Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
541/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

"Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymistä."

Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

Sulla ei näytä olevan mitään aikomustakaan keskustella kuten aikuiset ihmiset, joten päätit sitten vain häiriköidä, trollata ja pilata keskustelut kaikilta muilta.

Vierailija
542/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todisteita on varmaan turha pyytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä kun Sera menisi muusikoiden nettiin ja kertoisi soittavansa paradiddleja yhdellä jalalla. Kyllä voisi tyypeillä leuat loksahtaa.

Vierailija
544/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todisteita on varmaan turha pyytää?

Aivan loistavaa!

Vierailija
545/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaiskohan Sera soittaa myös paradiddlejä pelkällä vasemmalla kädellä?

Vierailija
546/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan Sera soittaa myös paradiddlejä pelkällä vasemmalla kädellä?

Näyttää osaavan senkin asian.

Vierailija
547/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kuulostaa vähän huijaukselta. Onko PELKKÄÄ vasemmankäden paradiddlea saatavilla?

Vierailija
548/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kuulostaa vähän huijaukselta. Onko PELKKÄÄ vasemmankäden paradiddlea saatavilla?

0:06 Left hand

3:35 Right hand

Vierailija
549/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei. En puhu nyt siitä ollenkaan. Siellä soitossa tapahtuu jotain muutakin joka vesittää koko idean. Vielä olisi yksi kysymys jonka pitäisi olla erittäin helppo "asiantuntijalle".

Vierailija
550/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko jos kysyn vai haluatko lopettaa leikkisi tähän?

Vierailija
551/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Sera kyllä melkoinen improvisaation "tykittäjä".

Vierailija
552/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et halua että kysyn etkä varsinkaan vastata. Ehkä se on parempi niin. Mukavaa päivää sinulle Sera!

Vierailija
553/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On virtuoosi.

Vierailija
554/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et halua että kysyn etkä varsinkaan vastata. Ehkä se on parempi niin. Mukavaa päivää sinulle Sera!

Ketään ei kiinnosta sun jatkuvat kysymykset, joten voit tosiaan lopettaa sera-jankutuksen, mutta tuskin kykenet siihen.

Vierailija
555/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se leikki loppuu kun kognitiivinen dissonanssi on vääjäämätön. Muuten olisit voinut helposti vastata kysymykseeni jos muka tiedät "asiantuntijana" niin paljon aiheesta. Mutta ei huolta en kysy ja kukaan täällä olevista muista ei todennäköisesti ymmärrä mitä ajan takaa.

Vierailija
556/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se leikki loppuu kun kognitiivinen dissonanssi on vääjäämätön. Muuten olisit voinut helposti vastata kysymykseeni jos muka tiedät "asiantuntijana" niin paljon aiheesta. Mutta ei huolta en kysy ja kukaan täällä olevista muista ei todennäköisesti ymmärrä mitä ajan takaa.

Kerrotko vielä mitä soittotekniikoita itse tarkoitit soittotekniikoilla? 

Vierailija
557/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se leikki loppuu kun kognitiivinen dissonanssi on vääjäämätön.

Tarkoitatko, että et enää leiki soittotaitoista kun et kerran osaa soittaa mitään soitinta?

Vierailija
558/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Improvisaatiossa on maailman parhaita, jos ei paras.

Vierailija
559/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin, että se kognitiivinen dissonanssi iskee sinulla tai varmaan iski jo. Taitaa pelottaa minun helppo kysymykseni niin paljon. Minun soittotaidolla tai soittotaidottomuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
560/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla niin, että se kognitiivinen dissonanssi iskee sinulla tai varmaan iski jo. Taitaa pelottaa minun helppo kysymykseni niin paljon. Minun soittotaidolla tai soittotaidottomuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Miksi jatkat jankutustasi jos et kerran kysymystäsi aio koskaan esittää? Etkö vaan ilmeisen mielisairaana kykene lopettamaan käytöstäsi?