Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."
Etkä usko.
Niin koulutettu ammattilainen totesi Muusikoiden.netissä Seran improvisaatioista. Haluatko mennä sieltä kysymään asiaa? Vai eikö rohkeus riitä?
Saatko sinä oikeasti jotain henkistä tyydytystä tästä trollijankkauksesta?
Roskaa, ei mitään nähtävää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä usko.
Niin koulutettu ammattilainen totesi Muusikoiden.netissä Seran improvisaatioista. Haluatko mennä sieltä kysymään asiaa? Vai eikö rohkeus riitä?
Ammattilainen siis totesi, että Sera on paras improvisaation saralla. Ei se ole minun vikani. Voit koska tahansa mennä kysymään asiaa Muusikoiden.netistä, mutta en usko että rohkeutesi siihen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä usko.
Ammattilainen siis totesi, että Sera on paras improvisaation saralla. Ei se ole minun vikani. Voit koska tahansa mennä kysymään asiaa Muusikoiden.netistä, mutta en usko että rohkeutesi siihen riittää.
Lopetatko tämän jankutuksen? Muusikoiden netin mukaan Sera on pahin pakkomielteinen samojen lauseiden jankkaaja eikä kykene improvisoimaan lainkaan tällä saralla. Ensimmäinen mt-ongelmainen lajiaan. Melko kova saavutus.
Tuskin siihen kovin kauaa voi mennä
Valittaessa AV-palstan sekopäisintä henkilöä annan ääneni tälle itsensä kanssa keskustelevalle ja omia väitteitään vuoroin komppaavalle ja vuoroin kiistävälle umpihullulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sera sentään soittanut Slashin kanssa. Kuinkas moni palstalaisista on vetässyt jammit Slashin seurassa?
Ei todellakaan ole. Puhut puppua.
Mistäs sinä sen tiedät? Luuletko olevasi Slash vai?
Vierailija kirjoitti:Muusikoiden netin mukaan Sera on pahin pakkomielteinen samojen lauseiden jankkaaja eikä kykene improvisoimaan lainkaan tällä saralla.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sera sentään soittanut Slashin kanssa. Kuinkas moni palstalaisista on vetässyt jammit Slashin seurassa?
Kyllä. Minä itse asiassa olen Slash. Osaan suomea, ja se taisi tulla sinulle yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Muusikoiden netin mukaan Sera on pahin pakkomielteinen samojen lauseiden jankkaaja eikä kykene improvisoimaan lainkaan tällä saralla.
Linkki?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5434411/kuinka-pitkaan-kestaisi-aloitte…
Vierailija kirjoitti:
Valittaessa AV-palstan sekopäisintä henkilöä annan ääneni tälle itsensä kanssa keskustelevalle ja omia väitteitään vuoroin komppaavalle ja vuoroin kiistävälle umpihullulle.
Eipä ole ensimmäinen kerta kun yrität syyttää Seraa omista kirjoituksistasi. Olet oikeasti hyvin häiriintynyt.
Linkki Muusikoiden.nettiin jossa asia todetaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
1. Kieltäminen
Vastoinkäymisen lähestyessä narsistin ensimmäinen keino on väittää, että kaikki on hyvin. Hän yrittää johtaa harhaan ja uskotella, ettei häntä koskevissa syytöksissä ole mitään mitään perää.
Jos narsistille esittää todisteita, hän yrittää mitätöidä ne tai väittää, että ne ovat virheellisiä, valheellisiä tai epämääräisten salaliittoteorioiden tuotosta. Oikeastaan mitä tahansa muuta, mutta eivät missään tapauksessa totta.
2. Hyökkäys on paras puolustus
Narsisti suhtautuu aggressiivisesti ja kostonhimoisesti niihin, jotka esittävät todisteita häntä vastaan. Mitä parempia todisteita, sitä voimakkaammin narsisti hyökkää. Lisäksi hän saa muutkin hyökkäämään niitä vastaan, jotka todisteita esittävät. Kostolta eivät ole turvassa edes narsistin omat perheenjäsenet.
Narsisti voi kostaa mustamaalaamalla, nöyryyttämällä, vainoamalla ja kiusaamalla niitä, jotka tuovat esiin hänen rikoksiaan tai muutoin epäeettisiä toimiaan.
3. Syyllisten osoittelu
Narsisti ei ikinä itse ole vastuussa vaikeuksistaan, vaan etsii aina jonkun muun, jota syyttää mieluiten jonkun puolustuskyvyttömän. Jos syntipukkia ei oikeasti ole, narsisti kyllä keksii sellaisen. Hänellä on aina liuta ihmisiä, joita syyttää, jotta hän voi kokeilla, mikä keksityistä väitteistä menee läpi.
Kun narsisti hakee syyllisiä, kukaan ei ole turvassa, vaan väitetty syypää voi olla kuka tahansa puolisosta kaukaisiin tuttuihin ja jopa jo edesmenneisiin. Tarvittaessa narsisti hylkää kaikkein uskollisimmatkin ihmiset räpäyttämättä silmääkään.
Narsistin mielessä ihmiset nimittäin jakautuvat vihollisiin sekä hyviin eli niihin, jotka ovat vankkumattomasti hänen puolellaan ja hyödyllisiä. Tämä jako voi kuitenkin muuttua hetkessä, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisten tapahtumien kanssa, vaan ainoastaan sen, mikä sattuu milloinkin palvelemaan narsistin itsekkäitä tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä itse asiassa olen Slash. Osaan suomea, ja se taisi tulla sinulle yllätyksenä?
Sekopäitä olette molemmat. Minä olen Slash.
4. Oman erinomaisuuden korostaminen ja muiden polkeminen
Vaikka todellisuus olisi millainen, narsisti puhuu itsestään ylistävästi. Hän ei kykene itsetutkiskeluun, saati katumukseen. Päinvastoin, silloinkin kun narsisti toteuttaa kostoaan, hän samalla toitottaa omaa erinomaisuuttaan ja (kuviteltuja) saavutuksiaan. Hän voi esittää ansaitsevansa ennemminkin ihailua kuin moitteita.
Samalla lisääntyy muiden vähättely. Narsisti pyrkii säilyttämään oman arvonsa arvostelemalla ja pilkkaamalla kaikkia muita mahdollisimman ilkeästi.
Näissä tilanteissa näkyy narsistin hillitön raivo. Hän voi sanoa todella järkyttäviä asioita, mutta odottaa silti, että ne otetaan vastaan mukisematta.
Koska narsisti ei tunne syyllisyyttä, hän on huolissaan vain maineestaan. Mikä tahansa julkinen nöyryytys saakin narsistin raivostumaan entistä pahemmin, mikä tarkoittaa, että myös muiden kaltoinkohtelu ja muut vääryydet lisääntyvät.
5. Valehtelu
Vastoinkäymisen hetkellä narsisti alkaa valehdella tavallistakin useammin ja röyhkeämmin. Epätoivoisena hän myös pakottaa muita valehtelemaan puolestaan, ja vaarantaa siten heidänkin maineensa tai enemmän.
6. Ei koskaan yksin häviämässä
Kun narsisti tajuaa pelinsä olevan pian pelattu, muiden kärsimyksestä voi tulla hänelle kaikkein tärkeintä. Jos tappiota ei pysty välttämään, narsisti aikoo ainakin laittaa mahdollisimman monen muun kärsimään siinä sivussa. Kosto on nimittäin narsistin tapa nostaa itseään. Se, miten narsisti sen tekee, riippuu hänen sairaasta mielikuvituksestaan, käytettävissä olevista keinoista ja tilanteen vakavuudesta.
Narsisti ei hätkähdä, vaikka muut kärsisivät hänen takiaan. Hän nukkuu yönsä rauhassa sillä välin, kun muut ovat stressaantuneita ja traumatisoituneita, ja joutuvat pelkäämään, mitä seuraavaksi mahtaa olla luvassa.
7. Uhrin viitta harteille
Kun narsisti joutuu kohtaamaan tappion, esimerkiksi tulee pidätyksi, saa syytteen tai potkut, hän tekee tiettäväksi, missä kaikessa on itse kokenut vääryyttä. Ne asiat hän on todennäköisesti painanut mieleensä varta vasten tätä hetkeä varten.
Narsisti tekeytyy uhriksi ja väittää joutuneensa säälimättömän vainon kohteeksi täysin syyttä. Jos tilanteeseen liittyy asianajaja, narsisti odottaa tietysti myös tämän toistavan nöyrästi väitteitään.
Narsistin mielessä ihmiset nimittäin jakautuvat vihollisiin sekä hyviin eli niihin, jotka ovat vankkumattomasti hänen puolellaan ja hyödyllisiä. Tämä jako voi kuitenkin muuttua hetkessä, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisten tapahtumien kanssa, vaan ainoastaan sen, mikä sattuu milloinkin palvelemaan narsistin itsekkäitä tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei siis ole tarkoitustakaan yrittää keskustella kuten aikuiset ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekopäitä olette molemmat. Minä olen Slash.
Ok, jäin kiinni ja myönnän virheeni. Olen Saul Hudson oikeasti.