SUURLAKKO! / ! \ Suomi pysähtyy helmikuun alussa. / ! \ Aiotteko tekin jäädä lakkoon vai menettekö töihin?
Minä jään tietysti lakkoon.
Rikkurit kyllä pysäytetään.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti: Menen töihin ja jos (kun) tarjotaan ylitöitä niin teen nekin. Työvuoron jälkeen käyn kaupassa ostamassa kärryn täydeltä ruokaa osoittaakseni tukeni niille, jotka pitävät Suomea pystyssä. Toivottavasti hallitus poistaa työmarkkinajärjestöiltä yleishyödyllisten toimijoiden statuksen. Mitään muuta kuin haitallista kapuloiden heittämistä yhteiskunnan rattaisiin.
Onneksi irtisanomissuoja heikkenee kaikilla myös valtion ja kaupungin työntekijöillä ja valtio on leikkaamassa palkkarahoja sadoilla miljoonilla.
Onko sulle kertynyt 38 lomapäivää, kallis työntekijä, taidat saada kenkää.
Pidän lomaa. Teen osa-aikatöitä ja lakkoavustus on vähän pienempi kuin päiväpalkka. Pieni hinta ylimääräisestä vapaapäivästä.
Onneksi olen tarpeeksi rikas ettei moisista tarvitse välittää. Ei ole ollut 5 vuoteen tarvetta olla töissä.
Mun mielestä on hyvä, että kohta ei ole enää kenelläkään Suomessa vakituista työpaikkaa ja voi irtisanoa milloin tahansa. Ei kukaan voi pitää enää pitkiä kahvitaukoja eikä saikuttaa, kun lapsi on kipeä.
Vierailija kirjoitti: Menen töihin ja jos (kun) tarjotaan ylitöitä niin teen nekin. Työvuoron jälkeen käyn kaupassa ostamassa kärryn täydeltä ruokaa osoittaakseni tukeni niille, jotka pitävät Suomea pystyssä. Toivottavasti hallitus poistaa työmarkkinajärjestöiltä yleishyödyllisten toimijoiden statuksen. Mitään muuta kuin haitallista kapuloiden heittämistä yhteiskunnan rattaisiin.
Ay-liikkeiden nimeen vannovat on helppo pudottaa maan pinnalle sanomalla, että tiedätkös millaisia jättipalkkoja ne teidän Ay-pamput vetävät ja kaikki verovaroista. Lisäksi hallitsevat aika hyvin vuora-asuntomarkkinoita, mutta eivät maksa mistään toiminnoistaan veroja latin latia.
Sanelupolitiikan täytyy loppua. Emme elä 1910-lukua, vaan 2020-lukua. Tässä ajassa työnantaja ei voi olla kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hyvä, että kohta ei ole enää kenelläkään Suomessa vakituista työpaikkaa ja voi irtisanoa milloin tahansa. Ei kukaan voi pitää enää pitkiä kahvitaukoja eikä saikuttaa, kun lapsi on kipeä.
Työttömiä on joka työpaikalla työkokeilussa, vakituiset luulevat opiskelijoiksi. Lähetän niiden nimet jotka on kahvitauolla yli lakisääteisen 10 minuuttia kaupunginvaltuustoon ja valtiolla Helsingin pääkonttoriin.
Vierailija kirjoitti:
Ay-liikkeiden nimeen vannovat on helppo pudottaa maan pinnalle sanomalla, että tiedätkös millaisia jättipalkkoja ne teidän Ay-pamput vetävät ja kaikki verovaroista. Lisäksi hallitsevat aika hyvin vuora-asuntomarkkinoita, mutta eivät maksa mistään toiminnoistaan veroja latin latia.
Juu se Häkämiehen 400 tonnin vuosipalkka on aika järkyttävä
Työttömiä on työkokeilussa esim. kirjastot, sairaalat, sivistyskeskus, museot, taidemuseot, vesilaitos, sähkölaitos, sosiaalitoimistot, nuorisotalot, kansalaisopistot, hautausmaiden toimistot, seurakuntien toimistot jne.
Työttömiä on työkokeilussa työmarkkinatuella 595 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa / työpäivä sairaaloiden osastoilla auttamassa osastonsihteeriä.
Eli jos hoitajat on kahvitauolla yli lakisääteisen 10 minuuttia tai käy salatupakalla niin ei kun nimet ministeriöön. Voidaan vähentää porukkaa.
HYVÄ ETTÄ PYSÄHTYY NIIN PÄÄTTÄJÄT HERÄÄ!! KASARILLA OLI PAREMPI ELÄMÄ IHMISILLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen tarpeeksi rikas ettei moisista tarvitse välittää. Ei ole ollut 5 vuoteen tarvetta olla töissä.
Minä taas olen niin elämää ja meininkiä täynnä että pärjään vaikka työkkärin karensseilla. En tarvitse mitään maallista omaisuutta. Tietokone riittää.
Ahdistaa
Tällainko se suomen demokratia ja oikeuden mukaisuus ajetaan alas. Press ehdokas vastustaa Yleä. Satojen haluaa lopettaa pitkät lakot, ensin 24h. Ensin, mutta entä ens vuonna 1h. Ollaan kohta kuin yksi itäblokin maista, kiinnosta kohta kyl vittujakaa puolustaa tällaista työläisen roistovaltio. 46 vuonna sitä ja tätä. SE on ollut edistystä ja pitäisi päin vastoin vain lisätä lakko oikeuksia.
Ajatella että aioin melkein viime vaaleissa äänestää kokoomusta ja nyt en Stubbia tosiaan tule äänestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä on joka työpaikalla työkokeilussa, vakituiset luulevat opiskelijoiksi. Lähetän niiden nimet jotka on kahvitauolla yli lakisääteisen 10 minuuttia kaupunginvaltuustoon ja valtiolla Helsingin pääkonttoriin.
Jos leikkaukset menevät läpi niin tulee v-mäinen ilmapiiri työpaikoille.
Vakituisia voi kiusata, niillä on asuntovelkaa. Et kai ollut kahvitauolla 14 minuuttia?
SAK:n maanpetturipomot on syytä eutanisoida tekemistään rikoksista. Eloranasta on jo luvattu lopetusraha. Mokoma putinstielukka saa sitä mitä tilaa. Ihmisiä ne ei ole.
En mene. Ostan ruokaa kaapin täyteen jo etukäteen, laitan tulen takkaan ja nostan jalat pöydälle. 😀
Naapuri on valtiolla töissä, tekee etätöitä ja ravaa silloin tupakalla. Pitäisikö tehdä ilmoitus Helsingin pääkonttoriin?
Työtttömiltä tuet pois niin alkaa löytyä tekijöitä puutos aloille. Mokoma laiskuri vätyksen ovat tämän maan syöpä joka pitää juuria pois voimakeinoin.
Lakkorikkuruutta ei enää katsota karsaasti. Sellainen osoittelu on vanhanaikaista. Omallakin alalla on tehty selväksi, että lakkoilu on jokaisen oma valinta ja töissä saa halutessaan olla.
Menen töihin ja jos (kun) tarjotaan ylitöitä niin teen nekin. Työvuoron jälkeen käyn kaupassa ostamassa kärryn täydeltä ruokaa osoittaakseni tukeni niille, jotka pitävät Suomea pystyssä.
Toivottavasti hallitus poistaa työmarkkinajärjestöiltä yleishyödyllisten toimijoiden statuksen. Mitään muuta kuin haitallista kapuloiden heittämistä yhteiskunnan rattaisiin.