Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän pukeutuminen ja ruoat

Vierailija
20.01.2024 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä naista. Vaikuttaa mukavalta ja tuntuu olevan järki päässä. On rauhallinen. 

Mutta hän pukeutuu kotonaan maastokuvioisiin trikoisiin, huppariin ja villasukkiin. Ruoaksi tekee aina jotain kanaa kasviksilla tai kalaa kasviksilla. Liikkuu paljon. Jotenkin liian aktiivinen nainen. En ole kehdannut sanoa hänen kotivaatteista, että ovat jotenkin nolot mun mielestä. 

Naisella ikää 45 vuotta, lapsia ei ole. Mulla on ikää 48 vuotta, 2 aikuista lasta. En vaan pidä tämän naisen kotivaatteista yhtään. Miten tähän kannattaisi suhtautua?? 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pukeutuminen naisella oikein, ei ruokakaan. Miestä pitää miellyttää. Hepenet, korkkarit, rinta näytillä ja sääret miel verkkosukissa. Eikä saa olla yli normin paino. Meikki ja kampaus oltava kunnossa sekä kynnet lakatut, pitkät, hyvin hoidetut. Ruoka oltava vaihtelevaa, miel pihvejä, lohta, riistaa. Juomaksi viinejä, paitsi joskus olutta. Niitä on oltava paljon. Aina iloinen, virkeä, antelias on naisen oltava. Muuten jää yksin. 

Vierailija
42/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä ole vähän jäykänoloinen, kotona puku päällä ja kravatti kireellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle uutta jokapäiväisten makkaraperunoiden sijaan.

Vierailija
44/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tavanomainen syy lopettaa tapailu, eli joku asia toisessa häiritsee. Tältäkin palstalta löytyy keskustelu ns. mitättömistä syistä, joista ihmiset on lopettaneet tapailun, sellainen voi olla tapa käyttää vaatteita joista ei pidä. Jos et pidä naisen tyylistä, vaikkapa kotona, suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Lopeta siis tapailu hyvän sään aikana eli heti.

Vierailija
45/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tavanomainen syy lopettaa tapailu, eli joku asia toisessa häiritsee. Tältäkin palstalta löytyy keskustelu ns. mitättömistä syistä, joista ihmiset on lopettaneet tapailun, sellainen voi olla tapa käyttää vaatteita joista ei pidä. Jos et pidä naisen tyylistä, vaikkapa kotona, suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Lopeta siis tapailu hyvän sään aikana eli heti.

naisena jatkan tähän vielä: naiset miettivät asioita kuten miehen maiskutus, tietyn sanan toistelu, naismainen peppu, väärä kävelytyyli, puhetapa, vääränmalliset housut. Ruokailutavat, suuhygienia. Jne jne.

Joten on täysin ok ja normaalia, että myös miehillä on vastaavia. Ei ole syytä uhriutua tai syytellä miehiä jos toisen tyyli ei kolahda. Suhde vaatii toimiakseen, että tällaiset mieltymykset osuu kohdalleen. 

Vierailija
46/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pukeutuminen vaikuttaa parisuhteeseen joku voi olla niin tottunut reikäsiin kotivaatteisiin ettei huomaa että ne ei todellakaan sovi romanttiseen parisuhteeseen. 

olen itse seurustellessa, ehkä liikaakin pukeutunut ja meikannut. sitten on ollut aina vieras olo ,koti iltoinakin. yksinollessa pukeudun pyjamaan.

itse tykkään jos mies panostaa eli on aina siisti ja hyväntuoksuinen. puhtaat fiksut vaatteet päällä. 

Vierailija
47/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi olla mä. Mutta, jos mun mies ajattelisi noin, eikä sanoisi siitä minulle, sais hän hiihtää hitsiin pikimmiten. Kaikella rakkaudella.

Vierailija
48/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi naiset, mutta näin naisena itsekin "kauhistun" mielikuvasta. Jos hyväkroppainen keski-ikäinen nainen pukeutuu maastokuosiin, niin mielikuva itselläni on myös tatuoinneista ja kuivasta tukasta. Jos näin on, niin ymmärrän ongelman. Maastokuviosta tulee myös mieleen nuoruuden tavoittelu, vaikka se tekee päin vastoin. 

Anteeksi. Tämä on vain 40.v bi-naisen mielipide. 

Vierailija
49/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi naiset, mutta näin naisena itsekin "kauhistun" mielikuvasta. Jos hyväkroppainen keski-ikäinen nainen pukeutuu maastokuosiin, niin mielikuva itselläni on myös tatuoinneista ja kuivasta tukasta. Jos näin on, niin ymmärrän ongelman. Maastokuviosta tulee myös mieleen nuoruuden tavoittelu, vaikka se tekee päin vastoin. 

Anteeksi. Tämä on vain 40.v bi-naisen mielipide. 

Hyvänen aika? Omituinen mielikuva. Itse en ole varmaan koskaan eläessäni pukeutunut maastokuosiin mutta se on lähinnä poliittinen valinta. Nuoruuden tavoittelun tai vastaavan kansa kuosilla ei ole mitään tekemistä.

jos mieheni alkaisi kritisoimaan vaatteitani, nauraisin päin naamaa. Jonkun vasta tapailuasteella olevan kandidaatin heittäisin pihalle.

Vierailija
50/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa monet itseään erikseen naiseksi juoistavat tuskin ovat naisia irl.

Vierailija
51/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on siis maastokuvioiset trikoot kotona ja huppari? Entä jos trikoo on yhdellä värillä ja on villapaita vai neule? Kylmällä villasukka on hyvä. Ehkä hupparin huppu lämmittää.

Vierailija
52/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottaa oottelee

Vierailija
53/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää junttialoitusprovot menee päivä päivältä tyhmemmiksi, aivan kuten ilmeisesti palstan lukijakuntakin.

Vierailija
54/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastokuvioiset trikoot ja hiilariton ruokavalio! Ihan russalta kuulostaa. 

Vierailija
55/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omintakeinen, 2/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi