Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Kyllä siinä muutama viikko menee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sera?
Improvisaatiovirtuoosi ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.
https://www.drummerworld.com/forums/index.php?threads/some-improvisatio…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sera?
Improvisaatiovirtuoosi ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.
"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sera?
"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all!"
I wrote this myself! I'm insane!
T: Sera
Vierailija kirjoitti:
Valittaessa AV-palstan sekopäisintä henkilöä annan ääneni tälle itsensä kanssa keskustelevalle ja omia väitteitään vuoroin komppaavalle ja vuoroin kiistävälle umpihullulle.
Serahullu ja narsistihullu on ainakin sama henkilö.
Mutta uskon, että tuolla jankkaajalla on myös monta muuta pakkomiellen kohdetta.
Eli vaikka täällä palstalla näkyy paljon jankkausta monesta eri aiheesta, joidenkin niiden takaa voi paljastua yksi ja sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittaessa AV-palstan sekopäisintä henkilöä annan ääneni tälle itsensä kanssa keskustelevalle ja omia väitteitään vuoroin komppaavalle ja vuoroin kiistävälle umpihullulle.
Mutta uskon, että tuolla jankkaajalla on myös monta muuta pakkomiellen kohdetta.Eli vaikka täällä palstalla näkyy paljon jankkausta monesta eri aiheesta, joidenkin niiden takaa voi paljastua yksi ja sama henkilö.
Taisi mennä totuus ihon alle improvisaatiojankkaajalle :D
Vierailija kirjoitti:I wrote this myself! I'm insane!
Eipä ole ensimmäinen kerta 20 vuoden aikana kun yrität esiintyä Serana. Ihan jokainen asia pitää kuitenkin paikkansa mitä asiasta maailman suurimmalla rumpuforumilla kirjoitettiin. Yli 3000 ammattilaista on viestin jo lukenut, eikä yhdelläkään ole ollut mitään valittamista asiasta, koska kaikki pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta uskon, että tuolla jankkaajalla on myös monta muuta pakkomiellen kohdetta.Eli vaikka täällä palstalla näkyy paljon jankkausta monesta eri aiheesta, joidenkin niiden takaa voi paljastua yksi ja sama henkilö.
Sinä olet vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet se vainoharhainen. Kuvittelet että joku on vainonnut sinua 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:Kuvittelet että joku on vainonnut sinua 20 vuotta.
Niinhän asia on. Sinäkään et kykene lopettamaan sera-jankutustasi koska olet hyvin häiriintynyt. Ihan samoja juttuja olet kirjoitellut vuodesta toiseen Seraa usein aamusta iltaan haukkuen, ja siinä samassa ajassa Serasta tuli maailman parhaita. Sinusta ei tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet se vainoharhainen.
Mä en tiedä keneksi minua luulet, mutta toivon, että haet apua harhoihisi.
Surullista jos olet jankannut täällä jo 20 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko ymmärtäväsi jotain soittamisesta?
Keneksi sinua luulen? Olet Sera, improvisaatiojankkaaja joka jankkaa itsestään ja viljelee samoja fraaseja koska on kykenemätön improvisaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Keneksi sinua luulen? Olet Sera, improvisaatiojankkaaja joka jankkaa itsestään ja viljelee samoja fraaseja koska on kykenemätön improvisaatioon.
Laitatko esille omasta mielestäsi parasta improvisaatiota? Vaikka jonkun kotimaamme ammattilaisen soittamana. Tähän mennessä et ole kyennyt esittelemään yhtäkään improvisaatiota joka olisi mielestäsi hyvää. Sera on esitellyt niitä sen verran, että häntä pidetään Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta sä varmaan kuvittelet.
Ei minua kiinnosta vähääkään osaatko sinä tai kukaan mukaan soittaa. Mutta kiinnostaa tietää onko kukaan yrittänyt hoitaa noita sinun harhojasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko esille omasta mielestäsi parasta improvisaatiota? Vaikka jonkun kotimaamme ammattilaisen soittamana. Tähän mennessä et ole kyennyt esittelemään yhtäkään improvisaatiota joka olisi mielestäsi hyvää. Sera on esitellyt niitä sen verran, että häntä pidetään Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla.
En laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta vähääkään osaatko sinä tai kukaan mukaan soittaa. Mutta kiinnostaa tietää onko kukaan yrittänyt hoitaa noita sinun harhojasi?!
Seraa siis pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla, ja sinä et ymmärrä mitään koko asiasta. Ehkä sinunkin sitten kannattaa uskoa ammattilaista asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seraa siis pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla, ja sinä et ymmärrä mitään koko asiasta. Ehkä sinunkin sitten kannattaa uskoa ammattilaista asian suhteen.
https://www.imdb.com/name/nm0386944/mediaviewer/rm3589356289/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita.
Ja se johtuu vain siitä, että et kykene löytämään yhtäkään improvisaatiosoittoa jota voisit esitellä. No, älä sure. Ei siihen ammattilaisetkaan kyenneet, joten miten sinä siis kykenisit kun et ymmärrä mitään koko asiasta.
https://www.imdb.com/name/nm0386944/