Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän pukeutuminen ja ruoat

Vierailija
20.01.2024 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä naista. Vaikuttaa mukavalta ja tuntuu olevan järki päässä. On rauhallinen. 

Mutta hän pukeutuu kotonaan maastokuvioisiin trikoisiin, huppariin ja villasukkiin. Ruoaksi tekee aina jotain kanaa kasviksilla tai kalaa kasviksilla. Liikkuu paljon. Jotenkin liian aktiivinen nainen. En ole kehdannut sanoa hänen kotivaatteista, että ovat jotenkin nolot mun mielestä. 

Naisella ikää 45 vuotta, lapsia ei ole. Mulla on ikää 48 vuotta, 2 aikuista lasta. En vaan pidä tämän naisen kotivaatteista yhtään. Miten tähän kannattaisi suhtautua?? 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muita ongelmia?

Vierailija
2/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hällä pitäis olla päällä? Koti-ihminen mikä kehtaa käyttää sunkin nähden kotivaatteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö jos sillä olisi velourinen kotiasu?

Vierailija
4/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on useasti sanottu maksullisista. Nainen pysyy tietynlaisena eikä saavu elämääsi aiheuttamaan ylimääräistä häiriötä. 

Vierailija
5/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse pukeudut? Toivoisit ilmeisesti romanttisempia asuvalintoja naiselta. Osta hänelle joku nätti vaate.

6/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kauluspaita kotonakin ja prässihousut sekä nutturakampaus. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle sellaiset vaatteet, joissa haluat hänet nähdä. Kotona nyt yleensä pukeudutaan rennosti.

Vierailija
8/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kotona sitten pitäisi olla päällä? Käsittämätöntä kritiikkiä.

Vierailija
9/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites, ap, jos ihan vaan jättäisit sen s i a n ?

Vierailija
10/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä minäkään ymmärrä tätä ongelmaa. Kyllä kai kotona saa rennosti pötkötellä. Se maastokuvio -ko tässä nyt hiertää? Maastoutuuko sisustukseen, etkä näe missä hän menee?

Ja jos noin kovasti häiritsee niin sano hänelle, et hei mä haluaisin ostaa sulle jotain uusia vaatteita? Ja sit valmiiksi olisit etsinyt vaikka jotain kuvia kotivaatteista joista tykkäät. Näytät niitä, et eikös tässä olis kivoja vaatteita...

Mutta etene varovasti.

Vierailija
11/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa ap ,mitä hänen pitäisi kotona laittaa päälle, että miellyttäisi sinun silmää.

Minä olen saman ikäinen ja välittömästi , kun tulen kotiin, niin vaihdan oloasun päälle. Näin olen tehnyt aina ,eikä se tule muuttumaan. Töissä olen tip top pukeutunut, koska työni vaatii sen.

Vierailija
12/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole oikea nainen sinulle😊

Vierailija
13/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä minäkään ymmärrä tätä ongelmaa. Kyllä kai kotona saa rennosti pötkötellä. Se maastokuvio -ko tässä nyt hiertää? Maastoutuuko sisustukseen, etkä näe missä hän menee?

Ja jos noin kovasti häiritsee niin sano hänelle, et hei mä haluaisin ostaa sulle jotain uusia vaatteita? Ja sit valmiiksi olisit etsinyt vaikka jotain kuvia kotivaatteista joista tykkäät. Näytät niitä, et eikös tässä olis kivoja vaatteita...

Mutta etene varovasti.

Kyllä mä heittäisin miehen ovesta ulos jos alkaisi kitistä siitä mitä pidän KOTONA päällä. Miksi kokoajan pitäisi miellyttää miestä?

Vierailija
14/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg 😱

Jätä se sika.

Vierailija
15/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ,mitä hänellä pitäisi olla kotona päällä? Farkut? Tai jotain muuta epämiellyttävän puristavaa?

En ymmärrä ongrlmaa

Vierailija
16/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D    :D    :D  !!!

Vierailija
17/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä. Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa. Ei hän ole tarkoitettu sinua miellyttämään. Itseä ärsyttäisi jos joku yrittäisi määrätä miten minä pukeudun.

Vierailija
18/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha onkohan tämä provo :----D Mukava, järkevä, terveellisesti syövä, vieläpä kokkaava ja liikunnalla kehostaan huolta pitävä nainen ja aivan normaalit kotivaatteet hiertää sinua.. Itket siitä täällä..

Jos tämä ei ole pila niin tee palvelus naiselle, säästä teidän molempien aikaa ja lopeta tapailu. Varmasti hänelle löytyy arvoisensa mies kenen kanssa voivat treenata, syödä hyvin ja rentoutua kotona trikoissa ja huppareissa niin että villasukat pyörii jaloissa ja nännit sokkeleissaan.

Vierailija
19/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveeltä.  Siis nainen. 

Vierailija
20/55 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi alkaa avautua vaatteista? Ilmeisesti et pidä naisen ominaisuuksista: pukeutuminen ja aktiivisuustaso. Oletan, että aikuisena ihmisenä osaat tehdä tästä oikeat johtopäätökset, eivätkä ne todellakaan ole aiheesta avautuminen naiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän