Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
1001/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis pidä muista rumpaleista? Turha kai sinulle on mitään videota silloin edes esittää. Tai ylipäätään keskustella rumpaleista tai rytmeistä.

Vierailija
1002/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis pidä muista rumpaleista? Turha kai sinulle on mitään videota silloin edes esittää.

Yritä nyt esitellä mielestäsi parasta taustanauhan päälle soitettua improvisaatiota jos jotain olet jostain löytänyt. Tähän mennessä Sera on ainoa, jonka improvisaatiota on esitelty. Ja siinähän Sera on maailman parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat viestiä täynnä ketjussa, onnea!

Vierailija
1004/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuletko olevasi soittotaitoinen, kun kerrot mitä jollain harjoitusvideolla tapahtuu?"

Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään? Mitä merkitystä asialla edes on? Sinähän sitä ruinasit, että pitää kertoa kun et asiaa ymmärtänyt millään muotoa. Jos et halunnut minun kertovan niin et olisi ruikuttanut.

Vierailija
1005/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis pidä muista rumpaleista? Turha kai sinulle on mitään videota silloin edes esittää.

Yritä nyt esitellä mielestäsi parasta taustanauhan päälle soitettua improvisaatiota jos jotain olet jostain löytänyt. Tähän mennessä Sera on ainoa, jonka improvisaatiota on esitelty. Ja siinähän Sera on maailman parhaita.

Miksi ihmeessä esittelisin sinulle yhtään mitään? Minua ei kiinnosta pätkääkään sinun taustanauhasi. Lopeta jankkaamisesi ja mene katsomaan vaikka niitä Seran videoita.

Vierailija
1006/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luuletko olevasi soittotaitoinen, kun kerrot mitä jollain harjoitusvideolla tapahtuu?"

Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään? Mitä merkitystä asialla edes on? Sinähän sitä ruinasit, että pitää kertoa kun et asiaa ymmärtänyt millään muotoa. Jos et halunnut minun kertovan niin et olisi ruikuttanut.

Mitä tekniikoita ja rudimentteja pitää hallita, jotta on mielestäsi soittotaitoinen?

Vierailija
1007/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään?

Oletko soittotaitoinen? Osaat siis kertoa mitä jollain harjoitusvideolla tehdään kun se selvästi kerrotaan. Jos ei olisi kerrottu, et olisi kyennyt kertomaan mitä harjoitusvideolla tehtiin.

Vierailija
1008/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Miksi ihmeessä esittelisin sinulle yhtään mitään? Minua ei kiinnosta pätkääkään sinun taustanauhasi. Lopeta jankkaamisesi ja mene katsomaan vaikka niitä Seran videoita.

Ja Sera on siis maailman parhaita improvisaatiossa. Aika hieno saavutus.

Vierailija
1009/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Mitä luulet Gavinin tekevän tuossa harjoitusvideossa? Jos ja kun et asiaa ymmärrä niin vaikeaa se on silloin. Rautalangasta väännettynä, video on jo esitetty, mutta et vaan ymmärrä sitä vieläkään.

Onko Gavin paras maailmassa?

En tiedä eikä kiinnosta. Asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
1010/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Miksi ihmeessä esittelisin sinulle yhtään mitään?

Et sinä siihen kykenisikään. Ammattilaiset eivät kyenneet siihen Muusikoiden.netissä, enkä usko, että sinä kykenisit kun siihen ei ammattilaisetkaan kyenneet.

Vierailija
1011/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Mitä luulet Gavinin tekevän tuossa harjoitusvideossa? Jos ja kun et asiaa ymmärrä niin vaikeaa se on silloin. Rautalangasta väännettynä, video on jo esitetty, mutta et vaan ymmärrä sitä vieläkään.

Onko Gavin paras maailmassa?

En tiedä eikä kiinnosta. Asialla ei ole mitään merkitystä.

Gavin ei ole paras maailmassa, mutta Sera on parhaita improvisaatiossa. Tosi hienoa.

Vierailija
1012/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko soittotaitoinen? Osaat siis kertoa mitä jollain harjoitusvideolla tehdään kun se selvästi kerrotaan. Jos ei olisi kerrottu, et olisi kyennyt kertomaan mitä harjoitusvideolla tehtiin.

Yynä nyynä. Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään?

Sinä se et käsittänyt videota vaikka se siinä kerrottiin ja esitettiin. Piti vielä alkaa ruikuttamaan minulta asiaa. Oikeastaan en usko, että olet vieläkään käsittänyt mitä videossa tapahtuu.

Vierailija
1013/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekniikoita ja rudimentteja pitää hallita, jotta on mielestäsi soittotaitoinen?

Lopeta jankkaamisesi kun et osaa keskustella.

Vierailija
1014/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yynä nyynä. Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään?

Sinä se et käsittänyt videota vaikka se siinä kerrottiin ja esitettiin. Piti vielä alkaa ruikuttamaan minulta asiaa.

Haluatko vielä analysoida jonkun sellaisenkin harjoitusvideon, jossa sinulle ei kerrota mitä siinä tehdään? Riittääkö taidot?

Vierailija
1015/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas uskon, että sinä et kykene juuri mihinkään.

Vierailija
1016/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Yynä nyynä. Miten minun soittotaitoni liittyy yhtään mihinkään?

Oletko soittotaitoinen vai soitatko vain suutasi asiassa josta et mitään ymmärrä?

Vierailija
1017/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan haluanko? Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
1018/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon, että sinä et kykene juuri mihinkään.

Kykenetkö esittelemään varustustasi?

Vierailija
1019/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oletko väitätkö?

Vierailija
1020/2340 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ai että ihan haluanko? Oletko jotenkin vajaa?

Riittäisikö taitosi analysoida joku harjoitussoitto, jos sinulle ei kerrottaisi mitä siinä tehdään? Et olisi Gavininkaan harjoitusta ymmärtänyt, jos siinä ei olisi kerrottu mitä videolla tehdään. Sen varmaan itsekin ymmärrät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi