Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sera on typerä trolli joka ei uskalla ottaa vetoja vastaan".
Laitatko linkin esille?
Katkaisetko peniksesi ja aloitatko hormonien käytön?
Käytöksesi alkaa vaikuttaa lapsellisen narsistin käytökseltä.
Vierailija kirjoitti:Mihin pyrit trollaamalla? Mitä olet saavuttanut tällä pelleilyllä jota olet jatkanut jo vuosia?
Sinähän se tämän koko keskustelun olet aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sera on typerä trolli joka ei uskalla ottaa vetoja vastaan. Se on nähty M-netin lisäksi tälläkin palstalla, kun ei osaaminen ja uskallus riitä niin pitää keskittyä trollaukseen."
vauva.fi
Mitä mieltä olet M-netin "ammattilaisen" improvisaatiosta?
Mitä mieltä olet trollauksen lopettamisesta? Olisiko jo pikkuhiljaa aika aikuistua?
Mitä mieltä olet M-netin "ammattilaisen" improvisaatiosta?
Vierailija kirjoitti:
Viikko-pari
Laitatko sielusi pantiksi suurille sanoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin näyttelet ettei sinulle ole linkattu ammattirumpalien improvisaatiota
Linkki improvisaatioon?
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut rumpuja 35-vuotta enkä pysty soittamaan yhtään Sera69:n improvisaatioista. En usko, että moni kykenee ymmärtämään improvisaatioiden teknisen taituruuden tasoa ja taiteellisen vision ainutkertaisuutta.
Soittotaidottomien on turha yrittää ymmärtää sellaisia asioita, jotka ovat ammattilaisillekin suuri mysteeri.
"Linkki improvisaatioon?"
Miksi edes haluat nähdä muiden rumpaleiden soittoa?
Vierailija kirjoitti:
"Linkki improvisaatioon?"
Miksi edes haluat nähdä muiden rumpaleiden soittoa?
No koko homman tarkoitus on trollaus. Ensin pyydän linkkejä, sitten jankkaan 20 kommentin verran samoja fraaseja joita olen käyttänyt jo 10 vuotta, sitten valehtelen ettei esitetty video ole improvisaatiota tai haukun sen huonoksi, sitten kiemurtelen taas hetken ja trollailen satunnaisesti, lopuksi laitan jonkun randomkappaleen jonka päälle olen soittanut aivan samoin kuin jokaisen muunkin kappaleen päälle. Sitten jatkan taas trollausta ja puhun itsestäni kolmannessa persoonassa.
T: Sera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin näyttelet ettei sinulle ole linkattu ammattirumpalien improvisaatiota
Linkki improvisaatioon?
Laittaisitko linkin johonkin mielestäsi hyvään improvisaatioon linkin kerjäyksen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sera on typerä trolli joka ei uskalla ottaa vetoja vastaan".
Laitatko linkin esille?
Katkaisetko peniksesi ja aloitatko hormonien käytön?
Käytöksesi alkaa vaikuttaa lapsellisen narsistin käytökseltä.
Käytöksesi on vaikuttanut lapsellisen narsistin käytökseltä jo 10 vuotta.
"Sera on typerä trolli joka ei uskalla ottaa vetoja vastaan. Se on nähty M-netin lisäksi tälläkin palstalla, kun ei osaaminen ja uskallus riitä niin pitää keskittyä trollaukseen."
vauva.fi
"No koko homman tarkoitus on trollaus. Ensin pyydän linkkejä, sitten jankkaan 20 kommentin verran samoja fraaseja joita olen käyttänyt jo 10 vuotta, sitten valehtelen ettei esitetty video ole improvisaatiota tai haukun sen huonoksi, sitten kiemurtelen taas hetken ja trollailen satunnaisesti, lopuksi laitan jonkun randomkappaleen jonka päälle olen soittanut aivan samoin kuin jokaisen muunkin kappaleen päälle. Sitten jatkan taas trollausta ja puhun itsestäni kolmannessa persoonassa."
Siltä se tosiaan vaikuttaa :D
"mutta kykenisi mielestään soittamaan sellaisen rytmin parin tunnin harjoittelulla jota ei yksikään toinen Seran lisäksi kykene maailmassa soittamaan"
Uskallatko lyödä vetoa asiasta ja ehdottaa sitä myös itse? Ai niin, et. Häntä koipien välissä luikit karkuun M-netissä, vaikka siellä olisi ollut muutkin kiinnostuneet kyseisestä vedosta. Kyllä se kaikista suurin suunsoittaja olet vain sinä :D
Ensin Sera käy rehentelemässä olemattomilla taidoillaan M-netissä ja kun hommat alkavat käydä liian haastavaksi, niin hän kertoo että, "öö, mulla jäi levy päälle aivan kuten mulla on tapana. Palataan vuoden päästä asiaan..tai sitten ei" :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ensin Sera käy rehentelemässä olemattomilla taidoillaan M-netissä ja kun hommat alkavat käydä liian haastavaksi, niin hän kertoo että, "öö, mulla jäi levy päälle aivan kuten mulla on tapana. Palataan vuoden päästä asiaan..tai sitten ei" :D :D
Näyttää Sera olevan improvisaatiossa maailman parhaita.
Jos kykenet esittelemään jonkun suomalaisen ammattilaisen improvisaatiota, niin esittele.
Sera on parhaita, jos ei paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kykenet esittelemään jonkun suomalaisen ammattilaisen improvisaatiota, niin esittele.
Parhaita on.
Joops!
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita on.
Joops!
Hienosti tykittää "improa".
T: kukka riipinen
Kylläpä se ottaa koville kun Serasta tuli maailman parhaita improvisaatiossa samassa ajassa jossa sinusta ei tullut mitään.