly :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mihin pyrit Seraa haukkumalla? Millä nimellä kirjoittelet siellä Muusikko.netissä? Onko pitkäkin soittokokemus takana, kun koet olevasi M-netin "ammattilainen"?
Vierailija kirjoitti:
"Haluatko, että laitan taas linkin Holmin improvisaatioon, joka oli ihan kilpailusoitto jolla ei voitettu yhtään mitään?"
Holmin soitto on siis se ainoa improvisaatio, jonka ammattilaiset ovat esitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki vaikka Seran Matti ja teppo kolisteluun.
Se on motorisesti tosi haastava, vaikka ethän sinä sitä soittotaidottomana ymmärrä.
Kerrotko mihin pyrit Seraa haukkumalla? Millä nimellä kirjoittelet siellä Muusikko.netissä? Onko pitkäkin soittokokemus takana, kun koet olevasi M-netin "ammattilainen"?
Kysele vielä vähän lisää kun pääsit vauhtiin :D
Minä muka koen olevani M-netin "ammattilainen"? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
Löytyykö jostain tämän "ammattilaisen" omaa improvisaatiota, että voidaan vertailla taitoja? Montako kertaa samaa asiaa pitää kysyä?