Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tv -ohjelma, jota seuraat, mutta vähän nolottaa kertoa

Vierailija
20.01.2024 |

Itselläni Putous.

M51

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso niitä. Takavuosien saldo: kauniit ja rohkeat, rysän päällä, bb, pari salkkaria ja emmerdalea, vuoristosairaala pari kertaa. Voisin sanoa muutaman oudon kanavan tai ohjelman youtuben puolelta, mutta en viitsi koska kanavan tekijä on oikea ihminen - ainakin oletettavasti.

Vierailija
22/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai Bling! Oon ollut kipeänä ja jäin tuohon koukkuun, kun ei oo jaksanut muuta, kuin kts. telkkaria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nolota yhtään kertoa että seuraan jatkuvasti :

- Yken klo 20.30 uutisia

-  Ylen A- Studioa

-  Ylen maakunta uutisia niin telkussa kuin radiossa

- Ylen lauantai-illan dekkari sarjoja

Puolisoni on yhtä mieltä kanssani, yhdessä näitä seurataan ja

katsellaan. Lapsills on omat telkkarit huoneissaan, vaan harvoin niitä

kattelevat. He kattelevat pääasiassa kaikki ohjelmat netistä, omilla tietokoneillaan.

Toisin kuin, kuin moni voisi ajatella tai uskoa, meidän perheessä   tiettyjä perinteitä.

Kuten että: Jouluaattona koko meidän perhe, lapset ja kerrata olevat 

isovanhemmat, katsomme kaikki yhdessä, olohuoneemme suuresta

televisiosta: Turun Joulurauhan julistuksen klo 12.

Edelleen Euroviisujen loppukilpailun, meillä koko perhe kattelee 

yhdessä olohuoneessa. Teen tuoksi illaksi pizzaa ja muuta naposteltavaa ja lapsille Coca-colaa.

Tuona iltana saunomme myöhään, ja sen jälkeen asetutaan TV:n ääreen.

Mies siemailee hiljskseen lempi oluttaan, lapset ksrkjeka, minä 

kuohuviiniäni 10 %.

Vierailija
24/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 days fiancé ja sen sivutuotteet (käsikirjoitettua sosiaalip0rnoa, friikkejä ja outoja hyypiöitä).

La Promesa (aloitin kielikorvan kehittämiseksi, mutta jostain syystä jäin nalkkiin; heikko käsikirjoitus, ylinäyteltyä soopaa).

Kummankaan seuraamista en tunnusta!!

Vierailija
25/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempparit, vaikka huonontuu kausi kaudelta.

Vierailija
26/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit

Vierailija
27/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi nolottaa? 

Mä katson esim tempparit, tohtori paiseet, friin murhaajaohjelmat sun muita kökköjuttuja ja ihan voin avoimesti kertoa katsovani. Tosin puolisolle en "mainosta" koska se ei tajuu. 

Vierailija
28/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen maajussi ja norjalainen nikkarimies :D. Miehiä, jotka tekevät mitä haluavat. 

Vierailija
29/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengenvaarallisesti lihava

Mitä noloa tuon seuraamisessa on? En tosin seuraa, mutta kaikki laihdutusohjelmat kiinnostavat minua. 

Vierailija
30/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin miehen kanssa Below Deck Mediterranean Sky Showtimeltä. Kaikki kaudet parissa päivässä. Ei siinä tarvinnut paljon aivoja käyttää, oikein mainio kaiken stressin tasaamiseen. 

Tuli muistaakseni myös ihan tavistelkusta joskus nimellä Säpinää kannen alla, tämä Med on vielä pahempaa seurusteluhömppää🤣

Vierailija
31/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialainen Ensitreffit alttarilla. Olen jo karsonut monta kautta. Muovisia mallityttöjä ja nössöjä poikia, jotka eivät uskalla naista koskea. Varsinaisia hiekkap....luja molemmissa sukupuolissa. Sitoutumispelkoisia ja elämää pelkääviä. 

Vierailija
32/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Paratiisihotellit, olen katsonut Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Suomen kausia viimeisen 5-6 vuoden ajalta. Osan kausista olen katsonut kahteen kertaan kun en muistanut voittajaa kun olen nähnyt niin monia kausia. Tällä hetkellä suorastaan tyhjiö kun kaikki on katsottu, uusia kausia odotellen.

Vierailija
33/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex On The Beach UK, Ex On The Beach Sweden, Ex On The Beach Australia sekä Love Island ohjelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi

- Kirkkoherra 69

Vierailija
34/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himohamstraajat ja saiturien säästövinkit. Suurin osa huvia, mutta säälittäviä tapauksia on todella useita. 

Vierailija
35/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä katson melkein pelkästään urheilua ja Greyn anatomiaa, ne ei nolota yhtään. Mutta aiemmin olen katsonut mm. Paratiisihotelli Ruotsi ja Norja, Love island Suomi ja UK. Niistä en paljon työpaikalla huudellut 😁

Vierailija
36/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan siivousintoa, kun katson hirveitä Himohamstraajat-ohjelmia. Jollakin oli kahdella tontilla ja asunnoissa vissiin 40 tonnia roinaa, ml. ruostuneet autot tms. 

Vierailija
37/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crown. Maailman etuoikeitetumpien ihmiset ulinaa kuinka rankka elämä heillä on. Oon ihan koukussa mutten kehtaa kattoo kenenkään seurassa. Hävettää kun mies näkee sen siellä jatka katselua osastolla netflixissä.

Vierailija
38/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit huurussa uusintojen, uusintojen, uusintoja. Osaan jaksot ulkoa, mutta silti niitä katson.

Vierailija
39/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan, En katso lainkaan suomalaisia kohellus "viihde" ohjelmia, joissa esiintyjillä on paljon hauskempaa keskenään, kun meillä yksin katsovilla peräkammareissamme.

P.S. Suomennettuna tuo tarkoittaa, että en katso kotimaisia viihdeohjelmia.

Vierailija
40/43 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempparit, vaikka huonontuu kausi kaudelta.

Samoin. Meillä töissä parikymppiset seuraa Temppareita ja minä, keski-ikäinen täti olen kuin en olisi koskaan siitä kuullutkaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä