Olen pian 41v nainen, nasaalijuonteet ei näy yhtään
Muutenkaan kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä, syviä ryppyjä ei yhtään. Hieman on silmien ympärillä harakanvarpaita. Kuulen usein kuinka näytän 10 v nuoremmalta.
Onko näiden juonteiden puute sitten jotenkin harvinaista?
Kommentit (74)
En ehdi lukea kuin aloituksen, mut vastaan siihen: eihän juuri kenelläkään 41-vuotiaalla ole ryppyjä. Itselläni ei ollut, eikä mun laajasta ystäväpiiristäkään kenelläkään, paitsi yhdellä atoopikolla. Olen 52v ja nyt otsassa on kaksi uurretta ja silmien välissä kolmas, mut ne eivät ole syviä. Mutta tämän ikäisenä vasta monilla alkaa. Itselläni ei ole naamassa ryppyjä, en ole sitä sorttia, että niitä kauheesti tuleekaan, mutta sen sijaan posket ovat alkaneet roikkumaan - eli on ilmaantunu ns. hamsteripussit. Tuntuu että ne kasvavat eli roikahtavat lisää ihan viikoittain.
Naamaihon löystyminen alkoi itselläni aika tarkkaan 48-vuotiaana ja tätä samaa ajankohtaa pitää monet muutkin jonkinmoisena rajapyykkinä.
Eli nelikymppiset voivat naamansa suhteen olla "huoletta" vielä monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ehdi lukea kuin aloituksen, mut vastaan siihen: eihän juuri kenelläkään 41-vuotiaalla ole ryppyjä. Itselläni ei ollut, eikä mun laajasta ystäväpiiristäkään kenelläkään, paitsi yhdellä atoopikolla. Olen 52v ja nyt otsassa on kaksi uurretta ja silmien välissä kolmas, mut ne eivät ole syviä. Mutta tämän ikäisenä vasta monilla alkaa. Itselläni ei ole naamassa ryppyjä, en ole sitä sorttia, että niitä kauheesti tuleekaan, mutta sen sijaan posket ovat alkaneet roikkumaan - eli on ilmaantunu ns. hamsteripussit. Tuntuu että ne kasvavat eli roikahtavat lisää ihan viikoittain.
Naamaihon löystyminen alkoi itselläni aika tarkkaan 48-vuotiaana ja tätä samaa ajankohtaa pitää monet muutkin jonkinmoisena rajapyykkinä.
Eli nelikymppiset voivat naamansa suhteen olla "huoletta" vielä monta vuotta.
Kolmannen kerran, minun tutuillani nämä juonteet kyllä jo on. Vaikka he ovat liikunnallisia ihmisiä.
Siksikin kysyin.
No mulla näkyy. Olen 42v. Juuri opin, että ne johtuu pääsasiassa kireistä purentalihaksista. Olen hirmuisen stressiniskan omaava ja puren leuatkin luukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap tuossa kuvassa itse? Kuka hullu postaisi oman kuvansa tänne? Vielä pahempaa, jos käytät tällaisessa tarkoituksessa jonkun toisen kuvaa. Kyllä tässä on nyt isommat asiat vinossa kuin rypyt naamassa.
Kuva poistuu kyllä tietyn ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit. Joillakin nämä on jo nuorena.
Joo, minulle tuli juuri neljänkympin kieppeissä.
Ei mullakaan ole juonteita naamassa, mutta naama kyllä roikkuu, eikä kulaan luule nuoremmaksi😁 korona aika oli poikkeus, kun piti käyttää maskia, silloin kyseltiin papereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap tuossa kuvassa itse? Kuka hullu postaisi oman kuvansa tänne? Vielä pahempaa, jos käytät tällaisessa tarkoituksessa jonkun toisen kuvaa. Kyllä tässä on nyt isommat asiat vinossa kuin rypyt naamassa.
Ei silti ollut oikein hyvä idea laittaa sitä tänne. Ennen poistumista vaikka kuinka moni on saattanut jo kopioida kuvasi koneelleen ja jotkut hörhöt voivat vieläpä levittää sitä ties minne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silti ollut oikein hyvä idea laittaa sitä tänne. Ennen poistumista vaikka kuinka moni on saattanut jo kopioida kuvasi koneelleen ja jotkut hörhöt voivat vieläpä levittää sitä ties minne.
Some ja esim. yritysten nettisivut on täynnä kuvia, joita hörhöt voivat levittää ties minne. Jonkun av-mamman naamakuva ei ole niin kiinnostava, että sitä kukaan kopioisi yhtään mihinkään. Millä vuosituhannella elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kertonut osoitteenikin täällä. Yksikään ihminen ei ole vielä tähän mennessä ilmestynyt soittamaan ovikelloa.
Nasaalijuonteet johtuvat kasvonpiirteistä. Ei minullakaan, kuusikymppisellä ole, eikä ole kasikymppisellä äidilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Nasaalijuonteet johtuvat kasvonpiirteistä. Ei minullakaan, kuusikymppisellä ole, eikä ole kasikymppisellä äidilläkään.
Äidilläni kyllä taitaa olla nämä juonteet, tosin hän on kyllä esim ottanut aikanaan paljon aurinkoa.
Ehkä ihotyyppimmekin on erilainen.
Riippuu varmaan monesta asiasta. Ja ei tämä aihe nyt niin kiinnostava tietenkään ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kertonut osoitteenikin täällä. Yksikään ihminen ei ole vielä tähän mennessä ilmestynyt soittamaan ovikelloa.
🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦
Jokaisen osoite on kaikkien tiedossa. Sen kun katsoo google mapsista osoitteen, niin joku siellä asuu.
Voi luoja. Väitinkö etteikö olisi.