Miten jättää exän minusta vieraanuttaneet lapseni perinnöttömäksi?
En halua antaa senttiäkään mua aiheetta vihaaville lapsille jotka exä vuosien saatossa aivopesi minua vastaan.
Kommentit (51)
Et millään. Lapsilla on aina oikeus lakiosaan.
Vierailija kirjoitti:
Testamentti.
Lakiosan voivat vaatia.
Ota töistä loparit sopivasti ennen eläkeikää, niin rahat häviää kuin itsestään. Kun ei ole enää lapsia, niin vietä vaikka 10 vuotta taikuissa ;)
Ai näinkö "isänrakkauttasi" ilmaiset, kostamalla lapsillesi, jotka ovat vieraannuttamisen uhreja myös tarinassasi?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä vanhempi.
Eikä ole. Ymmärrän täysin, ei kai sitä omaisuutta halua antaa pahoille ihmisille vaikka olisi kuinka verisukua. Hieman kunnioitusta.
Kannattaa tuhlata kaikki mahdollinen jo eläessä ihan itse! Tsemppiä sinulle.
Ihan aiheesta ovat siis vieraantuneet.
Taas, siis TAAS sama aloitus. Suht usein sulle ap käy näin, ihan kerran kuussa jopa. Montako ex-perhettä sulla ap oikein on, joiden lapset on eksä aivopessyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä vanhempi.
Eikä ole. Ymmärrän täysin, ei kai sitä omaisuutta halua antaa pahoille ihmisille vaikka olisi kuinka verisukua. Hieman kunnioitusta.
Omat lapset pahoja? Kuitenkin ap syyttää exää nykytilanteesta, mutta osoittaa koston exän sijaan lapsille.
Tuhlaat kaiken elinaikanasi. Lahjoitat jo eläessäsi niille, joille haluat. Ei ole muuta tapaa. Jos jotain jää, lapsilla on oikeus lakiosaansa.
Ei lapset ole syyllisiä tilanteeseen. Voit itse alkaa rakentaa suhdettasi heihin, kun he ovat vanhempia. Jos olet ollut läheinen ja hyvä isä heille, se käy helposti. Silloin exän vaikutus jää pois.
Näköjään on äiti syystä eristänyt. Olet kamala ihminen.
Enpä pysty keksimään keinoa, jolla mun entinen puoliso olisi kyenny pilaamaan mun ja lasten välit. Ootkohan itse laiminlyönyt välit lapsiin ja syyttelet muita.
Vierailija kirjoitti:
Ai näinkö "isänrakkauttasi" ilmaiset, kostamalla lapsillesi, jotka ovat vieraannuttamisen uhreja myös tarinassasi?
Entä jos he ovat itse myötävaikuttaneet siihen. Erosin ja jo aikustuvat lapset kuuntelivat ex.n valheita, ex osti mm. yhdelle maatilan ja muutenkin taloudellisesti houkutteli puolelleen. Ei ollut mistään kolmannsta osapuolesta erossa kyse. Päätin ettei minua työllä tapeta. Ex käytti röyhkeästi hyväkseen mm. koko avioliiton ajan minua mm. teetämällä 365 pv vuodessa töitä pitkää päivää ja pisti rahat taskuunsa
Voi melkein 10 v ennen kuin sain jotain erossa, oli yhteiset tulot ja yhteistä omaisuuutta
Aivan varmasti minimoin perinnön . Käytän itse leveästi ja lahjoitan mm. kissataloille ja testamenttaan hyväntekeväisyyteen. Näin peritttävää jää vähän.Toivottavasti pystyn ennakoimaan kuolemaani . Nyt muuten terve, mutta nivelet meni töissä . 66 v nainen
- eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä vanhempi.
Jos aloittajan valheet olisivat totta, lapsethan olisivat täysin syyttömiä tilanteeseen, sillä heidät olisi aikuinen manipuloinut. Hyvä isä myös toivoisi hyvää lapsilleen, vaikka välit olisivat etäiset. Aloittaja on siis tyypillinen valehteleva ja surkea isä.
Yksi yllättävä keino on.
Lahjoitat tai siis testamenttaat kaiken omaisuutesi esimerkiksi jollekkin järjestölle, esim. Kirkon ulkomaanapu tai joku pelastakaa lapset ry.
Ne ovat tunnetusti aika hanakoita tappelemaan eri oikeus asteissa näistä testamentti lahjoituksistaan. Joten jos omaiset tahtovat saada mitään kuolinpesästä, niin oikeuteen saavat mennä tappelemaan niistä jäljelle jäävistä pennosista.
Hyvä pikku jäynä.. LoL.
Vahva peukku sille, että tuhlaat rahat itseesi. Arvioi joku vuosimäärä jonka kuvittelet eläväsi vielä, laske varmuuden vuoksi vaikka 90 vuotiaaksi. Jaa rahat siihen asti ja nauti elämästä.
Testamentti.