Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:Hän tekee independence harjoituksen perustuen kahteen erilaiseen paradiddleen.
Serakin soittelee tuplabassoilla paradiddlejä ja rudimentteja, ja myös aksentoi käsillä harjoittelussa jokaiseen mahdolliseen kohtaan bassojen iskuja. Käsillä soittaa myös kuudestoistaosiakin ja trioleita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitkö nyt harjoituksen tarkoituksen? Minä en sitä osaa sinulle enää helpommin purkaa.
Olet kyllä niin taitava, että varmaan sinäkin ymmärrät Seran olevan parhaita improvisaatiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hän tekee independence harjoituksen perustuen kahteen erilaiseen paradiddleen.
Serakin soittelee tuplabassoilla paradiddlejä ja rudimentteja, ja myös aksentoi käsillä harjoittelussa jokaiseen mahdolliseen kohtaan bassojen iskuja. Käsillä soittaa myös kuudestoistaosiakin ja trioleita.
Serahan kykenee soittamaan myös yhdellä raajalla paradiddlejä ja rudimentteja. Yleensähän siinä käytetään kahta raajaa. Tosi taitava on.
Kyllä ne taitavat tyypit ovat ihan muita kuin minä ja se on minulle ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne taitavat tyypit ovat ihan muita kuin minä.
Helppo uskoa. Sinähän soitat vain suutasi. Seraa taas on pidetty parhaana improvisaation saralla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka esimerkiksi on mielestäsi taitava rumpali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIen jo kertonut että pidän Chris Daven soitosta. Kuka sinun mielestäsi on taitava rumpali vai onko mielestäsi edes muita kuin Sera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIen jo kertonut että pidän Chris Daven soitosta. Kuka sinun mielestäsi on taitava rumpali vai onko mielestäsi edes muita kuin Sera?
Voitko esitellä videon Chris Daven soitosta?
Olen jo vastannut tuohon. Videon esittäminen ei varmaankaan hyödytä mitään eikä ketään.
Voitko sinä vastata kysymykseen myös?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vastannut tuohon. Videon esittäminen ei varmaankaan hyödytä mitään eikä ketään.
Voitko sinä vastata kysymykseen myös?
Mihin kysymykseen?
Kuka sinun mielestäsi on taitava rumpali vai onko mielestäsi edes muita kuin Sera?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinun mielestäsi on taitava rumpali vai onko mielestäsi edes muita kuin Sera?
Mikä tekee mielestäsi rumpalista taitavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa kysymykseen?
Miksi haluat tietää, kuka on minun mielestäni taitava rumpali?
Kysyit sitä minulta ja nyt kysyn sitä sinulta. Se on osa normaalia keskustelua.
Vastauksesi kiinnostaa, koska et koskaan puhu muista rumpaleista kuin Serasta. Eli onko mielestäsi Sera ainut taitava rumpali maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi kiinnostaa, koska et koskaan puhu muista rumpaleista kuin Serasta. Eli onko mielestäsi Sera ainut taitava rumpali maailmassa?
Improvisaatiossa Sera on maailman parhaita ja motorisesti ensimmäinen lajiaan maailmassa.
Vierailija kirjoitti:Mitä luulet Gavinin tekevän tuossa harjoitusvideossa? Jos ja kun et asiaa ymmärrä niin vaikeaa se on silloin. Rautalangasta väännettynä, video on jo esitetty, mutta et vaan ymmärrä sitä vieläkään.
Onko Gavin paras maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sera, joku neverheard?
Joku friikki. YouTube haku sera69fi ja kuulet jonkun kolistelevan rumpuja. Omasta mielestään maapallon paras rumpali, ehkä koko galaksin.
Onko nyt siis kyseessä se sama tapaus jota olet vainonnut ja mustamaalannut jo yli 20 vuotta?
Kyllä on. Kaveri ei kykene lopettamaan Seran vainoamista ja mustamaalaamista koska on mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi soittotaitoinen, kun kerrot mitä jollain harjoitusvideolla tapahtuu? Jos harjoitusta ei olisi selkeästi kuvattu, et olisi sitä edes ymmärtänyt.
Ymmärsitkö nyt harjoituksen tarkoituksen? Minä en sitä osaa sinulle enää helpommin purkaa.