Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on saanut veronalennuksen palkkaan ja kaikki muut lakkoilee?

Vierailija
19.01.2024 |

Vaikea ymmärtää.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea ymmärtää, mitä sinä yrität sanoa.

Ei tässä verojen vuoksi lakkoilla vaan aivan muista syistä.

Vierailija
2/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan, minulla veroprosentti nousi.

T. Matalapalkkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronalennus tuli vain hyväpalkkaisille.

Vierailija
4/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lakkoon tarvitse syytä hölmö.

Näytetään niille!

Pistetään koko suomi paskaksi!

Vierailija
5/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan, minulla veroprosentti nousi.

T. Matalapalkkainen

Sama täällä. Osa-aikatyöläinen kitupalkalla eli alle 800e kk. Eka kerta ikinä, ettei uudistettuun verokorttiin saanut enää lainkaan työmatkavähennystä nousseen omavastuun vuoksi!! Myös veroprosentti nousi 1.5 prosentilla viimevuodesya, vaikka tuloni eivät muuttuneet. Samat ovat luvut ja samoilla luvuilla lasketin uudenkin! 1.4 jälkeen sitte 300e/kk katoaa palkasta, kun suojaosa palkasta leikataan pois uuden lain myötä. Näin hallitus kannattaa työntekoon.... sanon sata varmasti, että on minulle viimeinen vuosi töissä. Osaltani tää pelleily (perseily) saa riittää!

Vierailija
6/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi veroprosentti. Ota se pää pois omasta perseestäsi ja huomaat ehkä mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
7/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä veronalennus kun viime helmikuun veroprosentti oli 15 ja tänä vuonna 15,5? Tuntipalkka on noussut euron mutta käteen tulee vain vajaa satanen enemmän kuin viime vuonna. Ei sillä oikein nykyistä ostovoiman laskua kurota umpeen.

Vierailija
8/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on pienestä veronalennuksesta kun se katoaa ylempään keskituloluokkaankin kuuluvalta jo toisen flunssaepidemian kohdalla jos toimii töissä vastuullisesti? Tarvitsisi olla tulojen suhteen ylimmässä 5 % ennen kuin tuosta alennuksesta olisi selkeästi hyötyä. Tai vaihtoehtoisesti omistaa ylikansallisten lääkärikeskusten ja/tai öljy-yhtiöiden osakkeita.

Vierailija
9/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu poliittiseen lakkoon. En ole suuripalkkainen, mutta veroale auttaa minua. Olen töissä käyvä, enkä saikuttele. 

Olen sitä mieltä, että sairaita ja vanhoja on autettava, mutta laiskoja ei veroeuroilla tarvitse elättää.

Vierailija
10/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistu poliittiseen lakkoon. En ole suuripalkkainen, mutta veroale auttaa minua. Olen töissä käyvä, enkä saikuttele. 

Olen sitä mieltä, että sairaita ja vanhoja on autettava, mutta laiskoja ei veroeuroilla tarvitse elättää.

Kerropa minulle miten nämä tukialennukset osuvat siihen kaikista laiskimpaan joukkoon? Niihin, jotka eivät ole käyneet juuri koskaan töissä? Ei nimittäin mitenkään. Raha tulee vain osittain eri pussista... kaikista eniten näistä tukileikkauksista kärsii ne, jotka edes ovat yrittäneet tai tekevät osa-aikaista. 

Itse olisin kaivannut tukien leikkausta juuri näiltä pitkäaikaistyöttömiltä... 

Vierailija
11/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla bruttopalkka 2300€ ja veroprosentti 2. Viime vuonna se oli 8.

Vierailija
12/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa joka sai veronalennuksen. Minulla verotus nousi.

Vierailija
13/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tk eläkkeellä töitä. Eläkkeestä menee veroa 11%

ja palkasta menee eläkemaksuineen 20.5%. Verotus nousi 0.5% Saan tienata sen minimin 976e/kk joten kova on verotus pienestä rahasta. Hallitus nosti pienipalkkaisten verotusta joten 20% ei ollut niille näköjään tarpeeksi.

Vierailija
14/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysvakuutusmaksu tippui vuoden alusta 1,5%:sta 0,79%:iin.

Vero% on mulla sama, mutta käteen jäi muutamia kymppejä enemmän.

Vierailija
15/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla bruttopalkka 2300€ ja veroprosentti 2. Viime vuonna se oli 8.

Missä maassa asut?

Vierailija
16/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet tosissasi? Kyllä vassarien propaganda menee näköjään tyhmempään väestönosaan kuin kuuma veitsi voihin. Veroalennus tuli kaikille samansuuruisena. Suurituloisilla on suurempi palkka niin veroalennus on euroissa enemmän. 

Vierailija
17/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen veroale????

ansiovero laskee ja jäisi joku kymppi kuussa ehkä entiseen verrattuna. Kun kuitenkin samalla kuntavero nousee, työmatkavähennys heikkenee ja palkat laskee, niin miinukselle menee reilusti. 

AP sua kusetettiin, hyväksy se ja älä mene samaan ansaan uudestaan. 

Vierailija
18/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet tosissasi? Kyllä vassarien propaganda menee näköjään tyhmempään väestönosaan kuin kuuma veitsi voihin. Veroalennus tuli kaikille samansuuruisena. Suurituloisilla on suurempi palkka niin veroalennus on euroissa enemmän. 

Kuule kun me nähdään se ihan omasta verokortista, että verotus nousi. Katsos kun tämä paskahallitus jätti tekemättä indeksikorjausta verotukseen niin siitä syystä kaikkien alle 20 000e vuodessa tienaavien verotus nousi. SDP kyseli sen perään, että miksi ei ole tehty, mutta nämä duunari vihaajat ei siihen ole mitään vastanneet.

Vierailija
19/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurituloinen on ainoa joka voi jäädä plussalle. Meiltä muilta veroale katoaa nousevan ruuan alvin tai kuntaveron tai työmatkavähennyksen kallistumiseen. 

Ota selvää asioista. 

Vierailija
20/66 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20€/kk ei oikein tunnu vielä miltään veronalennukselta, varsinkin jos samaan aikaan mm. leikataan työmatkavähennystä ja nostetaan lääkkeiden alvia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi