Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
521/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Improvisointi tarkoittaa esityksen luomista esittämishetkellä. Sitä käytetään erityisesti musiikin alalla, mutta se on yhtä lailla tärkeä myös monissa muissa yhteyksissä, kuten näyttelemisessä tai viihdyttämisessä. Näyttämötaiteen genreistä improvisaatiolla oli keskeinen rooli esimerkiksi 15001700-luvuilla commedia dellartessa ja nykyisin muun muassa nykytanssissa ja improvisaatioteatterissa.

Laitatko esille vielä mielestäsi parasta improvisaatiota?

Vierailija
522/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaroiden tai kapuloiden määrät eivät tee rumpalista hyvää. Ja missä on taustanauha? Minkä kappaleen päälle hän tuossa mielestäsi improvisoi? Tylsää kolistelua ja motorisesti jopa huonompaa kuin vasta aloittelijan soitto ja aina pitää liidata oikealla koska ei muuta osata.

Et tajunnut vitsiä siinä videossa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille tyypillistä kysellä itse asioita ja jättää vastaamatta esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija
524/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteille tyypillistä kysellä itse asioita ja jättää vastaamatta esitettyihin kysymyksiin.

Autistiteille taasen on tyypillistä olla tajuamatta vitsejä, jollainen oli siinä lyhyessä videossa.

Vierailija
525/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko video oli vitsi. Vai vielä autistiteille. Opettelisit edes Suomea.

Vierailija
526/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Voitko kertoa omin sanoin, mitä improvisaatio rummutuksessa on ja mikä tekee mielestäsi improvisaatiosta hyvää?

Kerrotko vielä mitä soittotekniikoita itse tarkoitit soittotekniikoilla? 

Vierailija
527/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
528/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä videossa on englanninkielinen sanaleikki ja ironiaa sen suhteen, että soittaako miehet sen takia rumpuja, että ne saisi kauniiden naisten pikkupöksyt kostumaan. Normaalit miehet tajuaa sen vitsin.

Vierailija
529/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: mikä tekee mielestäsi improvisaatiosta hyvää?

Improvisaatiosta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. Kannattaa kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pitää, jos sellaista jostain löytää. 

Vierailija
530/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä videossa on englanninkielinen sanaleikki ja ironiaa sen suhteen, että soittaako miehet sen takia rumpuja, että ne saisi kauniiden naisten pikkupöksyt kostumaan. Normaalit miehet tajuaa sen vitsin.

Laitatko vitsin esille kun itse en osaa englantia kovinkaan hyvin?

Vierailija
531/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Ei täällä monet osaa edes Suomea kunnolla.

Vierailija
532/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Improvisaatiosta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. Kannattaa kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pitää, jos sellaista jostain löytää. 

Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja Youtubessa.

Vierailija
533/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata unohtaa, että Youtube on saanut paljon kehuja Seran improvisaatiosta.

Vierailija
534/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ei kannata unohtaa, että Youtube on saanut paljon kehuja Seran improvisaatiosta.

Ihan turhaan siinä kiukuttelet kuin pikkulapsi. Sinulla on ollut sama aika käytössäsi. Sera käytti aikansa harjoitteluun ja hänestä tuli maailman parhaita improvisaatiossa, ja sinä käytit aikasi pelkkään nettisekoiluun, etkä oppinut edes peruskomppia. 

Vierailija
535/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata unohtaa, että Youtube on saanut paljon kehuja Seran improvisaatiosta.

Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

Vierailija
536/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

"Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymistä."

Vierailija
537/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lähtee yhdellä jalalla paradiddlet? :)

Vierailija
538/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

"Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymistä."

Ehkäpä, mutta improvisaatiosta tai Youtubesta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. 

Vierailija
539/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lähtee yhdellä jalalla paradiddlet? :)

Sera kykenee siihenkin.

Vierailija
540/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteita on varmaan turha pyytää?