Työttömille järjestettiin rekrytointitilaisuus mutta ketään ei tullut
Sijoittamalla seitsemänkymppiä pääsymaksuun olisivat päässeet tilaisuuteen ja mahdollisesti työllistyneet samana päivänä. Mutta ilmeisesti tämän maan työttömiä ei kiinnosta työllistyä.
Kommentit (39)
Jaa että vähät rahat huuhaa-tilaisuuteen.
Pääsymaksu ? Mihin olisi päässyt töihin ja millä palkalla ? Mistä ap tietää asian ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sinne oli pääsymaksu?
Tapahtui varmaan porvoossa
Siinä saa työtön miettiä, menenkö rekrytilaisuuteen vai ostanko viikoksi ruokaa.
Jos kerran rekrytilaisuus niiden kuuluisi olla maksuttomia. Yrittivät vain pummia rahaa sisäänpääsy maksulla.
Näissä merkeissä kuluu apn työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Tilan vuokraaminen tapahtuman järjestämiseksi maksaa. Lisäksi monet tilojen vuoraajat vaativat pääsymaksua josta ottavat itselleen osan. Tämän vuoksi ei ole tullut käytyä enää vuoteen rekrymessuilla etsimässä työntekijöitä. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi odottaa että joku vain hakee työpaikka säshköpostitse.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa työtön miettiä, menenkö rekrytilaisuuteen vai ostanko viikoksi ruokaa.
70 euroa on kahden viikon ruoat.
Arvostan tällaista huumoria. Kiitos nauruista.
Menisitkö itse tilaisuuteen, jossa pääsymaksu olisi 15% kuukausiansioistasi ja taloustilanteesi olisi valmiiksi huono?
Eipä ole työttömällä varaa laittaa kahden viikon ruokabudjettia tällaiseen, kun mol-fi -sivusto ja monet muut ovat täynnä mahdollisuuksia hakea töitä aivan ilmaiseksi.
Kusetuksen maku tässä.
Tällainen työttömien vihaamis aloitus. Muista karma... Ei tarvitse vaivautua vastaamaan, tiedän jo mitä aikoisit vastata.
Mahdollisesti työllistyneet johonkin huuhaa työhön josta palkkaa tuskin olisi saanut. Tai sitten eivät ja olisivat menettäneet 70 e.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö itse tilaisuuteen, jossa pääsymaksu olisi 15% kuukausiansioistasi ja taloustilanteesi olisi valmiiksi huono?
Menisitkö itse työnantajalle töihin, joka vainoaa sua 24/7 ja tietää kaikki sun asiat jopa paremmin kuin sinä itse?
Mitä ihmettä, eivätkö ihmiset ole valmiita maksamaan 70 euroa siitä, että saisivat mahdollisesti jonkun lähes orjatyö-luokan sopimuksen johonkin paskahommaan?
On ne työttömät kyllä röyhkeitä ja kiittämättömiä.
Kyllä puhelinmyyntifirmat oikeasti järjestävät tällaisia tilaisuuksia. Jokainen saa työn jos osaa suomea puhua 😆
Tämä on vähän sama, kun 4H-järjestö palkkaa nuoria kesätöihin saamillaan tukirahoilla. Sitten hakijoille ilmoitetaan, että valitettavasti et päässyt, mutta maksamalla jäsenmaksun 40 euroa edesautat työnhakuasi seuraavalla kerralla.
Työpaikkasavustaja kääntää taas puheen alaikäisiin. Luulee, että sillä tavalla saa henkilön töihin valtiolle kun ensin hommaa potkut toisaalta.