Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiselle tasolle, joka on niin hukassa kuin sinä olet, on aika mahdotonta päästä kenelläkään. Minun soittelut tai soittelematta jättämiset ei tätä asiaa muuta yhtään miksikään.
Hienosti soittaa Sera improvisaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko rumpuja soittaa myös kullilla? Rollit ja paradiddlet kyllä ainakin haastavia soittaa kullilla, vaikka olisi jäykkänä?
Kylläpä olet taas tosi lapsellinen, mutta sellaisia kaikki narsistit ovat.
Virveliä voi periaatteessa varmaan päristää pieremällä? En ole kyllä vielä kokeillut.
Tyypille joka ei edes tiedä mitä paradiddlen soittamiseen vähintäänkin tarvitaan. Kyllä kyllä. Muistahan kertoa sinne minun soittotaidoista tai soittotaidottomuudesta tai mitä ikinä keksitkään. Se on ainakin hyvä pakokeino jos tulee liian vaikeita aiheita.
Minä en tiedä rumpujensoitosta oikeastaan yhtään mitään, mutta olen siinä maailman parhaita. Ja pitää muistaa et se yks tyyppi ei osannu soittaa ku sillä ei ollu soittotaitoa tai oikeestaan kukaan muu ei osaa soittaa niinkuin minä tai ainakaan niinku minä haluan, koska olen parhaita maailmassa ja youtubessa on kehuttu, mutta ne jotka ei oo kehunu nii ne on maailman huonoimpia. Ai niin ja se yks tyyppi ei osannu soittaa ku sillä ei..
Terveisin maailman parhaita rumpaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko rumpuja soittaa myös kullilla? Rollit ja paradiddlet kyllä ainakin haastavia soittaa kullilla, vaikka olisi jäykkänä?
Virveliä voi periaatteessa varmaan päristää pieremällä? En ole kyllä vielä kokeillut.
Kyllä voi tosiaankin ja se on oikeastaan aika tyypillinen osa soittamista nykyään jos raajat loppuvat kesken. Tämä on nyt kovassa suosiossa rumpalipiireissä ja he kutsuvat tätä "tunteella ja tuoksulla soittamiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi tosiaankin ja se on oikeastaan aika tyypillinen osa soittamista nykyään jos raajat loppuvat kesken. Tämä on nyt kovassa suosiossa rumpalipiireissä ja he kutsuvat tätä "tunteella ja tuoksulla soittamiseksi"
Vähän eri asia, mutta tässä soitetaan sähkörumpuja pieruäänillä. Meinaa kyllä tuostakin herkistyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä rumpujensoitosta oikeastaan yhtään mitään, mutta olen siinä maailman parhaita. Ja pitää muistaa et se yks tyyppi ei osannu soittaa ku sillä ei ollu soittotaitoa tai oikeestaan kukaan muu ei osaa soittaa niinkuin minä tai ainakaan niinku minä haluan, koska olen parhaita maailmassa ja youtubessa on kehuttu, mutta ne jotka ei oo kehunu nii ne on maailman huonoimpia. Ai niin ja se yks tyyppi ei osannu soittaa ku sillä ei..
Vieläkö lapsellinen lässytyksesi jatkuu pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan olet Seralle katkera ja kateellinen. Sera treenasi vuosia tullakseen parhaaksi, sinä olet käyttänyt saman ajan pelkkään sekoiluun netissä. Eikä näytä loppua tulevan, koska mielisairaana et kykene lopettamaan sairasta käytöstäsi.
Vuosia on treenattu eikä edes kaikkein alkeellisimmat asiat ole millään muotoa hanskassa. Voi voi. Sääli olisi ehkä osuvampi kuvaus asiaan kuin mikään katkeruus tai kateellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia on treenattu eikä edes kaikkein alkeellisimmat asiat ole millään muotoa hanskassa. Voi voi. Sääli olisi ehkä osuvampi kuvaus asiaan kuin mikään katkeruus tai kateellisuus.
Videoiden perusteella on hyvin asiat hallussa. Seraa on myös pidetty parhaana improvisaation saralla Muusikoiden.netissä. On myös motorisesti ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Kova saavutus.
Aivan varmasti ja paradiddlestä puhutaan milloin tekniikkana ja milloin minäkin eikä edes ymmärretä mikä on sen funktio. Jokos osaat vastata siihen kysymykseen vai vieläkö leikkisi jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ja paradiddlestä puhutaan milloin tekniikkana ja milloin minäkin eikä edes ymmärretä mikä on sen funktio. Jokos osaat vastata siihen kysymykseen vai vieläkö leikkisi jatkuu?
On siis OV-tekniikka ja LR-tekniikka ja EIOA-tekniikka ja tavutekniikka. Kaikilla voidaan soittaa samat asiat, paradiddlet ja rudimentit, soolot ja kompit. Sinä et osaa niistä tekniikoista yhtäkään, etkä tule koskaan oppimaankaan. Soita sinä vaan suutasi, vaikka siinäkin olet pelkkä keskinkertaisuus.
Eli et osaa. Kyllä voi joku olla pahasti pihalla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden perusteella Seralla on hyvin asiat hallussa. Seraa on myös pidetty parhaana improvisaation saralla Muusikoiden.netissä. On myös motorisesti ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Kova saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis OV-tekniikka ja LR-tekniikka ja EIOA-tekniikka ja tavutekniikka. Kaikilla voidaan soittaa samat asiat, paradiddlet ja rudimentit, soolot ja kompit. Sinä et osaa niistä tekniikoista yhtäkään, etkä tule koskaan oppimaankaan. Soita sinä vaan suutasi, vaikka siinäkin olet pelkkä keskinkertaisuus.
yynityyny
Vierailija kirjoitti:
Kun narsistin tyhmyys yhdistyy hulluuteen, jälki on aika kamalaa. Sinäkin olet jo yli 20 vuotta vainonnut ja mustamaalannut Seraa, etkä osaa lopettaa. Etkä ole saavuttanut mitään. Serasta tuli maailman parhaita siinä ajassa.
Ei pitäisi noin "rautaisella ammattilaisella" olla mitään vaikeutta vastata kysymykseen, mutta tuntuu olevan erittäin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun narsistin tyhmyys yhdistyy hulluuteen, jälki on aika kamalaa. Sinäkin olet jo yli 20 vuotta vainonnut ja mustamaalannut Seraa, etkä osaa lopettaa. Etkä ole saavuttanut mitään. Serasta tuli maailman parhaita siinä ajassa.
yynityyny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yynityyny
Minä en tiedä rumpujensoitosta oikeastaan yhtään mitään, mutta olen siinä maailman parhaita. '
Sitten vaan näytöt taidoista esille.
Muusikoiden.netissä Seraa pidettiin parhaana improvisaation saralla.